• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jak TP broniła się przed konkurentami

Rafał Szulc
19 lutego 2007 (artykuł sprzed 17 lat) 
Jestem posiadaczem telefonu oraz "wspaniałego" łącza internetowego (128 kb) Neostrada w sławnej firmie Telekomunikacja Polska. Kilka tygodni temu dowiedziałem się, że do 15 lutego mogę zerwać umowę i podpisać nową na lepszych warunkach z innym operatorem.

Udałem się więc do punktu obsługi klienta TP w Gdańsku-Wrzeszczu. Tam bardzo mila pani poinformowała mnie, że zrywanie umowy nie ma sensu, ponieważ już od 15 lutego br. moje łącze automatycznie zwiększy swoją szybkość do 1 Mb. Z natury jestem osobą ufną i umowa słowna jest dla mnie równoznaczna z umową pisemną toteż w dobrej wierze, oraz z uśmiechem na twarzy rozstałem sie z panią konsultantką i wróciłem do domu.
 
Minął 15 lutego i 16, a łącze jak było wolne, tak pozostało. Nadal uważając, że to jedynie jakaś pomyłka, niedopatrzenie obsługi technicznej zadzwoniłem w sobotę 17 lutego na Błękitną Linię. Tam, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu dowiedziałem się, że były takie plany, ale że telekomunikacja sie z nich wycofała.

Oczywiście umowy już nie mogę zerwać, ponieważ magiczna data 15 lutego minęła. Poinformowano mnie tylko, że mogę oczywiście wnieść skargę na niekompetencję pracownika telekomunikacji, który wprowadził mnie w błąd. Tylko skoro ten pracownik wprowadził mnie w błąd, to dlaczego w informacji na błękitnej linii zostałem poinformowany, że były takie plany? Wynika z tego, że konsultanci z punktów obsługi otrzymali te informacje i przekazywali je klientom, a zarząd firmy świadomie zaniechał wprowadzenia ich w życie.
 
Czuję sie rozczarowany i oszukany przez Telekomunikację Polską. Ciekawi mnie również, ile innych osób zostało w ten sam sposób oszukanych.
 
Tak na zakończenie, z niecierpliwością oczekuję na konkurencję dla tego wielkiego molocha, który od dziesiątek lat niepodzielnie króluje w kraju nad Wisłą.
Rafał Szulc

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (69)

  • 12:07

    Też pamiętam ten szczęśliwy dzień!:)

    • 0 0

  • Ja mam od tepsy 1 mbit za 28 przez pół roku, a potem 56 (na 3 lata umowa). 128 kbit za 130 zł to faktycznie nie był żaden interes.
    Brat ma w Anglii 10 mbit za 27 funtów - i gdzie tu, kurna, sprawiedliwość? U nas nadal jest drogo jak cholera.

    • 0 0

  • wyjasniam
    telefon abonament 50 plus 60 neo
    minimum 110:-) a ze sie lubi pogadac no to za telefon dopłacałem:-)
    teraz moge do nich wrócić na twoich zasadach, ale najpierw poszukam hot-spotów w okolicy mojej chawiry
    ostatnio na swoim daszku zauważyłem antenke:-0

    • 0 0

  • Ja zaciekawiony sprawdzilem i mam 26,1 mbit do domu ,wysylanie z domu mam 1 mbit,place w rownowartosci zlotowek 140 zl na miesiac.Za pol roku bede mial predkosc
    45 mbit za te sama cene ,a moze nizsza odrobine.

    • 0 0

  • Tp...

    W listopadzie TP SA naliczyła mi podwójny abonament na rachunku. Zgłosiłam reklamację na Bł. Linii i pisemnie i oczywiście przyznano mi rację z tym że uprzedzono iż muszę zapłacić a po rozpatrzeniu oficjalnym zostanie mi zwrócona kwota ( 61 zł więc nie mało) Otrzymałam przeprosiny na piśmie oraz od konsultanta telefonicznego. Zadeklarowano iż w ciągu 7 dni kwota wpłynie na moje konto. Rzecz miała miejsce w listopadzie, do dnia dzisiejszego ( 19.02 ) nie otrzymałam ani grosza zwrota. Po licznych ( chyba już 10 ) interwencjach na BL za każdym razem deklarują, iż wysyłają monit, żeby jak najszybciej wypuścili monit i... na tym koniec. Następnego rachunku nie płacę, zapłacę tez za pół roku albo niech sobie ściągną z mojej należności :) Pozdrawiam wszystkich oszukanych przez TP :)

    • 0 0

  • Telefon mam w pewnej firmie w ktorej za rozmowe z osobami z tej firmy sie nie placi ,wiec rozmawiajac z rodzina i znajomymi nie place nic!

    • 0 0

  • Do M. - skoro otrzymales pismo ze Ci sie nalezy wyslij przypomnienie ze wciaz nie masz, dolicz odsetki i wskaz rachunek gdzie to przelac...

    • 0 0

  • heh, tak to jest...
    zlodziejskie firmy nalezy omijac szerokim lukiem - chocby nawet obiecywaly w reklamach zlote gory

    • 0 0

  • heh

    ten wzrost predkosci wcale nie bedzie od razu tego 15 lutego dnia tak jak pani w punkcie sie popisala i powiedziala, jest to bzdura, po pierwsze czy bedzie zwiekszenie zalezy od jakosci linii abonenta i od tego czy parametry jego linii pozwola podniesc ta predkosc, a po drugie bedzie to robione nie od razu na hura wszystkim tylko "paczkami", czego pewnie pani w punkcie tez nie powiedziala, krew mnie zalewa z tymi telepunktami bo mialem nadzieje, ze chociaz w gdansku madrzejsu pracuja ale widze ze tu tez pieprza glupoty nie z tej ziemi

    • 0 0

  • Rafał Szulc

    "...Kilka tygodni temu dowiedziałem się, że do 15 lutego mogę zerwać umowę i podpisać nową na lepszych warunkach z innym operatorem..."
    "...Tak na zakończenie, z niecierpliwością oczekuję na konkurencję dla tego wielkiego molocha, który od dziesiątek lat niepodzielnie króluje w kraju nad Wisłą..."

    Skoro czekasz na kokurencję to z kim chciałeś podpisać umowę na lepszych warunkach?

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane