• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Znalazł drucik w kawie z Lidla. Sklep: mamy detektory metalu, to niemożliwe

Maciej Korolczuk
28 listopada 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Kawałki drutu znalezionego w kawie z Lidla. Kawałki drutu znalezionego w kawie z Lidla.

Nasz czytelnik w jednym ze sklepów Lidl w Trójmieście kupił opakowanie kawy, w którym znalazł kawałki metalowego drutu. Sieć zapowiada, że wyjaśni incydent i prosi klienta o przesłanie ciała obcego do badań.



Znalazłeś kiedykolwiek niepożądany obiekt w opakowaniu jakiegoś produktu?

Pan Grzegorz w czwartek udał się na zakupy do jednego ze sklepów Lidl w Trójmieście. Do koszyka wrzucił wiele produktów, w tym kawę mieloną Bellarom Gold. Gdy w piątek rano otworzył opakowanie, w środku znalazł kawałki metalowego drutu.

- Gdy zawartość opakowania przesypywałem, jak zwykle do słoika, zauważyłem, że oprócz zmielonych ziaren kawy, w środku znajdują się najprawdopodobniej miedziane kawałki drutu. Informuję o tym, aby przestrzec klientów przed zakupem właśnie tej kawy. Za pośrednictwem portalu czekam też na wyjaśnienia producenta - informuje pan Grzegorz, nasz czytelnik.
O odniesienie się do sytuacji poprosiliśmy przedstawicieli sklepu Lidl. Zarówno oni, jak i producent kawy wykluczają możliwość, by w opakowaniu znalazły się jakiekolwiek metalowe elementy.

  • Sieć apeluje do pana Grzegorza, by zgłosił się na infolinię i przesłał do badań znalezione ciało obce.
  • Paragon, na którym widnieje zakupiona przez pana Grzegorza kawa.
  • Kawałki drutu znalezionego w kawie z Lidla.

- Każda paczka przed trafieniem na półkę sklepową przechodzi przez bardzo czuły detektor metalu. Producent jednoznacznie i stanowczo wykluczył taką możliwość, by w produkcie znalazło się jakiekolwiek metalowe ciało obce - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik prasowy Lidla w Polsce.
Aby wyjaśnić co znalazło się w opakowaniu kupionym przez pana Grzegorza, niezbędne będą jednak badania w certyfikowanym laboratorium. W ciągu roku w zakładach produkcyjnych Lidl przeprowadza ok. 5 tys. audytów jakości, a każda wątpliwość klientów jest skrupulatnie sprawdzana.

- Nie mamy powodów, by dyskredytować naszych klientów. Do każdego tego typu zgłoszenia podchodzimy bardzo poważnie i niczego nie lekceważymy, bo jakość produktów kontrolowana przez nasz dział zarządzania jakością oraz bezpieczeństwo klientów są dla nas priorytetowe - dodaje Robaszkiewicz. - Prosimy więc pana Grzegorza, ale też innych klientów, którzy mają jakiekolwiek uwagi do jakości naszych produktów, by zgłosili nam to przez bezpłatną infolinię. Na każde takie zgłoszenie odpowiadamy na piśmie. Do tej pory nie otrzymaliśmy podobnego zgłoszenia w tej sprawie.
Polskie prawo nie rozstrzyga jednoznacznie kto ponosi odpowiedzialność w takich przypadkach: sklep czy producent. Przedstawiciele Lidla zapewniają, że to pierwsze tego typu zastrzeżenia do kawy tej marki.

Apelujemy zatem do pana Grzegorza, by jak najszybciej skontaktował się z Biurem Obsługi Klienta sklepu Lidl (bezpłatny numer: 800-507-777, czynny od poniedziałku do soboty w godz. 8-21).

A wszystkim - szczególnie w czasie wielkich wyprzedaży - polecamy, aby zawsze sprawdzać zawartość opakowania. Nie tylko kawy.

Opinie (268) ponad 10 zablokowanych

  • troche zelaza jeszcze nikomu nie zaszkodzilo :)

    • 2 1

  • Robaki

    W kaszy pęczak były robaki, a mięso i ryby często pomimo daty ważności nie są zbyt świeże

    • 3 0

  • detektor metalu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3)

    jak działa detektor metalu na metalizowane opakowanie?

    • 1 2

    • Sprawdzane jest podczas zasypywania (2)

      Madralo.

      • 2 1

      • (1)

        Czyli drut mógł być w środku przed zasypaniem?

        • 1 0

        • Mala szansa

          Nie masz pojecia o procesach w przem. spoz.

          • 1 1

  • kanarinios

    Kawa za 6 ziko to czego się spodziewał

    • 5 0

  • Jakos nie wierze w te wasze druty i szklo w sloikach

    Nie wiem czy ktos chce wyludzic kase...tak samo z ta woda zywca raptem jedna butelka byla nie taka...ja nie wierze w te wasze historie druty w kawie...zakazone wody .... Itd

    • 4 4

  • klamy... (1)

    Lidl to oszuści po calości! kupilem kiedyś schab w plastrach,po otwarciu mięso śmierdzialo,że hej...już tam nie wejdę!!!

    • 4 4

    • Sam jesteś pajacu oszustem A Lidl to pożądny sklep. Ja nigdy się nie zawiodłem.

      • 2 4

  • Miał szczęście, że to był miedziany drut. Sprzeda w skupie złomu i jeszcze na tym zarobi.

    • 4 1

  • opinia (1)

    Trójmiasto.pl stało się ostatnio zbyt tabloidalne, trochę zaczyna mi to przypominać Super Express ....

    • 8 2

    • Weź wyluzuj psycholu

      • 0 0

  • (3)

    Tak to jest jak sie kupuje w tego typu sklepach.

    • 4 4

    • (2)

      To bardzo dziwne bo ja ja jestem stałym klientem Lidla I często w nim robię zakupy i nigdy się nie zawiodłem

      • 2 2

      • To moze zacznij czytac sklad tych wymiocin.

        • 1 0

      • Nie jest ci wstyd kupować od Niemców, zamiast wspierać Polską gospodarkę? Mam nadzieję, że chociaż wybierasz produkty produkowane w Polsce, przez polskie firmy?

        • 1 1

  • ja raz kupiłam rybe w lidli filet z dorsza z robalami...

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane