aktualności 24h

Wjazdówki do Letnicy rozdane. Zamknięte ulice także w Oliwie (165 opinii)

Tydzień smoczych łodzi na Motławie wideo (23 opinie)

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (83 opinie)

Kupcy protestowali w Gdyni (171 opinii)

Spuścili ścieki do rzeki Kaczej. Padły ryby (159 opinii)

Węzeł Karczemki wyłonił się z mroku wideo (193 opinie)

Sopot walczy z reklamami. Na razie rozmową (101 opinii)

Rusza śledztwo w sprawie tunelu pod Martwą Wisłą. Nasze informacje potwierdzone (150 opinii)

Wykolejona SKM-ka w Chyloni (162 opinie)

Tajemniczy SMS od windykatora (206 opinii)

sport

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (153 opinie)

Gra licencjami w II lidze (44 opinie)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (1 opinia)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (146 opinii)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (1 opinia)

Trwa gdyński kompleks Trefla (204 opinie) LIVE!

Tuzin przyłożeń biało-zielonych (34 opinie)

Władze klubu apelują do kibiców (71 opinii)

Abbotta z Ruchu można pozyskać za darmo (139 opinii)

Godek pojedzie na trzecie igrzyska (17 opinii)

rozrywka

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami nowość

Kinomobilizacja, czyli kino na ulicy i w ogródku (22 opinie)

biznes

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami nowość (9 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (5 opinii)

Trzykrotny wzrost zysku Grupy Ergo Hestia (1 opinia)

Wybierz Gryfa zanim ktoś zrobi to za ciebie (13 opinii)

Multimedia Polska drugim największym operatorem w kraju (24 opinie)

dziecko

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach nowość (10 opinii)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (7 opinii)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (167 opinii)

Jordi Savall zagra na festiwalu Actus Humanus (10 opinii)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron (16 opinii)

aktywne trójmiasto

Wędrówka szlakiem Źródła Marii (39 opinii)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (3 opinie)

Arka i Santos wśród triumfatorów (5 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

Swędzące powieki - jak temu zaradzić? Porada eksperta (7 opinii)

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (10 opinii)

nauka

Bieganie po wodzie i lewitacja na Bałtyckim Festiwalu Nauki wideo (17 opinii)

Co czeka 26 gdańskich szkół? (81 opinii)

deluxe

Po godzinach o giełdzie papierów wartościowych (10 opinii)

kryminalne

12 lat więzienia dla policjanta zabójcy (80 opinii)

korki

Weekendowe utrudnienia na ul. Kościuszki

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Gdynia Główna: remont pełen usterek

interwencja trojmiasto.pl
Aby dojść pod dach, trzeba spory kawałek przejść "pod chmurką".

fot. Leszek Ochmański/czytelnik Trojmiasto.pl

Aby dojść pod dach, trzeba spory kawałek przejść "pod chmurką".

Wiaty oddalone od siebie o blisko 200 metrów, wąskie schody i utrudniające mycie wykończenie kostką - tak wygląda wyremontowany peron piąty na gdyńskim dworcu. Ministerstwo transportu zapowiada kontrolę.



Hen, w oddali, druga wiata. A pomiędzy nimi ponad 100 metrów przerwy.

fot. Leszek Ochmański/czytelnik Trojmiasto.pl

Hen, w oddali, druga wiata. A pomiędzy nimi ponad 100 metrów przerwy.

Nawierzchnia peronu wykonana została ze zwykłej kostki, co znacznie utrudnia utrzymanie w czystości.

fot. Leszek Ochmański/Trojmiasto.pl

Nawierzchnia peronu wykonana została ze zwykłej kostki, co znacznie utrudnia utrzymanie w czystości.

Dlaczego zwężono wejście na peron?

fot. Leszek Ochmański/czytelnik Trojmiasto.pl

Dlaczego zwężono wejście na peron?

Remont budynku dworca jeszcze trwa, podobnie jak wykonywany w ramach przebudowy trasy do Warszawy całkowity remont peronów. Myliłby się jednak ten, kto by pomyślał, że teraz będzie już tylko lepiej. Wdrożone przy remoncie peronu numer 5 rozwiązania są według korzystających z niego pasażerów całkowicie niefunkcjonalne, o czym pisaliśmy już w listopadzie.

- Może projektantowi powinniśmy wyjaśnić do czego służą wiaty? Budowane zadaszenie nie dość, że jest daleko od wejścia, to jeszcze bezsensownie zostało podzielone. Jedna wiata jest bliżej wejścia, a druga na końcu peronu. Odległość pomiędzy nimi sięga ok. 180 metrów. To dystans 8 wagonów dalekobieżnych - mówi nasz czytelnik, Leszek Ochmański.

- Druga sprawa to samo wejście na peron. Czy projektant, który jest odpowiedzialny za tę przebudowę, podejrzewa spadek przewozów? Szerokość wejścia jest zmniejszona i wynosi niecałe 2,5 kroku. Trudno jest tam nawet wyminąć jedną osobę z większym bagażem ręcznym - dodaje czytelnik portalu Trojmiasto.pl.

Powyższe pytania przedstawiliśmy rzecznikowi prasowemu Centrum Realizacji Inwestycji PKP, Maciejowi Dutkiewiczowi, ale nie potrafił nam wyjaśnić, dlaczego tak się stało. Być może trudności z komunikacją wynikają z tego, że kolejarze mogą się już spodziewać kontroli.

PKP Polskie Linie Kolejowe zostały bowiem zganione przez Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej za brak dbałości o szczegóły funkcjonalno-użytkowe. Co więcej, kolejne perony mają być wyremontowane staranniej, a inspektorzy sprawdzą, czy materiałów na peronie piątym także nie trzeba wymienić. Kolejne inwestycje także będą teraz baczniej obserwowane.

- Dotyczy to zarówno projektowania, jak i realizacji rozwiązań architektonicznych czy komunikacyjnych na wszystkich dworcach kolejowych - informuje Mikołaj Karpiński, rzecznik Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 256)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992463 2012-01-10 06:05 A bo to po raz pierwszy ? (35)

Ale nie ma zmartwienia. W Gdyni szyją mega kotarę za milion osiemset. Zawsze można nią zasłonić ten peron.

dobrego dnia

popieram opinię 230 / nie zgadzam się 43
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992507 2012-01-10 07:46 Tak będzie wyglądać jedna z głównych stacji na północy (4)

Kanały odpływowe, nie dość że nie są na środku peronu, to na dodatek pod ławkami:
http://farm7.staticflickr.com/6102/6369334563_3ae635b17b_b.jpg
Tutaj natomiast ławki ustawione są jakoś dziwnie z boku, także podczas deszczu wiata nas nie ochorni:
http://farm7.staticflickr.com/6228/6369343069_1b31da9cf0_b.jpg
Napis Gdynia Główna zasłonięty słupem od latarni oraz tablicą o niebiezpieczeństwie:
http://img829.imageshack.us/img829/1979/20120101134349.jpg
Całość uzupełnia betonowe wykończenie ześcia - jaki beton panuje w PKP taki też jest na peronach:
http://farm7.staticflickr.com/6056/6369331703_b9763bbf4c_b.jpg

Wszystkie zdjęcia zaczerpnięte z wątku o modernizacji linii kolejowej Warszawa - Gdynia:

Adam

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992594 2012-01-10 10:23 Ja bym dodal jest fakt uzycia fazowanej kostki betonowej (3)

Jazda po czymś takim walizką na kółkach których używa już chyba większość pasażerów powoduje niemiłosierny hałas nie mówiąc już o możliwości uszkodzenia walizki

popieram opinię 38 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992617 2012-01-10 11:18

Ależ dlatego właśnie zainstalowano ekrany akustyczne!

Akustyk

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992662 2012-01-10 13:56 Oraz wzrósł popyt na walizki z terenowym zawieszeniem. (1)

Gospodarkę trzeba napędzać.

:P

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992696 2012-01-10 17:54 rąbane PKP

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992517 2012-01-10 08:03 Najbardziej "bawią" mnie te wiaty (1)

tak jak Leszek Mówi: nie dość, że nie ma jej od razu jak się wchodzi na peron, to następna na samym końcu- to jest jedna z największych porażek jakich widziałem w ostatnich latach. Poza tym 99% pasażerów ma walizki na kółkach i NADAL muszą dźwigać po schodach, bo nie można było zrobić zjazdu???PORAŻKA

Koniec&Kropka

popieram opinię 45 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992625 2012-01-10 11:48 .. no cóz znów architekt po studiach z religii

..teraz tylko tacy mają wzięcie!!!

styropian89

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992527 2012-01-10 08:33 (13)

A co ma Gdynia do tego? To teren I inwestycja PKP

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992533 2012-01-10 08:40 nie ważne jaki będzie artykuł, ale jeśli tylko znajdzie się w nim słowo Gdynia, to będzie to pole do popisu dla nieudaczników, (7)

którzy nawet nie potrafią czytać ze zrozumieniem, a co dopiero umieć funkcjonować normalnie w społeczeństwie

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992558 2012-01-10 09:26 Nie ma jak w Gdyni. (6)

FRYZJER

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992630 2012-01-10 12:11 ja może wyjaśnię co ma Gdynia do tego: (5)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992631 2012-01-10 12:13 (4)

Urząd Miasta powinien interesować sie tym co się dzieje w mieście, także inwestycjami prywatnymi i kolejowymi. Skoro widzieli w dokumentacji na jakim poziomie ma być wykonany peron, powinni się tym zainteresować i pisać do PLK. Nie zrobili tego, a więc nie interesują się tym...
...chociaż - gdynski Urząd Miasta sam taki sam poziom estetyki pokazuje nam w Śródmieściu (Na Skwerze, JPII), na węźle Wzgórze czy w Orłowie

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992639 2012-01-10 12:35 zatem pewnie przypominasz sobie dlaczego negocjacje Gdańska z PKP odnośnie przebudowy dworca we Wrzeszczu zakończyły się (3)

fiaskiem?

:]

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992642 2012-01-10 13:00 Zatem, po pierwsze ma trzy dworce - Główny, Oliwa, Wrzeszcz, (2)

Gdynia ma problem z jednym jedynym. Wrzeszcz nie jest najważniejszy z tych trzech i myślę, ze gdyby dorzucili kasy, czego chciało PKP, negocjacje nie byłyby fiaskiem

Dariush

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 2992646 2012-01-10 13:10 mhm trzeba oczywiście zawsze robić to co PKP każe, a zwłaszcza dawać im tyle pieniędzy ile akurat chcą, a najlepiej to więcej

kolejna rzecz, to co Gdańsk robi ze swoim najważniejszym dworcem? z zewnątrz ładny, ale to akurat nie jest zasługa obecnej władzy miejskiej, za to jak już się wejdzie do środka...
a akurat w Gdyni wnętrze dworca będzie bardzo ładne już niedługo. Zresztą po cholerę te porównania z cyklu kto ma większego, niech każdy patrzy na swoje, żeby było jak najlepsze i tyle wtedy będzie rozwój, a nie niedorozwój

:]

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992648 2012-01-10 13:21

Lepszy jeden problem z jednym dworcem niż trzy problemy z trzema dworcami.

główny dworcowy

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992637 2012-01-10 12:26 Idąc tym tokiem myślowym - wszystkie dworce w Polsce powinny być jednakowe, najtańsze. (4)

Więc dlaczego w Łodzi i Poznaniu budują się najnowocześniejsze dworce, z podziwu godnym, rozmachem. Dlaczego w Sopocie zastanawiają się nad takim, czy innym wyglądem dworca. Może w tych miastach jest inna władza, a może inaczej rozumieją pojęcie wizytówki miasta, a może mają kasę, żeby dołożyć, w przeciwieństwie do Gdyni ?

Dariush

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992650 2012-01-10 13:26 dlatego , że koń sierwator zabytkuf zablokował projekt nowego dworca twierdząc, (3)

że ten paskud co teraz stoi jest ponoć zabytkiem. I tym sposobem mamy jeden z najbrzydszych, pokomuszych dworców w Polsce. A można było zrobić taki jak w Poznaniu!

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 2992652 2012-01-10 13:29 Wydaje mi się, że można było zachować budynek starego dworca jako front,

a z tyłu dobudować nowoczesną halę nad peronami. Nie byłoby problemu, ze coś jest za krótkie, czy wąskie itd.

Dariush

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992688 2012-01-10 15:47 To co by PKP zbudowało w miejscu obcenego budynku dworca... (1)

wyraźnie widać właśnie na przykładzie peronów - beton popędzany tandetnymi wiatami które nikogo od deszczu nie chronią - wtedy to byłby lament że wcześniej był duży budynek dworca a obecnie betonowy jest barak zapewne z biedronką

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992700 2012-01-10 18:13 zobacz sobie dworzec w Poznaniu

tak powinien wyglądać nasz!

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992528 2012-01-10 08:33 daj już spokój z tą kotarą, w gdańsku jest taka od dawna jeśli nie pamiętasz lub pamiętać nie chcesz:]

co artykuł te same nudne teksty nieszczęśliwych frustratów:]

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992531 2012-01-10 08:38 pkp (4)

za trakcję i perony PKP odpowiada PKP a nie Gdynia

ble11

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992556 2012-01-10 09:25 Dworzec PKP jest na Księżycu czy w Gdyni?? (3)

ah

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 19
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992592 2012-01-10 10:19 A rozum masz we łbie czy w d...pie?? (2)

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 2992604 2012-01-10 10:40 W rybim łbie sledziu.

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 2992612 2012-01-10 11:09 dobre!!! buhahahahahahah!!!!

w zabetonowanej gdanskiej kiszce stol.......... ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992553 2012-01-10 09:24 baranie łby młodzi demokraci o kotarze. Powinni miec dożywotni zakaz wejścia na halę (3)

quest

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992580 2012-01-10 10:06 Ładnie to tak wyzywać innych? (2)

Co się tak pieklisz, jak ktoś ma inne zdanie niż ty. Wyzywasz i obrażasz z powodu takiej drobnostki. Widać, że demokracją gardzisz, więc to ty powinieneś mieć dożywotni zakaz przebywania w demokratycznych krajach. Zapraszam do krajów, w których rządzą dyktatorzy, tam byś się odnalazł. Btw, jestem z Gdyni, ale Szura nienawidzę, a peron jest żałosny. Sama miałam już parę razy okazję wypróbować. Żenada!

monika

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2992595 2012-01-10 10:25 a mnie denerwuje ciągła agitacja polityczna młodych bojówek partyjnych na portalach takich jak ten

zrobią wszystko aby kształtować myślenie opinii publicznej.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992613 2012-01-10 11:11 to se kup samochod!!!!

szura

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992562 2012-01-10 09:28 rąbane PKP, wszystko zniszczą

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992593 2012-01-10 10:22

Co ma kotara do inwestycji PKP? Wpis to przykład przysłowia że jak sie chce psa urerzyć to kij sie zawsze znajdzie.

włodek z Gdyni

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992624 2012-01-10 11:46 ..najważniejsze, ze urzednik tuska przeprał kasę (1)

.. a reszta to obojetnie co t o i tak zbyt duzo dla tej ciemnej narodowości

styropian89

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 2992626 2012-01-10 11:54 a dlaczego Tuska?

coś cię cisnie na caban moherze?

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992464 2012-01-10 06:09 No tak... był przetarg... (8)

... niskie ceny, krótkie terminy a SIWZ za mało precyzyjny. Niestety dobry SIWZ to praktycznie projekt. O karach umownych również nie można zapomnieć ani odpuścić.

igor

popieram opinię 123 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992511 2012-01-10 07:52 a gdzie ankieta? (7)

co się stało z tak populistycznymi pytaniami?

pytam

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992532 2012-01-10 08:39 Ankieta (6)

Co sądzisz o peronie:
- raczej tak,
- raczej nie.

:)))

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992640 2012-01-10 12:41 co powinno znaleźć się na peronie: (4)

A. wiata
B. chodnik
C. pociąg

można wybrać tylko jedną odpowiedź :)

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992647 2012-01-10 13:17 (3)

Na peronie między wiatami powinni znaleźć sie projektanci oraz ci co projekt zatwierdzili i powinni sobie postać na deszczu kilkanaście godzin, dla urozmaicenia potoczyc sobie walizki na kółeczkach po brukowanej nawierzchni wpatrując się w wąskie przejście kiedy wreszcie padnie hasło: koniec pokuty!

Włodek z Gdyni

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992651 2012-01-10 13:28 Projektantów trzeba sprawdzić. (1)

Trzeba także sprawdzic czy lewa szyna nie jest zamieniona z prawą i czy tor położono w dobrym kierunku. W ruchu kolejowym jak i drogowym obowiązuje ruch prawostronny.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992702 2012-01-10 18:20

U nas jedyny słuszny kierunek: zrobić za jak najmniej a zarobic jak najwięcej

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3913781 2012-04-16 10:07

Włodku z Gdyni to jest peron! czyli element dworca kolejowego lub autobusowego służący do bezpiecznego wsiadania i wysiadania podróżnych oraz ładowania bagażu.
Obok znajduje się budynek w którym to podróżni będą sobie mogli posiedzieć w poczekalniach, barach i kawiarniach zrobić zakupy i inne rzeczy które robią "turyści"
nie oddali stacji kolejowej w całości a już bezsensowny trolling...

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992679 2012-01-10 15:01

Marian czy ty mnie kochasz czy nie kochasz? - No.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992465 2012-01-10 06:16 PKP i wszystko jasne. PRL-owski skansen tak prowadzi inwestycje - głupota i ignorancja. (7)

Wsiąść do POCIAGU byle jakiego

popieram opinię 127 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992538 2012-01-10 08:46 (4)

Nie PKP, a PKL (Polskie Linie Kolejowe).

A Gdyni trzeba oddać sprawiedliwość, że budynek dworca wyremontowała dobrze. Perony niestety nalezą do rzeźników z PLK.

Anti-frustro

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992669 2012-01-10 14:29 No właśnie tyle tych spólek, że ciężko się połapać która za co odpowiada (3)

a każda ma Pana Prezesa który mało nie zarabia, potem dyrektorów itd Zniszczyć ten beton i zacząć od nowa bo tego uratować się nie da :)

bob

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992677 2012-01-10 14:54 (2)

elektroniczny zegar na budynku dworca nie działał latami bo żadna spółka nie chciała sie do niego przyznać. Skoro z tak małą sprawą są problemy to jedyne wyjście scalic to wszystko z powrotem.

tez gdynianin

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992690 2012-01-10 15:51 Niestety Ci wszyscy Prezesi mają takie znajomości (1)

że pewnie do tego nigdy nie dojdzie bo kto by chciał taki ciepły stołek stracić. Najbardziej na kolei podoba mi się to, że jak są jakieś problemy to nigdy nikt nie jest winny bo jedni zwalą na tory inni na perony tamci na brak lokomotyw a tamci na brak etatów i tak w kółko aż w końcu każdy traci orientację o co tak w ogóle chodzi :P

bob

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992701 2012-01-10 18:16

Jak dowolna spółka z byłego PKP nie może sobie poradzić z jakims problemem to powstaje kolejna spółka i wtedy oni się martwią.

Spychotechnik

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992547 2012-01-10 09:12 Mi osobiście poza dwuczęściowymi wiatami najbardziej podoba sie....

napis Gdynia Główna postawiony na przeciwko słupa - jakiś GENIUSZ to projektował

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992657 2012-01-10 13:45 Jak zwykle brak kompetencji

i odpowiedzialności. W PLK obowiązuje jedna myśl techniczna "byle jak, aby do przodu".

Maciek

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992467 2012-01-10 06:19 TANIO i tylko TANIO (5)

Tak wygląda nasza rzeczywistosc. Oszczędzamy na wszystkim a zwłaszcza na dobrym wykonaniu. Polska jakośc. Jakoś to będzie! Nasuwa sie tylko jedno pytanie. Dlaczego nikt tego nie nadzorował? Albo ile dostał w kieszeń za brak nadzoru?

qwas

popieram opinię 106 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2992496 2012-01-10 07:29 prowizorka trzyma najdłużej!

taka polska rzeczywistość.

ruda

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992614 2012-01-10 11:12

no nie mam pewności czy te miliony co na to poszły to "tanio"

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992618 2012-01-10 11:33 Chyba tanim kosztem bo tanio nie jest , inwestycja warta kilka mln zł

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992672 2012-01-10 14:45

oby zylo sie lepiej, wszystkim!

?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992705 2012-01-10 19:04

Polska jakosc, jakos to bedzie?? to sa twoje slowa. poczekajcie az zrobia remont do konca, i ewentualnie dokonaja poprawek. komentujecie wszystko w trakcie remontu. no tak, wiekszosc z was top pewnie banda glupcow po zawodowce wiec czego mozna od was oczekiwac...

kiko1

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992468 2012-01-10 06:20 Kontrolować, Karać !!!! (1)

żeby nie było że u nas wszystko wolno !!!!!!

eap

popieram opinię 89 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2992608 2012-01-10 10:45 Ty antychry... TFU antypalikocie!

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992469 2012-01-10 06:34 A jak przebiega renowacja (1)

socrealistycznych malowideł we wnętrzach dworca ?

popieram opinię 35 / nie zgadzam się 23

zgłoś do moderacji opinię 2992571 2012-01-10 09:36

Dobrze.

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992470 2012-01-10 06:45 Tytuł jest błędny - sugeruje błędy wykonawcze, a nie projektowe; a o tych właśnie mowa w artykule powyżej.

Na miejscu generalnego wykonawcy zażądałbym zmiany tytułu.

popieram opinię 99 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992471 2012-01-10 06:46 Panie Leszku O. szuka Pan lepszej pracy? (6)

Leszek O. to "miłośnik kolei" , widać szuka lepszej posady na kolei z resztą na której pracuje od lat, dlatego robi z siebie "eksperta krzykacza".
Panie Leszku jak świat światem ale nie robi się nigdy w swoje gniazdo.

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 73
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992478 2012-01-10 06:54 a co? chodzić w g i udawać, że to perski dywan? (1)

d

popieram opinię 35 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 2992490 2012-01-10 07:23

no nie, lepiej siedziec cicho i udawac ze wszystko jest cacy, a ty skąd ze nie masz odwagi sie podpisac, pewnie z plk, wlasnie patrzysz na peron piaty z swojego iztu i sie za glowe lapiesz jak to jest spie....., bo inaczej nie da sie tego powiedziec,

łabuda

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2992502 2012-01-10 07:34 Ty anonim...

....ale z Ciebie cymbał do kwadratu.Pan Leszek ma na tyle odwagi by nie ukrywać swoich danych.Ty nawet nie raczyłeś się podpisać, ale pogrozić palcem ,bohaterze, lubisz.To co zostało napisane o peronie to prawda, radzę się tam wybrać i samemu to sprawdzić i nie bądż koleś "Księgą przysłów polskich".....

Ssss

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992505 2012-01-10 07:37 (2)

Pomyliło Ci się z Leszkiem Lewińskim, dyrektorem PKP PLK o. Gdynia. On faktycznie jest miłośnikiem kolei i makiet kolejowych i ma na te tematy gigantyczną wiedzę. To on zrobił bocznicę w Oliwie do MTG, żeby na Trako mogła być wystawa kolejowa, bo bocznica z drugiej strony torów nie wystarczała.

Siwy

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 2992518 2012-01-10 08:03

właśnie siwy, może on by się wziął za pracę w tym PLK a nie po forach z ludzmi się kłócił i składał te miakiety, IZ Gdynia ma sypiące się tory a on makiety tylko, a jego wiedza - no cóż tak tak , jest ogromna, a bocznica - to inicjatywa targów nie jego, leży na terenie IZ Gdynia więc iz robił, oj chyba trole z PLK siedza i piszą,
no i oczywiście peron jest cacy, łądny taki

trol nie z plk

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 2992523 2012-01-10 08:29 no, ten tyo to dopiero jest beznadziejny. POczytaj sobie jego wywpowiedzi o schrzanionym przejeździe na Puckiej.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992473 2012-01-10 06:49 Proponuję zakupić drugą kotarę i wsztsko przysłonić. (2)

Taka jest moja koncepcja.

Zdzisław Dyrma

popieram opinię 46 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 2992497 2012-01-10 07:30 Gdynia, tu się wiesza kotary !

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 2992548 2012-01-10 09:12

zdzisław dyrman, zasadniczo. jak już

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 2992474 2012-01-10 06:50 Tania sensacja i nic więcej - 100 czy 200 metrów? (2)

To ile w końcu jest tych metrów?
Na początku piszecie :
"Wiaty oddalone od siebie o blisko 200 metrów"
Pod fotografią widnieje inny opis:
"Hen, w oddali, druga wiata. A pomiędzy nimi ponad 100 metrów przerwy. "

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 35

zgłoś do moderacji opinię 2992525 2012-01-10 08:32 180

W tekście jest taka odległośc podana. Zarówno 180 jak 200 to ponad 100 :)

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3911085 2012-04-15 18:12 To zależy

To zależy od tego czy mierzymy w jedną stronę , czy tam i z powrotem.

Maneken PiS

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: