- 1 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (185 opinii)
- 2 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (123 opinie)
- 3 Do czerwca skażona ziemia zniknie z Gdańska (78 opinii)
- 4 Trzy przejścia na odcinku 130 metrów (115 opinii)
- 5 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (275 opinii)
- 6 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (177 opinii)
Wyborcze tournée prezydent Gdańska po innych miastach. Urlopu nie wzięła
Wrocław, Poznań, Rzeszów, Elbląg, Tczew, Toruń, Inowrocław. Każde z tych miast prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz odwiedziła w ostatnich dniach, by udzielić poparcia wybranym kandydatom przed drugą turą wyborów. Sprawdziliśmy, czy wzięła urlop na to wyborcze tournée. Okazuje się, że nie, bo jak tłumaczy jej rzecznik, rozmawia tam też o sprawach samorządowych, a więc pracuje. W kampanię w ten sposób nie włączyła się prezydent Sopotu.
Wszystko o wyborach samorządowych: wyniki, komentarze - sprawdź w naszym serwisie
W Trójmieście jedynym takim miejscem jest Gdynia.
W Gdańsku i Sopocie wybory prezydenckie zamknęły się w pierwszej turze. W Gdańsku wygrała Aleksandra Dulkiewicz, a w Sopocie Magdalena Czarzyńska-Jachim.
Trwa ostatnia - intensywna prosta przed drugą turą wyborów.
Prezydent Gdańska wybrana już oficjalnie
Sopot: Magdalena Czarzyńska-Jachim wygrywa w pierwszej turze
O ile Czarzyńska-Jachim po wygranych wyborach raczej odpuściła angażowanie się w trwającą w innych miastach kampanię, o tyle Dulkiewcz włączyła się w nią z pełną mocą. Obserwując aktywność prezydent Gdańska w mediach społecznościowych, można wręcz odnieść wrażenie, że w ostatnich dniach nic innego nie robi, jak tylko jeździ po Polsce i popiera wybranych kandydatów.
Codziennie odwiedza inne miasto
Dulkiewicz od ubiegłego czwartku, 11 kwietnia, odwiedziła już m.in.:
- Wrocław, gdzie poparła Jacka Sutryka
- Poznań, gdzie poparła Jacka Jaśkowiaka
- Tczew, gdzie poparła Mirosława Pobłockiego
We wtorek, 16 kwietnia, pochwaliła się z kolei wizytą w Toruniu i Elblągu. Tu udzielała poparcia Michałowi Missanowi.
A w poniedziałek, 15 kwietnia, była jeszcze na drugim końcu Polski - w Rzeszowie, gdzie wspólnie z kandydatem na prezydenta tego miasta Konradem Fijołkiem rozdawała na ulicach ulotki wyborcze informując mieszkańców, że "przyjechała z Gdańska wesprzeć pana prezydenta Fijołka".
Była też m.in. w Inowrocławiu. Sama w ubiegłym tygodniu podkreślała, że "kolegów i koleżanek nie zostawia się w boju".
"Nie potrzebujemy polityków z Gdańska. Te wybory są lokalne"
- Apeluję o waszą mobilizację kochane rzeszowianki, kochani rzeszowiacy. Po to, żebyście nie przespali - mówiła w Rzeszowie Dulkiewicz.
Do jej wizyty odniósł się Waldemar Szumny, kontrkandydat Fijołka.
- My rzeszowianie nie potrzebujemy polityków z Warszawy, z Gdańska, z centrali. Te wybory są lokalne, miejscowe - podkreślił.
Wyborcze tournée w godzinach pracy urzędu
Zapytaliśmy rzecznika prezydent Gdańska, czy wyborcze wizyty w innych miastach, które prowadzone są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, Aleksandra Dulkiewicz odbywa w ramach obowiązków służbowych, czy wzięła na te wyjazdy urlop.
Usłyszeliśmy, że prezydent Gdańska, podczas kampanijnych wyjazdów, jest też w pracy.
- Współpraca z różnymi samorządami, dzielenie się doświadczeniami i podpatrywanie różnych rozwiązań to część pracy prezydent. Dziś kluczem są wspólne zabiegi dotyczące naprawy finansów samorządów, ale także wydatkowanie środków z KPO. I w każdym mieście mamy wspólne tematy - podkreśla Daniel Stenzel, rzecznik Aleksandry Dulkiewicz.
Stenzel wymienia, że podczas wizyty we Wrocławiu prezydent Gdańska odwiedziła nowo otwarte przedszkole dla dzieci m.in. z autyzmem, w Poznaniu tematem były remonty w sercu miasta i współpraca z przedsiębiorcami, w Rzeszowie centrum opiekuńczo-mieszkalne i spotkanie dot. osób głuchoniemych, w Elblągu współpraca portów i metropolitalna, w Toruniu wspólne działania w Europejskim Komitecie Regionów, a w Inowrocławiu wyzwania mieszkaniowe.
- Siłą rzeczy spacery po mieście i konferencje prasowe z prezydentami miast są oczywiście najbardziej zauważalne, przede wszystkim przez media. Ale to zawsze tylko dodatek do rozmowy o wspólnych samorządowych sprawach - mówi Stenzel.
Nie poparła kandydata KO na prezydenta Gdyni
Co ciekawe, Dulkiewicz nie zdecydowała się poprzeć kandydata KO na prezydenta Gdyni Tadeusza Szemiota, mimo że sama startowała z list tego ugrupowania.
Kogo w drugiej turze poprze Aleksandra Dulkiewicz? Z Gdynią ma problem
W kampanii Szemiota wsparli za to premier Donald Tusk oraz wiceminister edukacji Katarzyna Lubnauer.
Miejsca
Opinie (556) ponad 20 zablokowanych
-
2024-04-16 21:08
Opinia wyróżniona
Miejsce pracy Pani Aleksandry Dulkiewicz, prezydent Gdańska to (29)
Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, siedziba Urzędu Miejskiego, a nie wycieczki po Polsce.
Koniec- 586 20
-
2024-04-18 07:03
I w dodatku za czyje buja się w tej trasie niczym taylor swift??
Za moje!a ja sobie tego nie życzę!
Albo bierze się za robotę albo won!- 0 0
-
2024-04-18 06:49
Wina
Morawieckiego że po śmierci Adamowicza nie powołał komisarza.
- 1 1
-
2024-04-17 18:48
Świadomy wyborca
62 % nie narzekać!
- 0 2
-
2024-04-17 17:51
Jakim to cudem to cos zostalo wybrane na kolejna kadencje nie pojmuje
- 12 0
-
2024-04-17 16:54
zaskarż ją
- 1 5
-
2024-04-17 12:26
Oj naiwny, naiwny
- 9 0
-
2024-04-17 11:44
Pani Prezydent (5)
Elewacje i ogrodzenia szkół czekają na remont, ocieplenie i wymianę!
Tam gdzie uczą się nasze dzieci, bieda jak w latach 90-tych ....- 15 2
-
2024-04-17 12:10
(4)
Elewacje, ogrodzenia? To chyba jakiś żart.....
W V LO w Gdańsku, najlepszej szkole średniej z rankingu Perspektyw ;) na całą szkołę jest tylko jedna (!!!) męska toaleta!- 15 0
-
2024-04-17 13:00
Ile może kosztować remont toalety w szkole
W porównaniu do wydatków na Mevo, Falę czy choćby 12 mln zł na przejście piesze w Sródmieściu
- 11 0
-
2024-04-17 12:57
Tak to prawda (2)
Pani Prezydent powinna odwiedzić parę toalet w szkołach... Tam jest gorzej niż na Ukrainie 20 lat temu, smród moczu, odrapane ściany z opadającym tynkiem i pobite kibelki...
I to wszystko w XXI wieku, w dumnym kraju UE, którą gębę wycierają sobie codziennie najważniejsi politycy...
Totalna porażka, to za komuny w kibelkach szkolnych było czyściej...- 9 0
-
2024-04-17 15:03
A dyrekcja tych szkól to czym się zajmuje? Bo to do nich chyba należy zarzadzanie obiektem (1)
Czy świete krowy sa zajęte obroną swoich praw i na warunki panujące w placówkach nie mają czasu?
- 9 1
-
2024-04-17 16:54
A cóż dyrekcja może zrobić w zabytkowym budynku?
Jeszcze za czasów poprzedniej dyrekcji byl przedstawiony Radzie Rodziców projekt dobudowy drugiego budynku na dziedzińcu szkoły, i co? I nico.... Wycieczki, festyny ważniejsze....
- 4 2
-
2024-04-17 07:47
Gdańsk zabetonowany przez PEŁO zero rozwoju zero realizacji dużych inwestycji typu tunel, droga zielona (3)
Same lewackie łatki typu przejścia dla pieszych za 12 mln albo puste parkingi dla rowerów. Czy ludzie w Gdańsku kiedyś się obudzą?
- 47 2
-
2024-04-19 17:35
Raczej nigdy
- 0 0
-
2024-04-17 16:00
Przespałeś wybory? Przecież były niedawno trzeba było ją odwołać jak Szczurka w Gdyni.
- 5 0
-
2024-04-17 08:52
Dulkiewicz na koszt podatników zrobiła sobie wczasy. Te jej podróże to jest zwykły , wredny i polityczny przekręt.
- 33 2
-
2024-04-17 07:43
(3)
Pracuję w Sopocie a nie ma tygodnia żebym nie musiał pojechać na drugi koniec Polski i nie tylko . Stałe miejsce pracy jest dla prac prostych np na taśmie.
- 4 41
-
2024-04-18 07:06
Taśme to ty se załóż na pysk.
- 0 0
-
2024-04-17 08:52
(1)
To może prezydent Gdańsk powinna pracować w Honolulu?
- 21 0
-
2024-04-17 16:55
jak będzie nim ktoś z pisu to tak
- 0 3
-
2024-04-17 01:30
przecież jej rzecznik, wywodzący się z lokalnego oddziału "Wolnych mediów" jak mówi tw.Stokrotka, wyjaśnił te podróże (4)
Pani Ola jeździ służbowo, w czasie wyjazdów jest w pracy i cieżko haruje dla Gdańska (Wszystko dla Gdańska).
W czasie tych podóryż tylko przypadkiem spotyka się z kandydatami i udziela im POparcia, bo generalnie to cały czas omawia ważne sprawy samorządowe. A te złe media robią przebitki tylko ze spacerów z kadnydatami i stąd może to mylne wrażenie. To jest prawdziwy rzecznik, warty swojej Pani Prezydentki.- 54 2
-
2024-04-19 17:36
Dobre
- 0 0
-
2024-04-17 06:41
co na to tw Balbina. (2)
- 4 11
-
2024-04-17 07:09
I Bolek (1)
- 20 1
-
2024-04-17 08:19
oraz...
Oskar...
- 10 0
-
2024-04-17 07:07
To w końcu prezydent czy prezydenta? (2)
- 14 0
-
2024-04-17 08:53
prezy dętka
- 15 0
-
2024-04-17 07:09
Prezy dętka
- 23 0
-
2024-04-16 23:32
Teraz to możecie pocalowac
Jak wybrałeś tak masz
- 56 0
-
2024-04-16 18:32
Opinia wyróżniona
(36)
wybraliście ją masowo więc teraz nie marudzić, ja mam czyste sumienie. Głosowałem nie za kimś ale przeciw Pani Oli.
- 593 24
-
2024-04-17 11:23
Jak długo nie dowiemy się ile osób głosowało , ile na nią i ile głosów było nieważnych to trudno mówić o masowym głosowaniu na (2)
- 7 1
-
2024-04-17 12:13
30,14 (1)
procent poparcia czyli uprawnionych 342810 osób a oddano głosów na AD 103337. Igrzyska dla gawiedzi.
- 2 0
-
2024-04-17 16:57
nieobecni nie maja racji , liczą się tylko ci których obchodzi miasto , teraz nieobecni mogą ujadać . psy szczekają karawana idzie dalej
- 3 1
-
2024-04-17 09:24
Wybrali najgorsza prezydent Gdańska ludzie mają wyprane mózgi
- 24 1
-
2024-04-17 08:27
Nie głosując na innego kandydata, de facto ulatwiles pani D. wygraną w pierwszej turze :)
- 13 3
-
2024-04-17 07:02
(2)
Tzn tyle że inni wybrali inaczej i trzeba się z tym pogodzić
- 5 13
-
2024-04-17 10:31
Trudno godzić się z tym, że wokół tyle i**otów (1)
- 17 1
-
2024-04-17 17:42
to co chcesz z tym zrobić ?
- 0 0
-
2024-04-16 23:55
kogo ? co kogo ? kogo to obchodzi ,ze na nią nie głosowałeś ? (1)
- 4 32
-
2024-04-17 06:46
najwyraźniej ciebie to obchodzi
skoro odpowiadasz
- 22 1
-
2024-04-16 23:12
Ty też nie masz głosu (14)
bo Pani Ola rozgromiła kontrkandydatów w pierwszej turze.
Do przodu Gdańsk!- 5 56
-
2024-04-17 09:28
Chciałeś napisać do tyłu Gdańsk zaniedbane stare dzielnice Oliwa Wrzeszcza a nawet Gdańsk rządzi deweloperka
- 16 1
-
2024-04-17 00:05
Przed nami tylko przepaść, po nas tylko potop.
- 29 2
-
2024-04-17 07:10
Nic dziwnego (9)
Łatwo prowadzić kampanię jak jest się u koryta. Po za tym pracownicy urzędu na to pracowali. Nie zapominajcie o tym, że to nie jest zasługą Oli.
- 21 1
-
2024-04-17 07:28
Słaba teza (8)
A jednak ci co byli przy korycie przegrali w październiku.
- 1 15
-
2024-04-17 08:51
Zastanów się o czym piszesz... (2)
Przegrali? Zakłamany ryży troll oszukał jak zwykle naiwnych Polaków...
- 11 1
-
2024-04-17 17:01
skoro tak uważasz
- 0 1
-
2024-04-17 09:30
Naiwniacy głosowali to ich wyrolowali
- 6 1
-
2024-04-17 08:26
Mówimy o skali samorządu. W skali kraju wymiana jest co 4 - 8 lat, jak ludzie sobie uświadamiają że ci co mieli być lepsi są gorsi od poprzedników. W miastach to nie działa bo tworzą się koterie.
- 6 0
-
2024-04-17 07:46
(3)
Jak masz lepszą tezę, to przedstaw. Wg mnie ta pani się kompletnie na to stanowisko nie nadaje. Powodów jest wiele. A to, że lansuje się w mediach, przysporzyło jej głosów. Merytorycznie licho.
- 11 1
-
2024-04-17 08:02
(2)
Polemizowałem z tezą że łatwiej jest wygrać wyboru kiedy jest się u władzy . Co do wyboru którego dokonali Gdańszczanie , "jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził". Moja teza- 52% z tych którzy chcieli zdecydować o losach miasta zdecydowała
- 2 7
-
2024-04-17 09:10
52% Gdańszczan głosowalo (1)
ale z tych 52%, tylko 56% oddało na nią głos.
Czyli o naszym losie zdecydowalo ok 1/4 gdańszczan - przyjaciol pani oli...
Nie dziwota, skoro 2gie miejsce zajał ktos z PiS'u - glosowalem na niego by odbetonować Gdańsk, mimo ze nienawidze pis. Jak widac zafajdany polak nie zasluguje na lepsze traktowanie. Spokojnie, za 20-30lat beda ci wyborcy cierpiec katusze za swoja ignorancję.
Ja się wyłączam, Polska to kraj przegrywow pod zaborami.- 11 1
-
2024-04-17 16:59
to kto w końcu został wybrany na prezydenta miasta ?
- 0 0
-
2024-04-17 07:05
(1)
Pod jej rządami to raczej do tyłu.
- 18 1
-
2024-04-17 07:45
Czas się pogodzić z wyborem Gdańszczan
Za 5 lat też będziesz mógł głosować , może wtedy wygra twój kandydat.
- 4 7
-
2024-04-16 23:16
To samo
Same here
- 5 1
-
2024-04-16 22:24
Jak długo nie poznamy ile osób głosowało i ile głosów było nieważnych to trudno uznać jej wybór za uczciwy !!!!!
Bo przy dużej liczbie głosów nieważnych raczej trudno dać wiarę w dużą liczbę pomyłem !
- 22 5
-
2024-04-16 21:57
(2)
PO tych objazdach najwyższa POra na jakiś festyn.
- 32 0
-
2024-04-18 00:41
I przecięcie wstęgi przez tego lenia.
- 0 0
-
2024-04-17 07:29
Za chwilę
1 maja i 3 maja niedługo , doczekasz się
- 9 1
-
2024-04-16 21:20
(2)
Każdy ma prawo do własnej oceny polityków. Kim Ty jesteś aby odbierać to prawo!?
- 5 25
-
2024-04-17 07:48
Proszę sobie nie żartować. Gdzie w PL, poza nielicznymi wyjątkami, mamy do czynienia z politykami? Rzeczona na pewno nim nie jest.
- 5 1
-
2024-04-17 00:06
Za własne pieniądze i w czasie wolnym.
W godzinach pracy to są problemy Gdańska do rozwiązania.
- 24 1
-
2024-04-16 21:11
Pani prezydent prosze wziąć sie za prace w Gdańsku
Na początek audyt w innobaltica projektu Fala .
- 55 2
-
2024-04-16 21:10
(1)
Heheeh 90k z 500k na nią oddało głos...teraz nie narzekać.400k ma to widać gdzieś.
- 39 2
-
2024-04-16 21:35
Widocznie te 400k lubi żyć w g....
- 28 5
-
2024-04-16 18:02
Opinia wyróżniona
(15)
Moim zdaniem prezydentka Gdańska powinna zajmować się w godzinach pracy swoim miastem i jego problemami.No bo co konkretnie załatwi dla swojego miasta we Wrocławiu,Poznaniu...czy Tczewie?Chyba że chodzi o jakieś łączone festyny,wspólne międzymiastowe grylle czy wymianę poglądów na tematy nijakie?
- 520 12
-
2024-04-17 20:17
Twoje zdanie się nie liczy, kmiocie
Oświeceni mieszkańcy zadecydowali, że im taka prezydentka odpowiada.
- 3 0
-
2024-04-17 09:02
Sprawdza chodnikki i liczy słupki w innych miejscowościach. Bo w Gdańsku nic nie widzi
- 10 2
-
2024-04-17 08:06
Prezydenta (1)
Jeździ po naszym pięknym kraju i podziwia jak u nich działa komunikacja
- 13 2
-
2024-04-17 12:13
I system Fala lalalala
- 6 0
-
2024-04-17 02:13
jest jeden pozytyw z jej wyjazdów (2)
mianowicie taki że każdy dzień delegacji oznacza, że nie ma jej w Gdansku i nie może nic na miejscu popsuć ani odwalić.
Lepiej byłoby dla nas i taniej, gdyby ją wysłać w delegację na 365 dni w roku.- 32 3
-
2024-04-17 12:13
Najlepiej na całą kadencję ;)
- 6 1
-
2024-04-17 09:17
genialny pomysł :)
- 9 1
-
2024-04-17 06:47
Alimenty może?
Nie wiem
- 1 0
-
2024-04-16 23:33
Chodzi o zasiadanie w radach nadzorczych spółek miejskich
Sutryk pokazał jak to się robi
- 26 0
-
2024-04-16 21:53
Kto to jest prezydentka? (1)
- 16 2
-
2024-04-17 06:46
mogłeś nie spać to byś wiedział
- 3 1
-
2024-04-16 21:06
Powinna zajac sie Falą zamiast zwiedzac
Za to jej płacimy
- 27 3
-
2024-04-16 18:46
Dokładnie, nie wiem co ludzie mają w głowie że głosują na tą celebrytkę (2)
- 58 3
-
2024-04-17 07:31
Pomyśl
A może należałoby się zastanowić czy to aby ja mam rację skoro większość zdecydowała inaczej.
- 1 8
-
2024-04-16 19:08
Niewiele)
- 34 1
Wszystkie opinie
-
2024-04-16 18:02
Dd początku kwietnia syn premiera ma nową posadę. Michał Tusk został głównym specjalistą w departamencie infrastruktury Urzędu (53)
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Interia pisze , a wy takie nowiny skrywacie?- 219 8
-
2024-04-16 18:10
(2)
Ale to chyba artykuł nie o nim?
- 6 42
-
2024-04-16 18:12
(1)
Ależ to ten sam element politycznej układanki.
- 55 2
-
2024-04-16 18:13
A to tak,ale skoro ludzie tak wybrali,cóż.
- 24 5
-
2024-04-16 18:11
(2)
Widocznie jest bezpartyjnym 'fachofcem")))
- 40 3
-
2024-04-17 07:34
(1)
Dzisiaj dyżur w waszej spółdzielni hejterskiej mają dwie osoby , stąd ta rozbieżność w wypowiedziach
- 0 10
-
2024-04-17 07:50
A ty od rana na białej łące? Nie za często?
- 2 0
-
2024-04-16 18:22
Wcześniej był wybitnym specjalista ruchu lotniczego,jak zapytali o doswiaczenie powiedział ze widział jak dziadek modele skleja! (1)
Synek Plemiela to moze kazda posade dostac wiec i tak dziwne ze tylko taka dostał.ale pamietaja misiewiczka wiec on jest takim misiewiczem w mniejszej skali regionalnej
- 52 4
-
2024-04-17 08:57
Wcześniej oblukał szybkie koleje chińskie.
- 7 0
-
2024-04-16 18:45
Kokosów tam nie będzie zarabiał. (11)
A co to za nius.Młody,wykształcony ,zdolny z praktyką,czyli idealny kandydat na takie stanowisko.
- 8 43
-
2024-04-17 06:17
(8)
No ja nie wiem czy ma odpowiednie wykształcenie. Ale fakt - pensja urzędnicza nie za wysoko, ma swoją firmę - chodzi o zus.
- 11 0
-
2024-04-17 07:33
(4)
Myślisz że go nie stać żeby opłacić ZUS od działalności?
- 2 3
-
2024-04-17 07:51
Zapytaj u źródła, a nie anonimowego internautę.
- 3 2
-
2024-04-17 08:11
(2)
Obecnie zus to 10% dochodów. Jak mu dobrze firma działa to po co fucha w urzędzie?
- 2 0
-
2024-04-17 08:35
za tę pensję i przy jego możliwościach to praca pro publico bono
- 1 3
-
2024-04-17 09:39
ZUS, który płacę to u mnie ponad 20% dochodu
- 4 0
-
2024-04-17 08:17
To tylko poczatek... (2)
... trampolina do dalszej kariery samorządowej, za chwilę będzie dyrektorem a potem pewnie marszałkiem.
- 12 1
-
2024-04-17 11:06
nadal- tu się kokosów nie zarabia, trzeba było od razu uderzac do jakiejs rady nazorczej (1)
- 2 1
-
2024-04-17 15:32
A skąd wiesz, że nie jest?
- 1 0
-
2024-04-17 09:38
Są jeszcze premie, trzynastki, wczasy pod gruszą- całkiem niezłe sumki (1)
- 6 0
-
2024-04-17 11:03
tak, urzednicy średniego szczebla zarabiaja kokosy...
- 2 0
-
2024-04-16 19:35
Będzie reklamówki z biedry ogarniał.
- 20 1
-
2024-04-16 19:42
Niemożliwe (2)
Donald mówił przecież że tylko pis obsadza stołki swoimi. A jak mówił to mówił:):):)
- 34 2
-
2024-04-16 21:01
Czy on raz choc nie klamał?
- 19 3
-
2024-04-17 11:04
bo pis wsadzał swoich do spółek skarbu panstwa a nie jakichś zwykłych urzedów
- 2 1
-
2024-04-16 21:15
bravo Józef Bąk
- 17 1
-
2024-04-16 21:26
razem z ojcem (11)
wiedzieliśmy, ze to lipa
- 21 0
-
2024-04-17 07:00
Lampa ostrzegawcza (10)
Każdy rozsądny człowiek wiedział , banki dawały 4% a AG dawał 14%. Przechodząc koło biur AG nie mogłem nadziwić się ludziom którzy bezkrytycznie oddawali swoje pieniądze firmie bez przeszłości ale za to z obiecankami . Spróbowałby premier zabronić im te pieniądze zanosić ! Oj by się działo banki dają 4 a tam dają 14% tzn że premier ma jakieś interesy z bankami i dlatego jest ich lobbystą . Niestety takie historie niczego nas nie uczą a później płacz .
- 5 4
-
2024-04-17 07:53
Brawo (3)
Czasami zdarza ci się napisać coś z sensem. Choć argument z DT. dęty. Głównie jednak siejesz jedynie słuszną propagandę. O pardon - narrację:)
- 3 2
-
2024-04-17 08:23
(2)
Cieszę się że Cię zadowoliłem. Co do narracji (słusznej propagandy) masz rację, jestem zadowolony z życia w tym mieście chociaż zawsze mogłoby być lepiej ale na żadne eksperymenty co do rządzenia w Gdańsku nie zagłosuję .
- 1 7
-
2024-04-17 09:33
(1)
A w którym miejscu piszę, że mnie zadowoliłeś? Stwierdzam jedynie fakt.
- 1 0
-
2024-04-17 17:06
Człowiek zadowolony to taki którego ktoś zadowolił , zapytaj partnerki
- 0 0
-
2024-04-17 08:10
(5)
Przecież problemem nie było to że lekkomyślni tam inwestowali, ale to że Prezydent Miasta to reklamował, a prokuratura przymykała oczy mimo zawiadomień.
- 6 0
-
2024-04-17 08:19
na płocie kiedyś było napisane d...a i pogłaskałem , do dziś mam drzazgę w ręku
- 2 2
-
2024-04-17 08:20
(1)
Adamowicz reklamował linie lotnicze OLT
- 12 0
-
2024-04-17 09:33
Amber Gold też. Chwalił jako wzorowy biznes. Sprawdź wypowiedzi.
- 9 0
-
2024-04-17 08:53
(1)
ja nie zaniosłem tam swoich pieniędzy bo wolałem pewne 4% od obiecanych 14%
- 3 0
-
2024-04-17 09:34
Jesteś wyjątkiem wśród emerytów.
- 1 1
-
2024-04-16 22:01
Mam nadzieje ze Slavek mu pomoze swoim doswiadczeniem
- 7 0
-
2024-04-16 22:19
Odrażająca postać
- 9 0
-
2024-04-17 06:52
(5)
No i?
- 1 2
-
2024-04-17 07:54
(4)
Co?
- 1 2
-
2024-04-17 08:08
(3)
No i co z tego że dostał tę posadę ?
- 2 5
-
2024-04-17 09:35
(2)
Zaprzeczył zasadzie swojego "prawdomównego" rodziciela.
- 7 2
-
2024-04-17 13:01
(1)
jakiej zasadzie? Ze jego dzieci nie będą pracować w żadnych urzędach? weź się nie ośmieszaj
- 1 3
-
2024-04-17 15:34
Nie bierz więcej tych używek. Ewidentnie szkodzi ci nie tylko na nogi.
- 2 0
-
2024-04-17 08:56
(1)
Niby gamonie a stołki wysokie.
- 8 0
-
2024-04-17 11:41
jak to jest wysoki stołek...
- 1 4
-
2024-04-17 09:17
główny specjalista- czyli zwykły urzędnik. To taki skandal? (3)
- 2 10
-
2024-04-17 09:35
(2)
Naprawdę jesteś taki naiwny, czy tylko tak udajesz?
- 7 2
-
2024-04-17 11:40
nie, znam realia takiej pracy i nie wiem co w tym szokującego. (1)
to nie rada nadzorcza spółki skarbu panstwa żeby się było czym ekscytować
- 2 3
-
2024-04-17 15:35
lol
Porównujesz siebie do człowieka z koneksjami?
- 3 0
-
2024-04-18 11:59
A co , zazdrościsz czy składała papiery i się nie dostałeś?
- 1 0
-
2024-04-20 09:15
To U. Miasta Gdańsk ma departamenty ?
Śmieszne ! Wyjątkowo śmieszne ! Prezydent USA ma jednego Wiceprezydenta, a nasza Prezydent Miasta ma 4 wiceprezydentów ! Gdzie my żyjemy ! No i te departamenty ... i wycieczki szefowej U. Miasta , za nasze pieniądze w godzinach pracy po Polsce - to już mocne przegięcie ! Za kogo ta nieudaczna osóbka się uważa ??? A nasze miasto jest dosłownie stanie upadku !
- 1 0
-
2024-04-16 18:02
Opinia wyróżniona
(15)
Moim zdaniem prezydentka Gdańska powinna zajmować się w godzinach pracy swoim miastem i jego problemami.No bo co konkretnie załatwi dla swojego miasta we Wrocławiu,Poznaniu...czy Tczewie?Chyba że chodzi o jakieś łączone festyny,wspólne międzymiastowe grylle czy wymianę poglądów na tematy nijakie?
- 520 12
-
2024-04-16 18:46
Dokładnie, nie wiem co ludzie mają w głowie że głosują na tą celebrytkę (2)
- 58 3
-
2024-04-16 19:08
Niewiele)
- 34 1
-
2024-04-17 07:31
Pomyśl
A może należałoby się zastanowić czy to aby ja mam rację skoro większość zdecydowała inaczej.
- 1 8
-
2024-04-16 21:06
Powinna zajac sie Falą zamiast zwiedzac
Za to jej płacimy
- 27 3
-
2024-04-16 21:53
Kto to jest prezydentka? (1)
- 16 2
-
2024-04-17 06:46
mogłeś nie spać to byś wiedział
- 3 1
-
2024-04-16 23:33
Chodzi o zasiadanie w radach nadzorczych spółek miejskich
Sutryk pokazał jak to się robi
- 26 0
-
2024-04-17 02:13
jest jeden pozytyw z jej wyjazdów (2)
mianowicie taki że każdy dzień delegacji oznacza, że nie ma jej w Gdansku i nie może nic na miejscu popsuć ani odwalić.
Lepiej byłoby dla nas i taniej, gdyby ją wysłać w delegację na 365 dni w roku.- 32 3
-
2024-04-17 09:17
genialny pomysł :)
- 9 1
-
2024-04-17 12:13
Najlepiej na całą kadencję ;)
- 6 1
-
2024-04-17 06:47
Alimenty może?
Nie wiem
- 1 0
-
2024-04-17 08:06
Prezydenta (1)
Jeździ po naszym pięknym kraju i podziwia jak u nich działa komunikacja
- 13 2
-
2024-04-17 12:13
I system Fala lalalala
- 6 0
-
2024-04-17 09:02
Sprawdza chodnikki i liczy słupki w innych miejscowościach. Bo w Gdańsku nic nie widzi
- 10 2
-
2024-04-17 20:17
Twoje zdanie się nie liczy, kmiocie
Oświeceni mieszkańcy zadecydowali, że im taka prezydentka odpowiada.
- 3 0
-
2024-04-16 18:04
Facepalm Pani prezytentko
Przykro patrzeć. Wojny, pandemie, kryzysy dookoła, a my musimy oglądać przepalanie naszej kasy na prywatne interesy polityków. Wstydźcie się wyborcy jeśli na nią głosowaliście :(
- 232 3
-
2024-04-16 18:04
A po co miała wziąć urlop?! (4)
Co ona zrobiła dotychczas? Lepiej, że jej w Gdańsku nie ma.
- 173 3
-
2024-04-16 18:11
W sumie racja,czy jest czy nie ma bez różnicy.
- 38 1
-
2024-04-16 18:13
No idac tym tokiem rozumowania to dobrze
Ze jej nie ma
Ale urlop niech wezmie- 25 1
-
2024-04-16 18:39
To po co ją wybierali?
- 22 1
-
2024-04-17 07:37
bo płacimy za te wojaże
- 2 0
-
2024-04-16 18:12
Ładnie festyniara sobie poczynia (3)
To nie jest wyłudzanie, albo opuszczenie miejsca pracy? W czasie pracy na wycieczki jeździ!
- 231 4
-
2024-04-16 20:24
A ja tam się cieszę, ze dobrze sie bawi (1)
Za pieniądze wyborców tuska
- 15 1
-
2024-04-17 08:26
twoje
też geniuszu, choć wydaje mi się ze ty raczej z tych co do pracy daleko a po social blisko
- 1 2
-
2024-04-17 12:08
Jej mentor
Czas kos ki. też jeździ, tylko po Europie
- 0 0
-
2024-04-16 18:14
(1)
Miastem trzeba się zająć nie wielka polityka
- 179 3
-
2024-04-16 18:28
Ani do jednego, ani do drugiego się nie nadaje.
- 31 0
-
2024-04-16 18:15
Inowrocław jest niestety bardzo zaniedbanym miastem chociaż bardzo ładnym! (2)
Jak prezydent Gdańska ma zamiar wspierać to miasto po wyborach?? Bo robić sobie selfiki to każdy potrafi.
- 136 5
-
2024-04-16 18:21
Może właśnie wymiana selfików?
- 12 3
-
2024-04-16 18:45
Niech ona się zajmie swoim miastem, bo już zaczyna być bardzo zaniedbane.
- 20 1
-
2024-04-16 18:16
Przypomnę jak cały rząd PiS zawiesił swoją działalność na 2 miesiące (3)
Tak wyglądało to przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi. Czy Trójmiasto pisało o tym?
- 17 134
-
2024-04-16 19:38
No i? Skoro inni tak robią to jej też wolno? (1)
Można kraść, bo ktoś inny też kradnie?
Skąd się biorą tacy thebille?- 27 2
-
2024-04-17 12:19
Dokładnie....
Przecież wszyscy z KO tak ochoczo odcinali się od działalności PiS, tak na nich "psy wieszali", a teraz co? Sami działają tak samo.... Cóż, nie poraz pierwszy sprawdza się powiedzenie "PiS-PO samo zło"..- 6 0
-
2024-04-17 14:56
Cały rząd zawiesił prace? I jeździli po kraju?
Jak łatwo POwiela się bzdury, jak o ćwierć milionie wiz, jak pół Polski na podsłuchu a teraz sam minister Bodnar mówi że przez 5 lat tylko 565 przypadków i wszystko za zgodą sądów!
- 6 0
-
2024-04-16 18:16
skandalem jest jej politykierstwo (7)
ale jeszcze większym, że mieszkańcy Gdańska na nią zagłosowali
- 248 3
-
2024-04-16 18:22
(3)
Jak tak lubieją to w sumie mi ich nie żal.
- 27 3
-
2024-04-17 09:08
(2)
lubieją powiadasz
- 1 5
-
2024-04-17 15:37
Myślisz, czy to tylko plotka?
- 4 0
-
2024-04-17 17:03
suweren się oburzył
- 2 0
-
2024-04-16 19:01
(2)
w następnych wyborach pewnie wystartuje do sejmu dlatego politykuje
- 30 1
-
2024-04-17 07:56
(1)
To również trzeba umieć. Rzeczona nawet do tego się nie nadaje.
- 5 0
-
2024-04-17 09:19
I co z tego?
Znajdą się kołki, tak jak teraz, które na nią zagłosują.
- 6 0
-
2024-04-16 18:19
Mało spraw na miejscu? A jak już, to na urlopie powinna jeździć! (2)
- 148 2
-
2024-04-16 19:19
(1)
Płacimy jej za rozdawanie ulotek jej kolegów z Platformy. Brawa dla durniów co postawili krzyżyk przy jej nazwisku!!!
- 36 0
-
2024-04-16 22:00
Ale czemu ja przy tym cierpie. To nie moja prezydent
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.