- 1 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (110 opinii)
- 2 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (163 opinie)
- 3 Podpalacz z Gdyni w rękach policji (65 opinii)
- 4 Mieczysław Struk wybrany marszałkiem (115 opinii)
- 5 Sprawa zgubionego karabinu trafiła do Gdyni (127 opinii)
- 6 Światła na ostatniej zebrze na Grunwaldzkiej (120 opinii)
Przejście naziemne na Podwalu Przedmiejskim coraz bliżej
Lada dzień zostanie ogłoszony przetarg na przebudowę skrzyżowania ul. Podwala Przedmiejskiego i Łąkowej . Docelowo powstanie tam łącznie sześć naziemnych przejść dla pieszych oraz możliwość przejazdu w poprzek Podwala Przedmiejskiego.
Drugie skrzyżowanie z pięciu planowanych
Będzie to drugie z pięciu skrzyżowań, które zostaną przebudowane na Podwalu Przedmiejskim. Przypomnijmy: w listopadzie ubiegłego roku końca dobiegła przebudowa skrzyżowania Podwala z ul. Chmielną . Prace trwały siedem miesięcy i pochłonęły 16 mln zł.
Naziemne przejście do przystanku "Akademia Muzyczna"
W ramach inwestycji, na którą przetarg zostanie ogłoszony do końca tygodnia, w rejonie ul. Łąkowej i Podwala zostanie utworzone przejście naziemne, zmodernizowany zostanie także 250-metrowy odcinek Podwala. Oprócz wymiany nawierzchni utworzone zostaną pasy dla rowerzystów i wyremontowane zostaną chodniki po obu stronach ulicy.
Wykonawca przebuduje także torowisko i perony tramwajowe, by umożliwić dojście do przystanku Akademia Muzyczna. Przebudowane zostaną również zatoki autobusowe. Zadanie przewiduje także wykonanie kanalizacji deszczowej, instalacji sanitarnej i wodociągowej.
- W ubiegłym roku przebudowaliśmy pierwsze skrzyżowanie na Podwalu Przedmiejskim, co znacznie poprawiło komfort mieszkańców i usprawniło komunikację w tej części miasta - mówi Włodzimierz Bartosiewicz, szef Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska.
Zdecydowanie przebudowa skrzyżowania poprawiła komfort osób, które zamieszkują śródmieście. Jednak kierowcy narzekają nieco na sygnalizację świetlną, która musiała powstać w tym miejscu z uwagi na naziemne przejścia dla pieszych i specyfikę skrzyżowania.
Korki po włączeniu sygnalizacji na Podwalu Przedmiejskim
Szacunkowy koszt prac został określony na poziomie 8 mln zł. Z kolei planowany termin zakończenia inwestycji to grudzień 2019 roku.
Miejsca
Opinie (349) ponad 10 zablokowanych
-
2019-05-03 14:11
skandal
W ogóle zakaz ruchu tam wprowadzić,co ze d**il to wymyśla?
- 17 9
-
2019-05-03 12:33
dramat (1)
Ruch zostanie sparaliżowany w imię dobra deweloperów.
Tunel pod Martwą Wisłą nie pomoże- 40 19
-
2019-05-03 13:47
i mieszkańców
- 1 4
-
2019-05-03 13:39
54% glosujacych to kierowcy, ktorzy beda chodzic tunelem (1)
- 9 7
-
2019-05-03 13:46
Wszędzie gdzie są tunele i obok normalne przejścia chętnych na tunel jakoś nie ma ;)
Takie cudowne niby, a nikt nie jest nimi zainteresowany.- 2 0
-
2019-05-03 13:32
Najpierw remont tunelu później budowa przejścia
Na koniec wszystko zasypia i zlikwidują podawale które jest niefunkcjonalne. Jednak można stawiać ile bedzie msc opóźnienia i o ile wzrosną koszty podczas tej budowy. Stawiam na 6 msc i 15% wzrost kosztów.
- 7 5
-
2019-05-03 12:09
świetny pomysł, jeszcze proszę o wydzielony pas dla rikszy (2)
- 164 49
-
2019-05-03 13:31
ja poproszę trakt konny z osobnym pasem dla osłów
- 19 1
-
2019-05-03 12:24
taki cienki tekst może napisać tylko Pisuar co wstydzisz się swojej partii
- 6 21
-
2019-05-03 13:23
Hurra bardzo sie ciesze
Ze nie bede musiala tymi ponurymi tunelami przechodzić !super!
- 15 19
-
2019-05-03 13:19
Teraz z Akademi Muzeycznej do Bramy Wyżynnej tramwaj będzie jechał z 30 minut z powodu świateł, szybciej będzie dojść piechotą.
- 31 11
-
2019-05-03 12:56
pieknie
Już przejściem dla pieszych w połowie drogi (obok ZUS-u) zrobiliście korki aż na Armii Krajowej, teraz robicie drugie przejście. Proponuję docelowo ze 20 przejść dla pieszych na obwodnicy. To wszystko rozwiąże. Gratuluje pomysłów!
- 43 14
-
2019-05-03 12:48
M@@@@fia deweloperska
w 3-Sici.
- 30 8
-
2019-05-03 12:41
ale po co??
ale po co???? sa tunele zamknijcie wogole cala droge po coona???
- 18 12
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.