- 1 Tajemnicza baszta zostanie otwarta (37 opinii)
- 2 Wieczny kłopot z dzielnicami: "na" czy "w" (264 opinie)
- 3 Zaginione dzieła na wiadukcie i budynku (36 opinii)
- 4 Znów były wyścigi na al. Grunwaldzkiej (318 opinii)
- 5 Jest reakcja na serię kolizji z tramwajami (117 opinii)
- 6 Pościg między autami na trzypasmówce (64 opinie)
Wizzair odwołuje loty, ale nie informuje pasażerów
Pod koniec maja miałam przylecieć do Trójmiasta z Coventry, gdzie obecnie przebywam. Przez przypadek dowiedziałam się, że właśnie zlikwidowano połączenie, na które od dawna mam bilet. Przewoźnik w ogóle mnie o tym nie poinformował - skarży się pani Barbara, stypendystka uniwersytetu w Coventry.
O usunięciu połączenia dowiedziałam się zupełnie przypadkowo. Uważam, że jest to co najmniej lekceważące podejście do klienta i wątpię żebym zdecydowała się na ponowne skorzystanie z usług linii Wizzair. Nie chcę nawet myśleć, ilu jeszcze klientów posiada wykupione rezerwacje i żyje w świętym przekonaniu, że będą mogli pojechać (polecieć) na urlop w zaplanowanych terminach. Firma Wizzair nie zdaje sobie chyba sprawy, że z wykupieniem biletu lotniczego wiążą się również inne plany - chociażby załatwienie urlopu, o który zazwyczaj również trzeba się ubiegać ze sporym wyprzedzeniem i nie zawsze można termin urlopu zmienić.
Kiedy sprawdzam stan swojej rezerwacji odkryłam, że jest na niej informacja o anulowaniu oraz jest podana kwota zwrotu (z komentarzem "zwrot nierozstrzygnięty"). Jednak kwota zwrotu jest mniejsza niż koszt jaki musiałam ponieść za rezerwację. Zapłaciłam 354 zł za dokonanie rezerwacji, a kwota zwrotu podana na stronie rezerwacji to 306 zł. Uważam, że jeżeli lot został anulowany z winy firmy to zwrot powinien obejmować całkowity koszt, a nie jego część.
Napisałam e-mail do biura obsługi klienta Wizzair i dostałam automatyczną odpowiedź. Zacytuję fragment: "Informujemy, że w związku ze zmianami w składzie personalnym działu reklamacji może upłynąć ponad 30 dni zanim odpowiemy na Państwa email." 30 dni to stanowczo za długo. I moim zdaniem jeżeli powstaje taka sytuacja jak odwołanie wszystkich lotów na danej linii to "zmiany w składzie personalnym" to nie jest to żadne wytłumaczenie - dział reklamacji powinien być dostępny dla klientów cały czas.
Jestem zbulwersowana zachowaniem firmy i uważam, że sprawa powinna być nagłośniona, szczególnie w Trójmieście, gdzie zapewne jest wielu klientów czekających cierpliwie na datę odlotu i nie zdających sobie sprawy ze stanu rzeczy.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (70) 7 zablokowanych
-
2009-04-20 16:10
przegięcie
właśnie się dowiedziałam, całkiem przypadkiem, że Wizz Air zmienił godzinę mojego wylotu z Katowic o małe 9 godzin. Coś mnie tknęło i sprawdziłam rozkład lotów i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam, że mojego lotu nie ma o 10 tak jak miał być tylko jest o 19. i z zaplanowanaego weekendu majowego w Mediolanie zostały tylko marne 2 dni.
- 0 0
-
2018-07-07 03:23
Szkoda gadac dopiero co 200 km mosialem jechac bo po 2 godz powiedzieli ze nie polecimy a na necie juz byla dawno informacja
- 0 0
-
2019-10-23 21:59
Wizzair to najgorszy przewoźnik. Odwołują loty i nie obchodzi ich co podróżny zrobi, nie zapewniają kompletnie nic. Nigdy
- 1 0
-
2020-10-12 17:00
.
Zwrot za odwołany lot z marca do tej pory nie ma .
- 0 0
-
2021-01-28 15:20
Lot odwołany, pieniędzy nie oddadza
Uważajcie, bo nawet, gdy odwołają lot ze swojej winy to pieniędzy i tak nie oddadzą. Nie dajcie się nabrać na zmianę terminów, bo ta firma upada i już raczej nie zwiększy liczby lotów. Zachęcają do tego, żeby zmienić datę wyloty,ale to po to, żeby operować czudzymi pieniędzmi. Mi napisali, że nie oddadzą, bo już raz zmieniłem termin, zamiast żądać zwrotu pieniędzy. Oszustwo.
- 0 0
-
2021-07-26 18:56
Wizzar
W czerwcu 2021 zakupiliśmy bilety lotnicze w obie strony .półtorej tygodnia po zakupie przysłali maila z hasłem lot odwolany.z ich winy więc kasa z automatu powinna wrócić na moje konto.a tu cisza .to był pierwszy i ostatni raz bilet kupiony w tanich liniach lotniczych.ktos powinien za nich się wziąść.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.