• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Czym będziemy jeździć po Trójmieście za 20 lat?

Patsz
2 października 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Ankieta pomoże w określeniu kierunków w transporcie na najbliższe lata. Ankieta pomoże w określeniu kierunków w transporcie na najbliższe lata.

Do końca października można wypełnić ankietę, która pozwoli poznać jakimi środkami transportu i z jakich powodów poruszamy się najczęściej po Trójmieście. Mieszkańcy mogą również przedstawić swoją wizję podróżowania po metropolii za 20 lat.



Co będzie dominującym elementem transportu w Trójmieście za 20 lat?

Badanie prowadzone jest w ramach przygotowań Planu Zrównoważonej Mobilności, który ma określić priorytety w zakresie transportu w metropolii. Urzędnicy zapowiadają, że chcą je nakreślić wspólnie z mieszkańcami, włączając ich pośrednio do dyskusji ze specjalistami od transportu, zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska czy zdrowia.

Istotnym elementem jest badanie zaproponowane w formie anonimowej ankiecie. Formularz w kilkanaście minut zbiera najważniejsze dane dotyczące codziennych podróży mieszkańców Trójmiasta i okolicznych gmin.

Rozkład jazdy przewoźników w Trójmieście



Pytania o dni powszednie i weekendy



- Chcemy dowiedzieć się, jak wyglądają codzienne i weekendowe podróże - jakim środkiem transportu się poruszają i ile czasu im to zajmuje. Interesuje nas też, co skłania mieszkańców do korzystania z komunikacji zbiorowej, ale też dlaczego wybierają samochód, czego obawiają się w swoich podróżach - mówi Karolina Orcholska, koordynator ds. transportu i mobilności OMGGS.
Pytania dotyczą m.in. posiadanych na własność środków transportu, korzystania z komunikacji publicznej czy częstotliwości wykonywania podróży samochodem.

Własne opinie mile widziane



W jednym punkcie ankiety należy wyrazić własną opinię, dotyczącą wyobrażeń o transporcie na terenie metropolii za 20 lat, a w innym wskazać poszczególne etapy swojej podróży z domu do pracy z wyszczególnieniem środków transportu.

- Zebrane informacje będą podstawą do opracowania strategicznych dokumentów dla metropolii dotyczących mobilności. Mogą być one niezbędne m.in. do ubiegania się o wielomilionowe dotacje unijne dla rozwoju naszego regionu - dodaje Orcholska.
Ankietę można wypełniać do końca października.
Patsz

Miejsca

Opinie (323) ponad 20 zablokowanych

  • Ciągle

    tą samą moją ukochaną Hondą rocznik 98 :)

    • 4 0

  • W przyszłości tylko pojazdy autonomiczne.

    Za dwadzieścia lat będziemy podróżować pojazdami autonomicznymi, bez udziału kierowcy. Nie będa wtedy potrzebne prywatne samochody, bo będzie się zamawiać transport w konkretnym celu. Obecnie mamy ostatnie lata, w których możemy cieszyć się samodzielnym prowadzeniem pojazdu w realnej rzeczywistości.

    • 1 1

  • Tu się zastanawiają czym za 20 lat będziemy jeździć

    A niestety za 20 lat to już może nikogo nie być

    • 6 0

  • Nie czym będziemy jeżdzić a kiedy

    Przez ostatnie 20 lat niewiele się zmieniło, jeżdzimy podobnie. Mamy za to większą wiedzę o korkach. Pewnie rozwiną się aplikacje, które będą informować nie tylko o korkach ale kiedy ulice będą przejezdne. Będziemy jeżdzić nie kiedy chcemy tylko kiedy możemy.

    • 4 1

  • Wspólny bilet, działający dokładnie tak jak w Warszawie a nie jakieś systemy Fala na kiju! I SKM na północ Gdyni oraz na Orunię, do tego więcej więcej więcej autobusów i PKM, i częściej mają jeździć! Do tego kilka nowych buspasow i linii tramwajowych.

    To recepta na sukces komunikacji zbiorowej w Trójmieście

    • 4 0

  • A to proste.... czołgami...

    • 0 0

  • No dalej złomem z Niemiec

    • 1 1

  • Będziemy jeździć tym co teraz kupuje Niemiec.

    Za 10 lat kupi to od niego niemiecki Turek ,cygan i rumun a za kolejne 10 lat kupi to od nich Polak.

    • 3 0

  • (1)

    A może wozkami inwalidzkimi

    • 2 0

    • ... było już wcześniej

      • 0 0

  • Latające krzesła - na bank ! (1)

    • 3 0

    • krzesła z ciepłych posadek w spółkach skarbu państwa

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane