• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi dyżurowali w Trojmiasto.pl

Rafał Borowski
19 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Andrzej Lis-Radomski (po lewej) oraz Stanisław Konował podczas dyżuru w naszej redakcji. Andrzej Lis-Radomski (po lewej) oraz Stanisław Konował podczas dyżuru w naszej redakcji.

W piątkowe popołudnie w naszej redakcji pojawiło się dwóch pracowników Grupy Energa, którzy odpowiadali na pytania naszych czytelników, dotyczące różnych kwestii związanych z dostawą prądu. Drogą mailową i telefoniczną przyjęli łącznie kilkadziesiąt zgłoszeń. Część z nich udało się rozwiązać od ręki.



Pracownicy Energi pełnili dyżur w naszej redakcji w godz. 12-14. W tym czasie odebrali od czytelników ok. 20 telefonów i ponad drugie tyle maili. Co ciekawe, tylko połowa z nich dotyczyła skarg i problemów z rozliczeniem faktury czy dostawą energii elektrycznej. Pozostałe stanowiły pytania teoretyczne, np. na temat obowiązujących taryf czy możliwości zmiany umowy.

- To był naprawdę pracowity dyżur. Nie było dwóch takich samych telefonów. Każde zgłoszenie czytelnika dotyczyło innej kwestii. Najbardziej skomplikowany problem dotyczył dziedziczenia długu z tytułu faktury po zmarłym kliencie. Oczywiście nie zabrakło reklamacji związanych np. z odczytem licznika, zapisami zawartej umowy czy awarią zasilania - mówi Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.

Sporo spraw załatwionych od ręki



Część zgłoszeń udało się rozwiązać natychmiast. Pozostałe, które wymagają wnikliwego zbadania sprawy, zostały przekierowane do odpowiednich działów koncernu. Pracownicy Energi zapewniają, że w zależności od stopnia skomplikowania, zgłoszenia zostaną załatwione w ciągu od kilku dni do maksymalnie kilku tygodni.

- Niektórzy klienci interesowali się nowościami dotyczącymi taryf energetycznych. Co ciekawe, jeden z czytelników pytał o ofertę, którą zamieściliśmy na naszej stronie zaledwie wczoraj wieczorem. W związku z tym pragnę przypomnieć, że wszystkich informacji na ten temat udzielają również konsultanci naszej infolinii - uzupełnia Stanisław Konował, rzecznik klienta spółki Energa Obrót.

Gdzie dzwonić w sprawie rachunków za prąd



Przypominamy, że numer infolinii dla klientów Grupy Energa to 555 555 555. Za jej pośrednictwem można zgłaszać wszelkie reklamacje i wątpliwości dotyczące świadczenia usług przez gdański koncern. Kontaktować można się również za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie www.energa.pl.

Na koniec komunikat do naszych czytelników, którzy zgłosili swój problem w komentarzach pod wtorkowym artykułem. Jak już informowaliśmy, oprócz zwięzłego opisu zgłoszenia, niezbędne jest również podanie danych, na podstawie których można zidentyfikować klienta.

- Zapoznaliśmy się już z wszystkimi komentarzami czytelników. Niestety, nie wszyscy podali numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE, a tylko na tej podstawie możemy zająć się rozwiązaniem problemu. Wszystkich, którzy tego nie zrobili, prosimy o nieupublicznianie tych danych w komentarzach, ale przesłanie ich na adres mailowy: dyzur.energa@trojmiasto.pl - uzupełnia Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (48) 10 zablokowanych

  • (1)

    To jakiś żart.... Energa jak służby miejskie lubują się w infoliniach i myslą że to wszystko rozwiąże ...a może tak praca w terenie?? Ludzie bez prądu ludzie bez dojazdu do domu ludzie w korkach.... itd... Ale widze zamiłowanie do technologii jest silniejsze....Na sex telefon a nie do pomagania ludziom !!

    • 26 2

    • Dokładnie, praca w terenie. W styczniu nawet nie raczyli po raz pierwszy wywiesić na klatce schodowej informacji

      kiedy będą odczyty liczników energetycznych. W sobotę 13.01 karteczka z powielacza rzekomo z Energi w drzwiach, że ktoś był i dzwoń na jakieś dziwne numery telefonów komórkowych nigdzie nie figurujących. To taki problem było wywiesić ogłoszenie na kilka dni przed odczytem jak zawsze było od lat? Nie będę dzwonić i podawać danych osobowych na podstawie karteczki bez pieczątki, bo za dużo oszustów obecnie się kręci i wykorzystuje różne okazje.

      • 1 0

  • A książkę mieli i samolocik z pilotem ?

    • 3 0

  • Ale ma nazwisko...

    Konował jak Energa jedem wał ? Konował z Energii hahaha

    • 3 0

  • A o lewych odczytach to juz nie potrafia odpowiedziec

    Szkoda ze nie potrafiapowiedziec czemu liczniki ktore montuja maja do 30% zawyzone odczyty....

    W zadnym regulaminie tego nie ma a w dtr jest! Nowe liczniki to ukryte oszustwo .

    • 6 0

  • Ja na infoliniach miałem odbierać "najlepiej" ze 120 rozmów dziennie (4)

    Połowa rozmów to były różne afery i awantury. To były czasy. A panowie się spocili po 20-tu:-)

    • 58 1

    • (3)

      Hej ! Czemu prąd w Szwecji 10/15 razy tańszy ,o zarobkach nie wspomnę ?

      • 8 1

      • spójrz z czego go produkują to będziesz wiedział

        • 2 1

      • (1)

        to nie jest prawda

        • 1 7

        • Absolutnie prawda. Byłem ,mieszkałem ,płaciłem .

          • 7 1

  • (2)

    złodziejska firma stale ukrywa jakieś opłaty byleby klijenta oskubać ile się da

    • 18 1

    • (1)

      trzeba czytać co się podpisuje tzn. umowę

      • 0 6

      • Szok

        No co ty? A jeśli umowa sie mi nie podoba, to moge sobie siedzieć przy świeczce?

        • 4 1

  • Ludzie na Infolinii Energii nie udzielają merytorycznie poprawnych odpowiedzi, ale to wina Energii- nie szkolą ich (1)

    Każdy konsultant na jeden temat mówi co innego.

    • 26 0

    • tak jest na każdej infolinii

      energa nie jest jedyna

      • 6 1

  • hahahaha

    niezły cyrk. Dwóch facetów skrupulatnie wybranych odbierało telefony, żeby polansować się na portalu, a cały okrągły rok mają w d.. klientów i ich problemy wynikające z niekompetencji i głupoty pracowników tej firmy. Teraz będą się chwalić czego to nie zrobili i jacy są fajni. Gdyby nie byli spółką skarbu Państwa już dawno zostaliby zaorani z takim podejściem do klienta

    • 20 0

  • energa......

    prędzej załatwie sprawę na księżycu nią w E nerdze

    • 12 0

  • Infolinia

    Energi to kpina w żywe oczy!!!

    • 15 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane