- 1 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (69 opinii)
- 2 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (233 opinie)
- 3 Trzy przejścia na odcinku 130 metrów (83 opinie)
- 4 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (33 opinie)
- 5 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (159 opinii)
- 6 Do czerwca skażona ziemia znknie z Gdańska (23 opinie)
Pracownicy Energi dyżurowali w Trojmiasto.pl
W piątkowe popołudnie w naszej redakcji pojawiło się dwóch pracowników Grupy Energa, którzy odpowiadali na pytania naszych czytelników, dotyczące różnych kwestii związanych z dostawą prądu. Drogą mailową i telefoniczną przyjęli łącznie kilkadziesiąt zgłoszeń. Część z nich udało się rozwiązać od ręki.
- To był naprawdę pracowity dyżur. Nie było dwóch takich samych telefonów. Każde zgłoszenie czytelnika dotyczyło innej kwestii. Najbardziej skomplikowany problem dotyczył dziedziczenia długu z tytułu faktury po zmarłym kliencie. Oczywiście nie zabrakło reklamacji związanych np. z odczytem licznika, zapisami zawartej umowy czy awarią zasilania - mówi Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Sporo spraw załatwionych od ręki
Część zgłoszeń udało się rozwiązać natychmiast. Pozostałe, które wymagają wnikliwego zbadania sprawy, zostały przekierowane do odpowiednich działów koncernu. Pracownicy Energi zapewniają, że w zależności od stopnia skomplikowania, zgłoszenia zostaną załatwione w ciągu od kilku dni do maksymalnie kilku tygodni.
- Niektórzy klienci interesowali się nowościami dotyczącymi taryf energetycznych. Co ciekawe, jeden z czytelników pytał o ofertę, którą zamieściliśmy na naszej stronie zaledwie wczoraj wieczorem. W związku z tym pragnę przypomnieć, że wszystkich informacji na ten temat udzielają również konsultanci naszej infolinii - uzupełnia Stanisław Konował, rzecznik klienta spółki Energa Obrót.
Gdzie dzwonić w sprawie rachunków za prąd
Przypominamy, że numer infolinii dla klientów Grupy Energa to 555 555 555. Za jej pośrednictwem można zgłaszać wszelkie reklamacje i wątpliwości dotyczące świadczenia usług przez gdański koncern. Kontaktować można się również za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie www.energa.pl.
Na koniec komunikat do naszych czytelników, którzy zgłosili swój problem w komentarzach pod wtorkowym artykułem. Jak już informowaliśmy, oprócz zwięzłego opisu zgłoszenia, niezbędne jest również podanie danych, na podstawie których można zidentyfikować klienta.
- Zapoznaliśmy się już z wszystkimi komentarzami czytelników. Niestety, nie wszyscy podali numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE, a tylko na tej podstawie możemy zająć się rozwiązaniem problemu. Wszystkich, którzy tego nie zrobili, prosimy o nieupublicznianie tych danych w komentarzach, ale przesłanie ich na adres mailowy: dyzur.energa@trojmiasto.pl - uzupełnia Lis-Radomski.
Miejsca
Opinie (48) 10 zablokowanych
-
2018-01-19 17:04
(1)
To jakiś żart.... Energa jak służby miejskie lubują się w infoliniach i myslą że to wszystko rozwiąże ...a może tak praca w terenie?? Ludzie bez prądu ludzie bez dojazdu do domu ludzie w korkach.... itd... Ale widze zamiłowanie do technologii jest silniejsze....Na sex telefon a nie do pomagania ludziom !!
- 26 2
-
2018-01-20 09:16
Dokładnie, praca w terenie. W styczniu nawet nie raczyli po raz pierwszy wywiesić na klatce schodowej informacji
kiedy będą odczyty liczników energetycznych. W sobotę 13.01 karteczka z powielacza rzekomo z Energi w drzwiach, że ktoś był i dzwoń na jakieś dziwne numery telefonów komórkowych nigdzie nie figurujących. To taki problem było wywiesić ogłoszenie na kilka dni przed odczytem jak zawsze było od lat? Nie będę dzwonić i podawać danych osobowych na podstawie karteczki bez pieczątki, bo za dużo oszustów obecnie się kręci i wykorzystuje różne okazje.
- 1 0
-
2018-01-20 08:42
A książkę mieli i samolocik z pilotem ?
- 3 0
-
2018-01-20 07:53
Ale ma nazwisko...
Konował jak Energa jedem wał ? Konował z Energii hahaha
- 3 0
-
2018-01-19 23:48
A o lewych odczytach to juz nie potrafia odpowiedziec
Szkoda ze nie potrafiapowiedziec czemu liczniki ktore montuja maja do 30% zawyzone odczyty....
W zadnym regulaminie tego nie ma a w dtr jest! Nowe liczniki to ukryte oszustwo .- 6 0
-
2018-01-19 16:49
Ja na infoliniach miałem odbierać "najlepiej" ze 120 rozmów dziennie (4)
Połowa rozmów to były różne afery i awantury. To były czasy. A panowie się spocili po 20-tu:-)
- 58 1
-
2018-01-19 17:01
(3)
Hej ! Czemu prąd w Szwecji 10/15 razy tańszy ,o zarobkach nie wspomnę ?
- 8 1
-
2018-01-19 22:05
spójrz z czego go produkują to będziesz wiedział
- 2 1
-
2018-01-19 17:23
(1)
to nie jest prawda
- 1 7
-
2018-01-19 17:26
Absolutnie prawda. Byłem ,mieszkałem ,płaciłem .
- 7 1
-
2018-01-19 18:16
(2)
złodziejska firma stale ukrywa jakieś opłaty byleby klijenta oskubać ile się da
- 18 1
-
2018-01-19 20:28
(1)
trzeba czytać co się podpisuje tzn. umowę
- 0 6
-
2018-01-19 21:54
Szok
No co ty? A jeśli umowa sie mi nie podoba, to moge sobie siedzieć przy świeczce?
- 4 1
-
2018-01-19 17:51
Ludzie na Infolinii Energii nie udzielają merytorycznie poprawnych odpowiedzi, ale to wina Energii- nie szkolą ich (1)
Każdy konsultant na jeden temat mówi co innego.
- 26 0
-
2018-01-19 21:36
tak jest na każdej infolinii
energa nie jest jedyna
- 6 1
-
2018-01-19 20:11
hahahaha
niezły cyrk. Dwóch facetów skrupulatnie wybranych odbierało telefony, żeby polansować się na portalu, a cały okrągły rok mają w d.. klientów i ich problemy wynikające z niekompetencji i głupoty pracowników tej firmy. Teraz będą się chwalić czego to nie zrobili i jacy są fajni. Gdyby nie byli spółką skarbu Państwa już dawno zostaliby zaorani z takim podejściem do klienta
- 20 0
-
2018-01-19 19:58
energa......
prędzej załatwie sprawę na księżycu nią w E nerdze
- 12 0
-
2018-01-19 19:18
Infolinia
Energi to kpina w żywe oczy!!!
- 15 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.