- 1 Miliony strat po setkach ataków hakerskich (51 opinii)
- 2 Borawski rezygnuje z wiceprezydentury (139 opinii)
- 3 Tony kokainy w Gdyni. Mówili, że to kreda (19 opinii)
- 4 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (46 opinii)
- 5 Kto się przypiął do mojego roweru? (171 opinii)
- 6 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (37 opinii)
Gdynia Arena wciąż bez sponsora
Hala "Gdynia Arena" przy ul. Kazimierza Górskiego w najbliższym czasie nie zmieni nazwy. Do ogłoszonego przez miasto konkursu na sponsora tytularnego obiektu nie zgłosiła się bowiem żadna firma chcąca zapłacić za ten przywilej przynajmniej 1 mln zł rocznie. Niemniej urzędnicy chcą nadal szukać zainteresowanych.
Kilka tygodni temu władze miasta zdecydowały się jednak zmienić ten stan rzeczy i poszukać firmy, która będzie się chciała dzięki obiektowi reklamować.
Ogłoszono więc specjalny konkurs na sponsora tytularnego. Miasto oczekiwało kilkuletniego kontraktu, który gwarantowałby dopływ kwoty nie mniejszej niż 1 mln zł do budżetu rocznie (przy czym pieniądze te miałyby wspierać gdyński sport). Ewentualny sponsor liczyć mógł nie tylko na czasową zmianę nazwy hali, ale też na reklamowanie się przy okazji różnych imprez.
Jak się okazuje, chętnego na sponsorowanie obiektu jednak nie tak łatwo znaleźć.
Będzie drugi konkurs. Krótki czas na złożenie oferty
Już w zeszłym tygodniu minął termin składania ofert. Od razu zapytaliśmy przedstawicieli Gdyńskiego Centrum Sportu, czyli zarządcy obiektu, o liczbę i kształt złożonych ofert. Dopiero we wtorek po południu otrzymaliśmy krótką informację, z której wynika... że nie złożono żadnych ofert.
- Konkurs na wybór partnera tytularnego Hali Sportowo-Widowiskowej Gdynia Arena uważa się za nierozstrzygnięty z uwagi na brak ofert - poinformował nas Marek Urbaniak, kierownik działu komunikacji i marketingu GCS.
Jak dodał, we wtorek władze Gdyni podjęły też decyzję o ponownym rozpisaniu konkursu. Sam termin składania ofert jest bardzo krótki - miasto będzie na nie czekać do 12 lipca.
Opinie wybrane
-
2022-06-29 08:29
Mnie to nie dziwi (1)
Wykładać taka kasę za coś co przypomina bardziej kopiec z ziemi niż halę widowisko sportową!
Wątpię aby znalazł się taki szaleniec.- 52 20
-
2022-06-29 10:55
Kwestia gustu. Jest oryginalna i wielu osobom (chociaż zapewne nie z Gdańska) bardzo się podoba.
Tylko jako mniejszy obiekt nie jest tak atrakcyjna dla sponsorów. A i oczekiwania finansowe urzędników mogą być grubo przesadzone (czego artykuł zdaje się dowodzić).- 8 0
-
2022-06-30 03:00
Szukają
jelenia na lekką kasę za jakąś tam nazwę lub logo.To już nie te czasy.Większość reklam jest w sieci.Ludzie którzy przychodzą na imprezy mają gdzieś reklamy poustawiane na terenie hali a nie ma tam imprez codziennie więc dzieląc bańkę na ilość dni imprezowych w roku to reklama wychodzi zbyt kosztowna.Jeżeli ktoś się na to rzuci będzie albo desperatem albo będzie chciał wyprać kasę.Amen.
- 7 1
-
2022-06-29 21:11
(4)
Niestety gdyńskie inwestycje jak hala, stadion, Ppnt, Infoboks to przejaw populizmu. Zbudowane aby wygrać wybory bez analizy kosztow utrzymania. Adamowicz w tym samym czasie zadbal o drogi, port, przyciagnal inwestorow i zwiększył ilość miejsc pracy. Gdynia staje się powoli symbolem upadku.
- 18 1
-
2022-06-30 10:09
Inwestorów przyciągnęły przede wszystkim duże inwestycje regionalne i centralne.
Jeżeli masz dwa miasta obok siebie, o identycznych potrzebach i do tylko jednego podciągasz drogi ekspresowe, kolej, budujesz kolej miejską, itp. (bezkosztowo dla tego miasta, dodajmy), to oczywiście, że to właśnie miejsce będzie ściągać inwestorów. I takInwestorów przyciągnęły przede wszystkim duże inwestycje regionalne i centralne.
Jeżeli masz dwa miasta obok siebie, o identycznych potrzebach i do tylko jednego podciągasz drogi ekspresowe, kolej, budujesz kolej miejską, itp. (bezkosztowo dla tego miasta, dodajmy), to oczywiście, że to właśnie miejsce będzie ściągać inwestorów. I tak właśnie jest w Trójmieście. A Gdynia ma dokładnie potrzeby co Gdańsk - OPAT, połączenia kolejowa (magistrala), PKM, itd.; Gdańsk sobie swoich odpowiedników nie zbudował i Gdynia sama temu również nie podoła.
A ma marginesie, analogiczne inwestycje w Gdańsku, często na znacznie większą skalę, to już nie jest przejaw populizmu?- 0 0
-
2022-06-29 23:29
Jak śmiesz pisać prawdę....
- 0 1
-
2022-06-29 23:19
Jest sponsor um szczurlandia
- 1 1
-
2022-06-29 21:31
Nie Adamowicz tylko Tusk gdy był premierem i jego koneksje polityczne, matecznik PO a zatem projekty z funduszy unijnych, to grało główną rolę, pozatym Gdańsk czerpał te środki kosztem innych miast województwa szczególnie największych , Gdyni z którą rywalizował i kiedyś przegrywał i Slupka
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.