• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Żart na banerze: śmieszny czy żenujący?

ms
28 marca 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Reklamować można wszystko: zarówno sprawy wieczyste, jak i doczesne. Reklamować można wszystko: zarówno sprawy wieczyste, jak i doczesne.

Od lat piętnujemy tandetne banery, które bez ładu, składu i celu rozwieszane są na ulicach Trójmiasta. Niezwykle rzadko bywa jednak, że oprócz poczucia zażenowania, wywołują one także uśmiech.



Takie zestawienie reklam jest twoim zdaniem:

Trudno powiedzieć, czym kierują się firmy wieszający swoje reklamy gdzie popadnie: na płotach, murach, ścianach budynków czy rozpinają je między słupami. Chęcią wypromowania się? Jeśli tak, to naiwność: dla wielu mieszkańców taka forma promocji raczej dyskredytuje, niż buduje pozytywny wizerunek. Bo jak lubić kogoś, kto otwarcie lekceważy wspólne dobro, jakim jest przestrzeń publiczna? Jak cenić firmę, która reklamując się łamie prawo, wieszając - bardzo często - nielegalny baner? Jak wreszcie traktować poważnie reklamodawcę, który promuje się na nieestetycznym, brudnym i podartym banerze.

Czasami potrafimy zapomnieć o tym wszystkim, jeśli wśród zalewu topornych zazwyczaj reklam, pojawi się jedna, której twórcy wykażą się minimalnym choć poczuciem humoru. A tak jest w przypadku dwóch banerów, które zauważył nasz czytelnik, pan Marek.

- Jechałem przez Pruszcz Gdański i  dostrzegłem te reklamy na płocie. Nie dało się pozostać obojętnym wobec nich. Zdjęcie życia. To żaden fotomontaż. Treści tych dwóch reklam obok siebie są autentyczne... - napisał nasz czytelnik.

Co widzimy na zdjęciu? Reklamy dwóch, bardzo różnych rodzajów usług. Można powiedzieć - wiecznych i doczesnych. O ile dom pogrzebowy oferuje "światłość wiekuistą", to punkt masażu erotycznego sugeruje, by "poczuć życie, zanim umrzesz".

Waszym zdaniem takie nawiązanie jest pomysłowe i skuteczne, czy raczej w złym tonie i niesmaczne?
ms

Opinie (173) ponad 10 zablokowanych

  • Zgłosiłem sie do Światłości Wiekuistej

    Ale powiedzieli, że jestem zbyt żywy dla tej firmy.

    • 5 0

  • czy ms

    to M.Szymański -"słynny" tropiciel szpetoty z referatu pieknoty UM ?

    • 0 0

  • git!

    wygląda jakby tekst z pro-masażu ktoś wymyślił patrząc na reklamę usług pogrzYbowych, niezależnie od tego sama "Światłość wiekuista" to niezła beczka

    • 1 2

  • hahah super!!

    • 1 2

  • Te banery nie są ani śmieszne, ani żenujące, tylko SZPETNE!

    Usunąć to dziadostwo. Niech się reklamują, ale nie szpecąc miasta.

    • 5 1

  • a obok masażyk xd ; )

    • 1 3

  • żart dla wieśniaków, jak widać nie brakuje przygłupów

    • 5 4

  • to takie chłopskie-chamskie-swojskie, w sam raz dla buraków oderwanych od pola.

    • 4 1

  • nie bulwersuje mnie to, ale co w tym śmiesznego?

    durnotą jest wywieszanie takich banerów

    • 4 2

  • "Światłość wiekuista" (1)

    a kto by chciał tkwić w czymś lub gdzieś wiecznie. brrrr zgroza.

    • 2 0

    • dokładnie. Na szczęście nie ma NIC wiecznego oprócz... zmiany :)

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane