- 1 Prawie 1 mln kary za opóźnienie Fali (182 opinie)
- 2 Wiceprezydent Borawski rezygnuje ze stanowiska (88 opinii)
- 3 Kto się przypiął do mojego roweru? (130 opinii)
- 4 Chcieli wymusić młotkiem oddanie telefonu (77 opinii)
- 5 Szklana pułapka na wybiegu dla psów (108 opinii)
- 6 Oddam drzewa na Spacerowej bez żalu (492 opinie)
Rosjanka z Londynu niewpuszczona do Polski
Obywatelka Rosji przyleciała do Gdańska, z którego chciała dostać się do Kaliningradu. Ponieważ przyleciała spoza strefy Schengen, nie wpuszczono jej do Polski. Kobieta musiała wrócić do Londynu. To już 39. podobny przypadek w tym roku.
- Rosjanka przyleciała do Polski z Londynu
- Autobusy kursują między Gdańskiem i Kaliningradem
- Rosjanka musiała wrócić do Londynu
- Prawie 40 przypadków odmów wjazdu do Polski
Rosjanka przyleciała do Polski z Londynu
- Kobieta przyleciała do Gdańska samolotem z Londynu we wtorek, 28 marca. Deklarowała wjazd do Polski w celu tranzytu do Kaliningradu - informuje kmdr ppor. SG Andrzej Juźwiak z Morskiego Oddziału Straży Granicznej.
Podczas kontroli granicznej funkcjonariusze poinformowali kobietę, że od września ubiegłego roku obowiązują ograniczenia wjazdu w odniesieniu do obywateli Rosji, zgodnie z nowelizacją rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie czasowego zawieszenia lub ograniczenia ruchu granicznego na określonych przejściach granicznych.
Autobusy kursują między Gdańskiem i Kaliningradem
W tym miejscu warto przypomnieć, że z Gdańska nadal kursują autobusy do Kaliningradu. Dzieje się tak mimo sankcji i utrudnionego przekraczania granic między Polską i Rosją.
Autobus do Rosji odjeżdża spod dworca PKS w Gdańsku. Film archiwalny.
Rosjanka musiała wrócić do Londynu
Podróżna otrzymała decyzję o odmowie wjazdu i jeszcze tego samego dnia wróciła do Wielkiej Brytanii.
- Próby przekonania strażników granicznych były bezskuteczne. W końcu musiałam kupić bilet na lot powrotny do Londynu. W Wielkiej Brytanii mam ważną dziesięcioletnią wizę i dzieci. Teraz szukam opcji, jak w najbliższych dniach wrócić do Rosji - powiedziała obywatelka Rosji kanałowi Aviatorshina, cytowanemu przez Onet.
Prawie 40 przypadków odmów wjazdu do Polski
- Od początku tego roku funkcjonariusze Straży Granicznej z Gdańska wystawili w przejściach granicznych morskich i lotniczym 39 odmów wjazdu cudzoziemcom z różnych państw. W ubiegłym roku takich decyzji było w sumie prawie 190 - podsumowuje kmdr ppor. Andrzej Juźwiak.
Miejsca
Opinie (514) ponad 100 zablokowanych
-
2023-03-31 10:39
Opinia wyróżniona
Chcemy, czy nie, ponosimy wszyscy konsekwencje decyzji naszych polityków (72)
Ta pani właśnie dowiedziała się jak to fajnie być rosjanką z putinowskiej, nazistowskiej rosji. Żadna tragedia się tu nie wydarzyła, nikt nie zginął, nikt nie był torturowany jak w Buczy. Jedyne co mnie dziwi, to że ją spowrotem do UK wpuścili.
- 874 140
-
2023-04-01 14:40
Z powrotem
Nie spowrotem
- 0 0
-
2023-04-01 13:39
jaaa
jak na razie to nazistowskie symbole widziałem tylko u ukraincow a nie u ruskich, chyba tylko tv pis oglodasz ale na pewno to propaganda te polskie czołgi ze sfstyką i hajlowanie i tatuaze naziolske i na pewno na wołyniu i w obozach koncentracyjnych to ruskie . a jak piąta daffka ????
- 1 2
-
2023-04-01 13:25
taaaa
wida tvpis zryła totalnie beret mocherowi na pewno byłes w buczy i na pewno to putin flacja , widac efekt poszczepienny , widac ukropolis nadchodzi.
- 0 2
-
2023-04-01 04:25
neoceniaj bo Rosja storzyla Polske jaka jest dzisiaj
Armia czerwona i 1 i 11 armia Wojska Polskiego uwolnily kraj od mordercow z Wermachtu
- 0 6
-
2023-03-31 22:08
Pomyłka
Z tego co wiemy z przekazów to naziole walczą po stronie u krainy to banderowcy z ss galcjan. No ale tego z tvp się nie dowimy.
- 2 9
-
2023-03-31 19:10
(2)
Ma ważną wizę.
- 1 3
-
2023-03-31 23:29
I wynik ciążowy też ma ważny
- 1 1
-
2023-03-31 21:39
ale do UK , a nie do schengen
- 5 0
-
2023-03-31 17:02
No tak czarnoskóra Rosjanka i to jeszcze w turbanie... Ale się przebrała...
- 3 4
-
2023-03-31 15:34
W jakiej Buczy? Ile jeszcze te brednie bedziecie propagowac? (8)
Gdyby na te Bucze - srucze byl chocby cien dowodow, to by Putina za to trybunal kazal aresztowac, a nie za przesiedlanie dzieci narodowosci rosyjskiej z ukrainskim obywatelstwem.
- 7 33
-
2023-04-01 11:33
wracaj do moskwy.
- 4 0
-
2023-03-31 18:05
Trybunał w Hadze dopiero rozpoczął pracę. (6)
Rosyjscy zbrodniarze także ci z Buczy będą ścigani do końca swojego marnego życia tak jak ścigani są hitlerowscy zbrodniarze.
- 22 6
-
2023-04-02 08:50
Życzę temu polskiemu rosofobicznemu prezesikowi mtk herbatki z polonem
- 0 2
-
2023-04-01 07:51
a co ze zbrodniarzami ktorzy mordowali Iraku? Usa wraz z Polska?
- 0 9
-
2023-03-31 19:18
Jeszcze nie rozpoczal, a juz zakonczyl. Ale rozumiemy, rozumiemy, show must go on.
- 4 8
-
2023-03-31 19:17
a ile ten trybunał ma dywizji, że ich będzie ścigał
- 6 8
-
2023-03-31 19:17
Hahaha
- 1 8
-
2023-03-31 18:36
xD niezły żart !
- 2 14
-
2023-03-31 14:53
Jeżeli ma podstawy, to nie mogą jej nie wpuścić
- 1 10
-
2023-03-31 14:50
Polskich sługusów USA do hagi za zbrodnie wojenne
- 9 15
-
2023-03-31 12:28
Znajoma (36)
Pracowała kiedyś w Wydziale Paszportów .
Zabrano obniżono jej emeryturę.
Też tak można.
Gawiedz się cieszyła.
To jest normalne ?- 18 32
-
2023-04-01 06:45
W wydziale paszportow, czyli w Sluzbie Bezpieczenstwa za PRL?
- 4 0
-
2023-03-31 23:22
Jak pracowała to nie raz przytuliła dolary, sam dawałem 200 dolarów za paszport
- 6 0
-
2023-03-31 23:22
Czyli była w SB, co cię dziwi?
- 5 0
-
2023-03-31 21:32
zapewne pracowała tam jeszcze za poprzedniego ustroju i dlatego obniżyli jej emeryturę , gdyż ...
za socjalizmu wydział paszportów podlegał SB .
- 6 0
-
2023-03-31 13:40
Nie obniżono, tylko odebrano niesłusznie przyznane przywileje (17)
i bardzo dobrze, ze tak zrobiono
- 33 9
-
2023-03-31 17:40
(2)
SB nie została uznana za organizację zbrodniczą jak SS, więc odbieranie komuś emerytury tylko za sam fakt służby w tym organie stoi w rażącej sprzeczności wobec zasad obowiązujących w państwie prawa. Sądy też są tego zdania, bo w większości wydają korzystne wyroki wobec byłych f-szy, którym nie udowodniono przestępstw czy prześladowania ówczesnych opozycjonistów.
- 4 10
-
2023-03-31 23:28
Ciężko zbtodnie i pobicia udowodnić jak w sądzie rodzina pracuje
- 1 0
-
2023-03-31 21:37
tom niech idzie do sądu skoro "wszystkim" tak ochoczo przywracają "niesłusznie" pomniejszone emerytury
- 3 0
-
2023-03-31 17:28
Tobie
Też mogą słusznie dowalić robotę do np. 68 lat .
Powiem tak.
I słusznie.
zbiorowa odpowiedzialnosć .
W demokracji podobno.- 2 0
-
2023-03-31 14:33
Z czystej ciekawości (12)
Rozumiem, że obecnym "milicjantom" po zmianie ustroju też odbierzemy/zmniejszymy emerytury,bo niczym się nie różnią od sb?!
- 21 15
-
2023-04-01 15:50
SB to nie milicja.
Tobie nie podoba się ustrój w Polsce? NA jaki chcesz go zmienić i w jaki sposób?
- 0 0
-
2023-03-31 23:25
Obecnie Policjanci służą Polsce
SB podlegało Moskwie
- 6 3
-
2023-03-31 21:34
jak system zmieni się na putinowski to tak się może stać
- 2 0
-
2023-03-31 14:52
Nie ma już milicji.Rozumiem że masz jakieś chore przywiązanie do PRL.
Pracowała w paszportach to niech je tosty na śniadanie zamiast kawioru.
A jak tak dzielnie walczysz w jej imieniu to podaj wysokość jej emerytury, sprzed zmian i po zmianach..- 14 3
-
2023-03-31 14:45
(7)
Można mieć wiele zastrzeżeń do obecnej policji i innych służb - ale na pewno nie można ich porównać do SB.
- 23 12
-
2023-03-31 15:38
Owszem, czegos tak niekompetentnego nie da sie porownac z SB.
- 5 7
-
2023-03-31 15:21
jeszcze nie można
ale jak będą ocenieni za powiedzmy 20 lat? nikt nie wie. i nikt nie może zagwarantować, że nie trafią do jednego wora z zomo czy innem sb.
czy w tej sytuacji dziwnym jest, że ludzie odchodzą ze służb mundurowych i nie ma nowych chętnych?
w dodatku kiedyś to przynajmniej można było zarobić tam prawdziwe pieniądze (plus różne socjalneale jak będą ocenieni za powiedzmy 20 lat? nikt nie wie. i nikt nie może zagwarantować, że nie trafią do jednego wora z zomo czy innem sb.
czy w tej sytuacji dziwnym jest, że ludzie odchodzą ze służb mundurowych i nie ma nowych chętnych?
w dodatku kiedyś to przynajmniej można było zarobić tam prawdziwe pieniądze (plus różne socjalne binusy), a teraz...
niedługo będzie nas securitas pilnował.
uważam, że nie obcinanie emerytur wszystkim nie jest uczciwe. i nie ma wiele wspólnego z państwem prawa.- 6 1
-
2023-03-31 14:52
(1)
Fakt
Tamci byli bardziej inteligentni- 7 8
-
2023-03-31 23:26
Tak w,, psach,, Pasikowskiego widać
- 1 0
-
2023-03-31 14:52
(2)
Jak to nie a za co zabili człowieka na puckiej w Gdyni? Do dziś stoją tam znicze za co zginął chłopak we Wrocławiu zamordowany paralizatorem przez zwyroli gestapowskich?
- 10 16
-
2023-04-01 15:52
Gdyby ci ludzie nie przekraczli prawa, to nikt by ich nie ruszał (1)
- 1 1
-
2023-04-02 08:48
Ty siebie czubie słyszysz? Jakie to prawo złamał czubie Igor Stachowiak że został zawleczony do kibla skuty i po prostu zamordowany paralizatorem który zatrzymał mu krążenie? O czym typie opowiadasz w państwie prawa policja pełni funkcję kata co wykonuje pozasądowe wyroki śmierci?
- 0 1
-
2023-03-31 12:57
Paszportami.. (8)
... niegdyś zajmowała się SB-cja, tak ?
- 34 3
-
2023-04-01 13:01
Tak!
Jarek dobrze to pamięta, ponieważ ma i do dzisiaj go ukrywa!
- 0 1
-
2023-03-31 21:32
tak
- 0 0
-
2023-03-31 13:33
Owszem (5)
A jest jakieś państwo, które nie ma/nie miało takich służb? Nikt nie kochał SB, ale to był też cywilny wywiad i kontrwywiad.
- 9 18
-
2023-03-31 23:24
SB podlegało Moskwie
Oficjalnie nie istnieli w Polsce, mieli tylko jedna odznakę...,, w służbie narodu,,
- 2 1
-
2023-03-31 14:51
(1)
Za swoje wybory życiowe trzeba ponosić konsekwencje.Mogla zmienić pracę
- 15 6
-
2023-03-31 23:24
A dolary skąd miała?
- 4 0
-
2023-03-31 14:44
(1)
Nie każde państwo ma taką służbę, jak SB. Może przypomnij sobie, czym się zajmowali, jak "umacniali władzę ludową" i wysługiwali się mocodawcom z Moskwy.
- 25 8
-
2023-03-31 15:38
SB nie istnialo jeszcze, ciezko wiec sobie to przypomniec.
Ludziom w kazdym razie, bo takie cos jak ty przypomni sobie na rozkaz wszystko, co tylko mocodawca raczy sobie zazyczyc.
- 4 6
-
2023-03-31 12:56
Dla zawistnych rodakow napewne tak, smutne to jest jakim zawistnym narodem jestesmy. (4)
- 24 17
-
2023-04-01 13:30
aa
dokładnie , ja prosto jest manipulowac bydłem , to nie ważne z ukrami przeszły tysiące ruskich na lewych paszportach ale nie wolno mowic.
- 1 2
-
2023-03-31 17:03
Sasza a jak tam wasza Moskwa, dalej na dnie w mule? (2)
- 17 10
-
2023-04-01 07:50
tam jest czesto ropa naftowa ktora mozna wydobywac. To sie nie udaje, jak sie istnieje tylko na kleczkach przed usa
- 0 9
-
2023-03-31 22:53
sam z soba gadasz?
- 7 6
-
2023-03-31 12:14
Na tej zasadzie nie możemy wpuszczać: Saudów i Amerykanów (wymordowanie w ostatnich latach 300 tys ludzie w Jemenie), (11)
, Żydów (systematyczne mordowanie Palestyńczyków tym udokumentowane masakry tysięcy kobiet i dzieci w Libanie) Turków (czystki w Kurdystanie), Amerykanów po raz 2 (300 tys ofiar nielegalnej interwencji w Iraku, 100 tys w Libii). I Rosjan (18 tys ofiar cywilnych na Ukrainie)
- 54 94
-
2023-04-01 14:00
(1)
Patrze z perspektywy czubka mojego nosa a ten mi mowi, ze rosjanie otwarcie groza mi smiercia a wymienieni przez ciebie nie. Wiec rosjan tutaj nie chce. Większość Polakow nie chce ich widziec w Polsce i nie musimy się tłumaczyć z naszych decyzji. Nie bo nie.
- 5 1
-
2023-04-02 08:46
Polskich śmieci nikt nie chce na Białorusi mimo to polskie śmieci usiłują zmienić rząd na Białorusi
- 0 3
-
2023-04-01 10:35
(1)
Mhm, tylko zapomniałes dodać co to za masakry i dać jakieś linki. Wiesz, że konflikty są nierówne. W jednych rosjanie przybywają, i strzelają do czołgów. W innych /Amerykanie walczą ze sporym "państwem terrorystycznym" systematycznie zabijając ludzi, ktorzy pod pozorem religii zagarniają całe miasta, stanowiąć tam "prawo". Zero poszanowania dla
Mhm, tylko zapomniałes dodać co to za masakry i dać jakieś linki. Wiesz, że konflikty są nierówne. W jednych rosjanie przybywają, i strzelają do czołgów. W innych /Amerykanie walczą ze sporym "państwem terrorystycznym" systematycznie zabijając ludzi, ktorzy pod pozorem religii zagarniają całe miasta, stanowiąć tam "prawo". Zero poszanowania dla życia ludzkiego, oczywiście mówię o tych terrorystach.
Czy jakieś duże państwo uważa USA za państwo terrorystyczne? Nie? Ojej. A Liban, Syria mają np. na swoim terytorium obozy właśnie państwa terrorystycznego - ISIS.- 6 1
-
2023-04-02 08:45
Amerykańskie SC.. rwo okupuje sobie część Syrii i co gdzie mtk gdzie polskie rusofoby czemu gęby zamknięte?
- 0 4
-
2023-03-31 23:00
ruski trolu tak dostajesz minusa ale za brednie
- 22 7
-
2023-03-31 12:55
Co minusujecie, prawde Wam napisal. Czyli co? Prawda jest wybiorcza, w jedna strone OK ale w druga NIE???? (1)
- 30 51
-
2023-03-31 15:35
Tylko w jedna strone jest prawda i dlatego za jej pisanie dostaje sie tyle minusow. O ile cenzura w ogole przepusci.
- 19 6
-
2023-03-31 12:35
i Polaków, zapomniałeś o Polakach (3)
bo wiadomo, każdy polak to oszust i złodziej
- 44 12
-
2023-04-01 07:48
Polacy wymordowadowali wraz z USA ponad 600 000 irackich cywili (1)
- 5 13
-
2023-04-01 13:28
hghbb
chetnie zapoznam sie z materiałem na ten temat ???? poprosze
- 6 0
-
2023-03-31 12:51
I pijak!!
- 43 3
-
2023-03-31 12:07
Ta Pani wiedziała co robi (2)
To są prowokacje a ta Pani mimo wszystko przyleciała tu celowo. Wiedziała jakie będą konsekwencje. Rosja specjalnie próbuje takich manipulacji. Są ciekawi na ile im pozwolimy.
- 106 29
-
2023-04-01 13:41
nbvc
wiesz to jak z przemytem papierosów , mrówkę złapali wielka afera a obok tir przejechał z fajkami i nikt go nie widział . tak to działa na proste umysły ...
- 1 1
-
2023-03-31 12:34
no jak widać pozwalamy im na wiele, skoro nie można przylecieć, ale przyjechac autokarem już można
- 46 16
-
2023-03-31 10:37
Opinia wyróżniona
(20)
Twarde prawo, ale prawo. Odpowiedzialność zbiorowa nie jest idealna, ale musi być stosowana w takich przypadkach aż w końcu Rosjanie zrozumieją, że pielęgnowanie tyranii nie jest mile widziane w cywilizowanym świecie. Inna kwestia, że w dobie sankcji i ograniczeń wspomniana Pani powinna dokładnie sprawdzić, czy zaplanowany przylot nie będzie obarczony ryzykiem.
- 594 75
-
2023-03-31 11:39
(5)
Polska jest w stanie wojny? Takie proste pytanie !
- 7 19
-
2023-04-02 17:46
Ale jest, wyobraź sobie, jesteśmy krajem przyfrontowym.
Nadto co chwila kacapy ogłaszają różne groźby pod adresem Polski.
Coś jeszcze?- 0 0
-
2023-03-31 13:35
(2)
Patrząc realistycznie można rzec, że jest w stanie cichej, niewypowiedzianej wojny.
- 2 4
-
2023-03-31 13:56
(1)
Idąc twoim torem rozumowania, to każdy Polak za granica jest obecnie cichym szpiegiem :) realistycznie patrząc, to idz sie leczyc
- 7 5
-
2023-03-31 15:40
Tobie sie co najwyzej zdaje, ze idziesz jakims tokiem myslenia.
- 1 3
-
2023-03-31 12:59
Dobre pytanie to jest, ale gawiedz tego pytania nie zrozumie.
- 4 8
-
2023-03-31 11:01
a co z odpowiedzailnoscia usa za 600 000 wymordowanych irakijczykow? co z odpowiedzialnoscia polakow za szymany? (6)
- 13 47
-
2023-04-01 07:01
(2)
"Wymordowanych"??? Chyba nie wiesz co piszesz. Hamerykanie może czasem roszczą sobie prawo do obalania rządów, ale Buczy nie robią.
- 6 2
-
2023-04-02 08:53
Nieee nie robią polecam się dowiedzieć czym była autostrada śmierci w Iraku np rozmyślne bombardowanie uciekających cywilów irackich
- 0 0
-
2023-04-01 07:52
slodko opisane, typowo polska interpretacja kalego
- 0 3
-
2023-03-31 11:45
599 000 dokładnie ostatni to był Irakijczyk, pozostali to ruscy
- 2 6
-
2023-03-31 11:03
Ale ona wylądowała w Gdańsku Sasza to nie jest w USA (1)
- 38 13
-
2023-03-31 14:54
Świątek i tego typu polskim smieciom nie przeszkadza rywalizacja np z mordercami z Izraela tam każdy sportowiec służył w wojsku albo z Amerykanami typowy kalizm i hipokryzja jakże dla Polaków typowa
- 7 15
-
2023-03-31 10:49
I bardzo dobrze musiała zaplacic za przelot w 2 strony i nic jej to nie dało Ruskie musza płacic za to ze popieraja badyte (6)
- 56 15
-
2023-03-31 12:57
Obys Ty nie zaplacil za naszych politykow.
- 6 8
-
2023-03-31 11:02
a no tak, bo ona na twarzy miała wypisane, że popiera Putina, czyż nie tak dzbanie? (4)
- 15 43
-
2023-03-31 23:17
Płaci tam choćby pół rubla podatku to znaczy że popiera
- 6 0
-
2023-03-31 11:44
Musi popierać, inaczej nigdzie nie pojedzie (2)
- 18 7
-
2023-03-31 12:58
Ale ona mogla tam mieszkac od 20lat, nie pomyslales o tym?? (1)
- 5 14
-
2023-03-31 15:39
O co Ty ich posadzasz? O myslenie?!
- 3 2
-
2023-03-31 11:31
Opinia wyróżniona
Ja od 4 lat nie mogę dostać wizy do Rosji (20)
Choć wcześniej miałem wizę co kilka lat i jeździłem 5x w roku. Najpierw covid potem wojna. Rosjanie nie wpuszają nas do Rosji ale sami po Europie chcą jeździć swobodnie. Niech podziękują swojemu prezydentowi.
- 592 25
-
2023-04-02 17:58
Pamiętam lament Polaków o Czeczenie i Gruzje!
Teraz jak już ta państwa nie są na usługach ...to jest jakeś zapomnienie i amnezja.
Zapamiętajcie,tak będzie i z Ukrainą,tylko że są z miedzą i nie będzie wesoło.
Powodzienia!
Bo ja mam gdzi sp.erdolić.- 1 1
-
2023-03-31 17:40
no prawidlowo (2)
chciales byc w ue to siedz w ue i gnij
- 1 15
-
2023-04-01 00:15
ponoć 30 milionów Amerykanów chce wyemigrować do Rosji... :O) (1)
- 0 11
-
2023-04-01 12:25
Pierwszy kwietnia ; haha !
- 7 0
-
2023-03-31 17:15
I bardzo dobrze. Jeszcze bym ciebie zamknął za kolaborację.
- 2 5
-
2023-03-31 15:02
Dobrowolnie, nigdy!
Tak od 30 lat odpowiadam na pytanie czy pojadę do Rosji.
- 13 7
-
2023-03-31 13:40
A po co tam jechać? (13)
Pytam serio.
- 22 13
-
2023-03-31 20:30
Odpowiadam
Sprzedawaliśmy w Rosji przez partnerów produkowane w Polsce oprogramowanie.
Oczywiście teraz nie ma po co tam jeździć, ale przez ostatnie 3 lata nie wydawali w Gdańsku w ogóle wiz.- 3 0
-
2023-03-31 13:53
Mnie się zawsze marzyło (11)
Żeby kiedyś zwiedzić Ermitaż. Szkoda, że nie wybrałem się wcześniej. Teraz mam 51 lat i coś czuję w kościach, że zanim ta rozpierducha się skończy i zapanuje względna normalność, to pewnie będę już starcem.
- 36 7
-
2023-04-01 12:27
Ermitaż
Lepiej pojechać zwiedzić Luwr, nawet kolejny raz.
- 2 1
-
2023-03-31 21:41
załatw to przez biuro podróży które "organizuje" wyjazdy do Petersburga
- 4 0
-
2023-03-31 15:14
ja chciałem sie wcześniej wybrać - za PRLu - oczywiście nie dało się, bo trzeba było mieć zaproszenie jak na zachód
albo ze zorganizowaną wycieczką
- 11 0
-
2023-03-31 14:06
brednie (7)
niestety powyższy komentarz to brednie, wizy do Rosji wydawane są obecnie normalnie (w tym nawet wizy turystyczne). Inna kwiestią jest, że pewnie nikt o takie wizy teraz nie aplikuje, ale technicznie wyrobienie wizy do Rosji nie jest dla Polaka problemem, w drugą stronę już to tak nie działa.
- 9 30
-
2023-03-31 19:21
Nieprawda (1)
Dwa razy staraliśmy się o wizę do Kaliningradu i na Mierzeję Kurońską i dwa razy robili nam cudaczne problemy w Gdańsku. Ostatecznie udało się, ale to absolutnie nie było bezproblemowo (lata 2011 i 2012).
- 7 1
-
2023-03-31 21:43
Mierzeja Kurońska to teren Wojskowy i dlatego nie dają zgody "innostrańcom"
- 3 1
-
2023-03-31 14:14
Może i tak (4)
Ale jeszcze życie mi miłe. Wjedziesz i pod byle pozorem możesz skończyć w ruskich kazamatach jako polski szpion. To nie jest dobry czas na takie wycieczki.
- 42 7
-
2023-03-31 15:45
(3)
Nie wiem jak jest teraz gdy jedziesz turystycznie.
W 2016 byłem na statku, który zawijał do rosyjskich portów. Wtedy bylo bezproblemowo.
W każdym rosyjskim porcie w którym byłem (Władywostok, Swietłyj, Sankt Petersburg) na dzień dobry przychodzila na statek Pogranicznaja Służba FSB (ex-KGB).
KontrolaNie wiem jak jest teraz gdy jedziesz turystycznie.
W 2016 byłem na statku, który zawijał do rosyjskich portów. Wtedy bylo bezproblemowo.
W każdym rosyjskim porcie w którym byłem (Władywostok, Swietłyj, Sankt Petersburg) na dzień dobry przychodzila na statek Pogranicznaja Służba FSB (ex-KGB).
Kontrola paszportowa, coś tam w swoim przenośnym komputerze w systemie sprawdzili, pieczątka w książeczkę żeglarską (nie w paszport), propusk (przepustka) do ręki i można było legalnie na miasto wychodzić.
Petersburg czyli Wenecja Północy zaliczony.
Ermitaż, Pałac Zimowy, Newski Prospekt, krążownik Aurora.
Wtedy Polaków normalni Rosjanie lubili i jak usłyszeli polski język to przyjaźnie zagadywali.
Nie wiem jak jest teraz.- 19 4
-
2023-04-01 07:02
To są "normalni" rosjanie???
- 8 2
-
2023-03-31 17:01
Od ponad roku schowani za czyimis plecami plujemy i rzucamy wulgaryzmami, wiec moglo sie pozmieniac wsrod tych normalnych (1)
Rosjan.
- 6 20
-
2023-04-01 12:45
za czyimi plecami? Ten naród wierzy w to co im kremlowska propaganda w tv powie, podobnie jak to działa w TVPIS na wyznawców kaczora. Poza tym za co mamy ruskich lubić, zawsze kacapy nam szkodziły. A za prawie 50 komuny czyli okupacji pod nazwa 'wyzwolenia' to już w ogóle.
- 3 1
Wszystkie opinie
-
2023-03-31 17:16
Nie mam nic do Rosjan (1)
w przeciwieństwie do Ukraińców moja teściowa opowiada jaki los spotkał Polaków z rąk sasiadów Ukraińców jak paluchami pokazywali banderowcom w których domach mieszkali Polacy
- 24 4
-
2023-04-02 18:17
Ty się dobrze czujesz? Czy zrzucili cię tu wczoraj. A Ruscy to co? Trzy rozbiory, lata zniewolenia, skrytobójczych mordów nie zliczymy, czystki etniczne
na Polakach na terenie ZSRR, czy wywożenie Polaków na Sybir od XVI wieku, a ty takie teksty... mądry nie jesteś.- 0 1
-
2023-03-31 13:24
Ludzie mają serdecznie dosyć ukraińców i wałkowania tego tematu. Przynieśli nam tylko problemy. A nawet nie są na tyle (2)
wychowani aby teraz pożegnać się ze swoim Hitlerem zwanym Banderą. U mnie w pracy zwolnili sprzątaczki przed emeryturą a na ich miejsce zatrudnili Ukraińców - bo jest dopłata dla pracodawcy. Kobiety płakały.... Straszenie ruskimi też ma swój kres. Ani ruskie nie chcą tu do nas przyjść ani nie mamy żadnych sporów granicznych. Słyszę, że rosyjska armia to dziadostwo, bieda i zacofanie. Nie ma się czego bać. I jesteśmy w NATO najsilniejszym sojuszu na świecie. Który nie odda ani centymetra polskiej ziemi. Więc nie ma się czym przejmować. A z drugiej strony, że gdyby nie Ukraińcy i ich walka "za nas" to by po Gdańsku jeździły rosyjskie czołgi. I trzeba im oddawać wszystko nie tylko czołgi i samoloty ale i ostatnią koszulę a nawet zonę. Przecież to są sprzeczności. I takimi informacjami jesteśmy bombardowani od rana do wieczora. Natomiast nikt nie widzi jak zapada się polska gospodarka w tym czasie. Niech Ukraińcy zajmą się sobą a my sobą. Niech każdy siedzi u siebie i zajmuje się tym co jego dotyczy.ps dobrze jakby Ukraina w ramach wdzięczności zwróciła nam wreszcie nasze ziemie które zajmuje z woli Stalina. A chociaż Lwów, który od wieków był i jest polski.
- 32 17
-
2023-04-02 18:07
Ty, Reksio, nie szczekaj.
- 0 0
-
2023-03-31 14:52
"Niech każdy siedzi u siebie i zajmuje się tym co jego dotyczy". Doprawdy? To czemu wskazujesz, że nas "NATO obroni"? A jak stwierdzą jak Ty - że to nie ich problem? A jeśli u Ciebie zastąpili polskie sprzątaczki ukraińskimi, to pretensje miej wyłącznie do swojego skąpego pracodawcy, zapewne polskiego.
- 3 6
-
2023-03-31 11:31
Opinia wyróżniona
Ja od 4 lat nie mogę dostać wizy do Rosji (20)
Choć wcześniej miałem wizę co kilka lat i jeździłem 5x w roku. Najpierw covid potem wojna. Rosjanie nie wpuszają nas do Rosji ale sami po Europie chcą jeździć swobodnie. Niech podziękują swojemu prezydentowi.
- 592 25
-
2023-04-02 17:58
Pamiętam lament Polaków o Czeczenie i Gruzje!
Teraz jak już ta państwa nie są na usługach ...to jest jakeś zapomnienie i amnezja.
Zapamiętajcie,tak będzie i z Ukrainą,tylko że są z miedzą i nie będzie wesoło.
Powodzienia!
Bo ja mam gdzi sp.erdolić.- 1 1
-
2023-03-31 13:40
A po co tam jechać? (13)
Pytam serio.
- 22 13
-
2023-03-31 13:53
Mnie się zawsze marzyło (11)
Żeby kiedyś zwiedzić Ermitaż. Szkoda, że nie wybrałem się wcześniej. Teraz mam 51 lat i coś czuję w kościach, że zanim ta rozpierducha się skończy i zapanuje względna normalność, to pewnie będę już starcem.
- 36 7
-
2023-03-31 14:06
brednie (7)
niestety powyższy komentarz to brednie, wizy do Rosji wydawane są obecnie normalnie (w tym nawet wizy turystyczne). Inna kwiestią jest, że pewnie nikt o takie wizy teraz nie aplikuje, ale technicznie wyrobienie wizy do Rosji nie jest dla Polaka problemem, w drugą stronę już to tak nie działa.
- 9 30
-
2023-03-31 14:14
Może i tak (4)
Ale jeszcze życie mi miłe. Wjedziesz i pod byle pozorem możesz skończyć w ruskich kazamatach jako polski szpion. To nie jest dobry czas na takie wycieczki.
- 42 7
-
2023-03-31 15:45
(3)
Nie wiem jak jest teraz gdy jedziesz turystycznie.
W 2016 byłem na statku, który zawijał do rosyjskich portów. Wtedy bylo bezproblemowo.
W każdym rosyjskim porcie w którym byłem (Władywostok, Swietłyj, Sankt Petersburg) na dzień dobry przychodzila na statek Pogranicznaja Służba FSB (ex-KGB).
Kontrola paszportowa, coś tam w swoim przenośnym komputerze w systemie sprawdzili, pieczątka w książeczkę żeglarską (nie w paszport), propusk (przepustka) do ręki i można było legalnie na miasto wychodzić.
Petersburg czyli Wenecja Północy zaliczony.
Ermitaż, Pałac Zimowy, Newski Prospekt, krążownik Aurora.
Wtedy Polaków normalni Rosjanie lubili i jak usłyszeli polski język to przyjaźnie zagadywali.
Nie wiem jak jest teraz.- 19 4
-
2023-03-31 17:01
Od ponad roku schowani za czyimis plecami plujemy i rzucamy wulgaryzmami, wiec moglo sie pozmieniac wsrod tych normalnych (1)
Rosjan.
- 6 20
-
2023-04-01 12:45
za czyimi plecami? Ten naród wierzy w to co im kremlowska propaganda w tv powie, podobnie jak to działa w TVPIS na wyznawców kaczora. Poza tym za co mamy ruskich lubić, zawsze kacapy nam szkodziły. A za prawie 50 komuny czyli okupacji pod nazwa 'wyzwolenia' to już w ogóle.
- 3 1
-
2023-04-01 07:02
To są "normalni" rosjanie???
- 8 2
-
2023-03-31 19:21
Nieprawda (1)
Dwa razy staraliśmy się o wizę do Kaliningradu i na Mierzeję Kurońską i dwa razy robili nam cudaczne problemy w Gdańsku. Ostatecznie udało się, ale to absolutnie nie było bezproblemowo (lata 2011 i 2012).
- 7 1
-
2023-03-31 21:43
Mierzeja Kurońska to teren Wojskowy i dlatego nie dają zgody "innostrańcom"
- 3 1
-
2023-04-01 12:27
Ermitaż
Lepiej pojechać zwiedzić Luwr, nawet kolejny raz.
- 2 1
-
2023-03-31 21:41
załatw to przez biuro podróży które "organizuje" wyjazdy do Petersburga
- 4 0
-
2023-03-31 15:14
ja chciałem sie wcześniej wybrać - za PRLu - oczywiście nie dało się, bo trzeba było mieć zaproszenie jak na zachód
albo ze zorganizowaną wycieczką
- 11 0
-
2023-03-31 20:30
Odpowiadam
Sprzedawaliśmy w Rosji przez partnerów produkowane w Polsce oprogramowanie.
Oczywiście teraz nie ma po co tam jeździć, ale przez ostatnie 3 lata nie wydawali w Gdańsku w ogóle wiz.- 3 0
-
2023-03-31 17:40
no prawidlowo (2)
chciales byc w ue to siedz w ue i gnij
- 1 15
-
2023-04-01 00:15
ponoć 30 milionów Amerykanów chce wyemigrować do Rosji... :O) (1)
- 0 11
-
2023-04-01 12:25
Pierwszy kwietnia ; haha !
- 7 0
-
2023-03-31 17:15
I bardzo dobrze. Jeszcze bym ciebie zamknął za kolaborację.
- 2 5
-
2023-03-31 15:02
Dobrowolnie, nigdy!
Tak od 30 lat odpowiadam na pytanie czy pojadę do Rosji.
- 13 7
-
2023-03-31 10:39
Jesli na ukrainie jest wojna to co robią u nas tysiące ukrainców meżczyzn ? (24)
Czemu nie jadą bronić ojczyzny ?
A nie, czekaj....
Tomek- 139 76
-
2023-03-31 13:42
Ciekawe jak Ty byś się palił do wojowania gdyby nas zaatakowali (3)
- 11 14
-
2023-03-31 17:58
Nie ważne czy by się palił do wojowania czy nie (1)
Ważne jest to, że dekownicy z ukrainy łamią prawo, bo w tym kraju jest powszechna mobilizacja. Czyli de facto przyjmujemy do siebie przestępców.
- 12 7
-
2023-04-02 17:58
Gościu, nieważne.
- 0 0
-
2023-04-01 00:26
Pierwszy by spier...
- 3 0
-
2023-03-31 11:09
Bo to tchórze (2)
- 25 8
-
2023-03-31 17:10
Ważne że truchło ruskie urzyznia pola ukraińskie (1)
- 3 11
-
2023-04-02 17:57
Co robi? Użyźnia...
- 0 0
-
2023-03-31 23:41
Jeśli rosja robi wojnę w Ukrainie to co robią u nas tysiące Rosjan?
Czemu nie jadą ginąć za putina?
A nie, czekaj...- 1 2
-
2023-03-31 19:39
Nie oceniaj, byś sam nie był oceniany
Ta sytuacja nie jest czarno-biała przyjacielu drogi. Żyjemy w takich czasach a nie innych i chętnych do oddawania życia za wolność swojego kraju jest raczej mniej niż więcej. Rozumiem, że swoim wpisem chcesz nam przekazać, że Ty byłbyś pierwszym, który na ochotnika broniłby swojej ojczyzny, mając przy tym świadomość, że każda kolejna sekunda może być ostatnią w twoim życiu. Inna sprawa jest taka, że takie oddział, który powstanie z łapanki może przynieść więcej szkody niż pożytku.
- 2 5
-
2023-03-31 11:14
(4)
Mam 15 pracowników, którzy pojechali do Ukrainy na święta. Mieli wrócić rok temu w marcu, niestety 24 lutego Rosjanie zaatakowali Kijów i panowie nie mogli wyjechać z Ukrainy. Czy któryś z nich został powołany do wojska? Tylko dwóch, bo byli wojskowymi rezerwistami! Reszta siedzi w domu i szuka pracy.
- 22 12
-
2023-03-31 19:37
Miałeś miałeś!
- 0 0
-
2023-03-31 13:43
nie dziwie sie, mało kto się pali aby zginąć na wojnie (2)
- 7 7
-
2023-03-31 16:44
(1)
Nie prawda, każdy z nich chce walczyć. Nie ma tyle wyposażenia dla żołnierzy, poza tym Zełeński nie chce żołnierzy, którzy nie mają pojęcia o wojsku. Wielu z nich więc ochotniczo patroluje pobliskie lasy, aby w razie czego powiadomić wojsko
- 10 11
-
2023-03-31 17:07
Bo dla takich bez pojecia to juz w ogole nie ma wyposazenia, przeciez ginac najczesciej sie je traci.
Generalnie to juz by sie dawno temu skonczylo, gdyby razem z zachodnia bronia nie jechali tam ludzie, ktorzy wiedza co z nia robic. A najzabawniejsze sa te codzienne relacje, jak to w Rosji zle, jakie to Rosja ma problemy z ludzmi, sprzetem, co na to Chiny i w ogole, za to o sytuacji Ukrainy prozno szukac jakichs informacji. Zapewne jest az tak dobrze.
- 4 2
-
2023-03-31 10:42
(2)
Od początku wojny do Ukrainy wróciło 320 tys. osób. To głównie mężczyźni
17 marca 2022, 18:42
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę- 26 28
-
2023-03-31 19:28
zgodnie z językoznawcami powinno się mówić na Ukrainę, nie do Ukrainy
- 18 0
-
2023-03-31 11:04
wracaja na swieta, podlac ogrodek itd, pozniej z powrotem
- 33 13
-
2023-03-31 13:48
To samo jest w Berlinie ukraincy siedza w centrum w sobote i wyzeraja ostrygi i popijaja szampanem w kadewe (1)
- 23 10
-
2023-03-31 17:10
A ruskie wódkę i kaszankę
- 7 8
-
2023-03-31 17:09
Taki Nowak z PO z obywatelstwem ukraińskim...
- 4 2
-
2023-03-31 10:50
A ty umesz strzelac z czołgu albo latac samolotem? (2)
Skończyły się czasy, że się brało rekruta z ulicy, żeby z okrzykiem "uraaaa" biegł na wroga. Tzn w Rosji się nie skończyły, ale to ich problem. Na wojsku trzeba się znać, żeby to miało jakiś sens. 50-letni murarz do niczego na froncie potrzebny nie jest.
- 22 33
-
2023-03-31 11:05
z czolgu sie nie strzela
- 11 8
-
2023-03-31 11:00
Jest potrzebny!
Może kopać okopy i budować bunkry.
- 27 6
-
2023-03-31 11:04
oni beda bronic ukrainy w polsce :)
- 19 5
-
2023-03-31 10:33
Dajcie sobie siana ludzie, jaka wojna, chyba wojny nie wiedzieliście (11)
- 49 179
-
2023-03-31 10:36
Sugerujesz, że Rosjanie zrzucali na Kijów koszyki z chlebem? (3)
Widać, że od 1939 roku niewiele się zmieniło, nadal pożyteczni i. łykają kremlowską propagandę, jak pelikany.
- 50 14
-
2023-03-31 19:25
Nie wiem co Rosjanie zrzucali na Kijow, bo nie widzialem, ale prawde powiedziawszy, to wielkie g. mnie to interesuje. (2)
Moga zrzucac nawet kosze chlebow, nie moje malpy, nie moj cyrk.
- 3 9
-
2023-04-02 17:54
Ot, odezwał się wioskowy głup.ek.
- 0 0
-
2023-04-01 07:04
Jak Ci zaczną gwałcić córkę a tobie przystawią karabin do głowy to zmienisz zdanie.
- 8 1
-
2023-04-02 17:53
Ty.... widzialeś wojnę...brak inwektyw na takiego kogoś.
Że też Matka Ziemia takich nosi.- 0 0
-
2023-04-01 07:32
Uwaga- kacapski trol.
- 3 0
-
2023-03-31 10:35
(2)
a ty widziałeś? Opowiedz jaka to "prawdziwa" wojna, cwaniaku
- 47 10
-
2023-03-31 18:21
w Iraku, w Afganistanie (1)
W Libanie
- 5 8
-
2023-04-01 07:31
3 tyg wstecz odwiedziłem Bejrut, wróciłem z fajnymi wspomnieniami.
- 1 0
-
2023-03-31 18:15
Nie widziałam i nie chcę zobaczyć.
- 1 1
-
2023-03-31 10:42
Trochę się pozmieniało od IIWŚ
W twojej małej głowie wojna w dzisiejszych czasach ma wyglądać jak II wojna światowa? Tak walczą ruscy, wysyłają dziesiątki tysięcy ludzi na smierć na froncie. Prawda jest taka że obecnie zamiast ilości, liczy się jakość. Lepiej mieć 300 tysięcy wyszkolonych żołnierzy i sprzęt, niż 5 mln statystów z grabiami jak to było podczas polskich powstań (do których pewnie nawiązujesz). Dlatego do dzisiejszej wojny na Ukrainie wcale nie potrzeba tłumów ochotników, ale rakiet, czołgów, informatyków itp.
- 21 12
-
2023-03-31 10:37
Opinia wyróżniona
(20)
Twarde prawo, ale prawo. Odpowiedzialność zbiorowa nie jest idealna, ale musi być stosowana w takich przypadkach aż w końcu Rosjanie zrozumieją, że pielęgnowanie tyranii nie jest mile widziane w cywilizowanym świecie. Inna kwestia, że w dobie sankcji i ograniczeń wspomniana Pani powinna dokładnie sprawdzić, czy zaplanowany przylot nie będzie obarczony ryzykiem.
- 594 75
-
2023-03-31 11:39
(5)
Polska jest w stanie wojny? Takie proste pytanie !
- 7 19
-
2023-04-02 17:46
Ale jest, wyobraź sobie, jesteśmy krajem przyfrontowym.
Nadto co chwila kacapy ogłaszają różne groźby pod adresem Polski.
Coś jeszcze?- 0 0
-
2023-03-31 13:35
(2)
Patrząc realistycznie można rzec, że jest w stanie cichej, niewypowiedzianej wojny.
- 2 4
-
2023-03-31 13:56
(1)
Idąc twoim torem rozumowania, to każdy Polak za granica jest obecnie cichym szpiegiem :) realistycznie patrząc, to idz sie leczyc
- 7 5
-
2023-03-31 15:40
Tobie sie co najwyzej zdaje, ze idziesz jakims tokiem myslenia.
- 1 3
-
2023-03-31 12:59
Dobre pytanie to jest, ale gawiedz tego pytania nie zrozumie.
- 4 8
-
2023-03-31 11:01
a co z odpowiedzailnoscia usa za 600 000 wymordowanych irakijczykow? co z odpowiedzialnoscia polakow za szymany? (6)
- 13 47
-
2023-04-01 07:01
(2)
"Wymordowanych"??? Chyba nie wiesz co piszesz. Hamerykanie może czasem roszczą sobie prawo do obalania rządów, ale Buczy nie robią.
- 6 2
-
2023-04-02 08:53
Nieee nie robią polecam się dowiedzieć czym była autostrada śmierci w Iraku np rozmyślne bombardowanie uciekających cywilów irackich
- 0 0
-
2023-04-01 07:52
slodko opisane, typowo polska interpretacja kalego
- 0 3
-
2023-03-31 11:03
Ale ona wylądowała w Gdańsku Sasza to nie jest w USA (1)
- 38 13
-
2023-03-31 14:54
Świątek i tego typu polskim smieciom nie przeszkadza rywalizacja np z mordercami z Izraela tam każdy sportowiec służył w wojsku albo z Amerykanami typowy kalizm i hipokryzja jakże dla Polaków typowa
- 7 15
-
2023-03-31 11:45
599 000 dokładnie ostatni to był Irakijczyk, pozostali to ruscy
- 2 6
-
2023-03-31 10:49
I bardzo dobrze musiała zaplacic za przelot w 2 strony i nic jej to nie dało Ruskie musza płacic za to ze popieraja badyte (6)
- 56 15
-
2023-03-31 11:02
a no tak, bo ona na twarzy miała wypisane, że popiera Putina, czyż nie tak dzbanie? (4)
- 15 43
-
2023-03-31 23:17
Płaci tam choćby pół rubla podatku to znaczy że popiera
- 6 0
-
2023-03-31 11:44
Musi popierać, inaczej nigdzie nie pojedzie (2)
- 18 7
-
2023-03-31 12:58
Ale ona mogla tam mieszkac od 20lat, nie pomyslales o tym?? (1)
- 5 14
-
2023-03-31 15:39
O co Ty ich posadzasz? O myslenie?!
- 3 2
-
2023-03-31 12:57
Obys Ty nie zaplacil za naszych politykow.
- 6 8
-
2023-04-02 12:21
rąbac ruskow
- 1 0
-
2023-03-31 10:53
Przepraszam ale wprowazacie w błąd - nie ma połaczeń lotniczych Gdańsk Kaliningrad (10)
więc nie można mówić o tranzycie - swoją drogą gdyby były, to bez problemu by doleciała do Rosji.
Problem polega na tym, ze tak jak na całym świecie, potrzeba wizy polskiej (czy Schengen), by poruszać się po terytorium Polski.
Kropka.- 44 3
-
2023-04-01 00:05
dodam jeszcze bo sobie przypomniałem, że nawet jak był mały ruch graniczny (1)
który pozwalał Rosjanom przejechać do Trójmiasta, to nie mogli bez wizy jechać pociągiem, bo jakaś część trasy przebiegała poza wyznaczonym terenem
Czyli dla tych co sa przygłupi i nie rozumieją - analogicznie do tamtego czasu Rosjanka nie mogła jechać do Warszawy bez wizy.- 2 0
-
2023-04-02 11:00
tak było, choć dosyć dawno temu
- 0 0
-
2023-03-31 17:05
Czytać nie potrafisz... czy po prostu nie rozumiesz tego tekstu ? (3)
Gdzie tu jest napisane, że są połączenia lotnicze do Kaliningradu ?
"W tym miejscu warto przypomnieć, że z Gdańska nadal kursują autobusy do Kaliningradu"- 1 3
-
2023-04-01 08:51
I jak do takiego przygłupa pisać?
nawet nie czytasz wpisu, na który odpowiadasz w wyjątkowo bezsensowny sposób, albo czytasz a jednak nie rozumiesz co
Mam przepisać? Cokolwiek to da?
Tranzytem leci się przez lotnisko, gdy są połączenia.
Do tranzytu nie potrzeba wizy.
Do poruszania się po terenie kraju potrzeba wizy.
By przejechać z lotniska do granicy Rosji, Rosjanie potrzebują wizy.
Dotarło czy nadal foliarzu będziesz gardłował?- 2 0
-
2023-03-31 21:58
aleś się popisał... :O)
- 0 0
-
2023-03-31 17:09
Kolejny wtórny analfabeta czy troll putina?
Czy tylko głupiego udajesz a jesteś zwykłym hejterem?
- 0 1
-
2023-03-31 13:12
To chyba jedyna merytoryczna odpowiedź na tą sytuację. (3)
- 3 1
-
2023-03-31 13:27
dziękuję, choć była skasowana przez parę godzin :O) (2)
- 1 1
-
2023-03-31 13:42
Naprawdę? (1)
To chyba znaczy, że admin lewą nogą dziś wstał i na oślep posty tnie.
- 2 0
-
2023-03-31 15:09
a to nie wiesz, że teraz admini to trolle? Nie tylko tu
a tu potrafią przenosić twoje wpisy i wklejać je pod inne... takie rzeczy panie
i to od dawna- 2 0
-
2023-04-01 07:38
W Polskim interesie są jak najlepsze stosunki z Rosją (4)
Natomiast w interesie niepolskiego nierządu jest wojna.
- 9 6
-
2023-04-02 10:56
Nasz interes można definiować w różny sposób, ale to w Rosji interesie jest mieć dobre stosunki z zachodem
jak widać mają to w 4 literach
Sugestia, że Rosja jest niezbędna komukolwiek jest bardzo fałszywy.
Od dawna piszę, że w interesie zachodu nie jest wcale inwestowanie w Rosję, bo jak widać sowieckie myślenie jest bezpośrednim spadkobiercą myślenia caratu i systemu feudalnego, a to po prostu jest niebezpieczne dla demokratycznych państw.
O wiele bardziej sensowne pod każdym względem byłoby inwestowanie zachodu w Afrykę
Maja te same surowce (ropa, gaz, itd), a nieporównywalnie większy problem ekonomiczny i demograficzny, co za tym kłopoty z nielegalnymi imigrantami, byłby rozwiązany, gdyby tylko w przynajmniej niektórych krajach ludzie mieli możliwość pracowania i życia na normalnym poziomie.- 0 0
-
2023-04-01 08:01
(2)
Rosja nie jest nam do niczego potrzebna.
- 2 4
-
2023-04-02 09:01
Pewnie że nie gaz za 1000 dolarów jest lepszy od tego za 150 prawda głupota Polaków to rzecz tak oczywista jak wschód i zachód słońca
- 0 2
-
2023-04-01 09:38
Ale nienawisc zwyklych Rosjan do nas tez nie jest nam potrzebna.
- 5 1
-
2023-03-31 18:17
Polaku.Twój wróg nie jest w Rosji (4)
Twój wróg siedzi na wiejskiej.
- 15 9
-
2023-03-31 18:37
(1)
idz do lekarza
- 2 8
-
2023-04-02 09:02
Rosja czubie polski wprowadza certyfikaty efektywności energetycznej domów i mieszkań czy podatki od ogrzewania paliwami kopalnymi? Rosja zakaże durnym Polakom jeździć samochodem spalinowym?
- 0 1
-
2023-03-31 19:00
Nowy przekaż z Olgino?
- 2 4
-
2023-03-31 18:49
chyba na Polanki
- 1 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.