Zarzut zabójstwa dla matki noworodka wyrzuconego do śmieci. Dziecko uduszono
Prokuratura postawiła zarzuty zabójstwa i znieważenia zwłok 24-letniej matce noworodka, który został znaleziony martwy w reklamówce na jednym z gdyńskich śmietników. Sekcja zwłok wykazała, że dziecko prawdopodobnie zostało wcześniej uduszone. Kobieta nie przyznaje się do winy. Sąd zdecydował, że trafi do aresztu.
Aktualizacja, godz. 13:50
Jak informuje Prokuratura Okręgowa, sąd przychylił się do wniosku - matka dziecka trafi do aresztu na 3 miesiące.
Do tragedii doszło w ostatnią sobotę. 24-letnia matka dziecka sama zgłosiła się do szpitala w Redłowie z intensywnym krwawieniem. Lekarz, który ją przyjmował, stwierdził, że kobieta jest po porodzie. Miał też przypuszczenie, że mogło dojść do przestępstwa, i powiadomił policję.
Martwy noworodek znaleziony w Gdyni
Prokuratura stawia matce zarzuty zabójstwa i znieważenia zwłok
Jak poinformowała nas we wtorek, 19 marca, prok. Grażyna Wawryniuk, rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Gdańsku, matce postawiono już zarzuty.
- Kobieta usłyszała dwa zarzuty: zarzut zabójstwa i zarzut znieważenia zwłok. Ze wstępnej opinii po sekcji zwłok noworodka wynika, że chłopiec urodził się w 9. miesiącu ciąży. Był żywy i żył - bardzo krótko. Biegła wskazała, że prawdopodobną przyczyną śmierci dziecka było uduszenie - informuje Wawryniuk.
Okno życia to ratunek dla dziecka. "Były sytuacje, że dziecko miało jeszcze pępowinę"
Kobieta nie przyznaje się do zabójstwa
Jak dodaje prokurator, matka dziecka przyznała się do znieważenia zwłok, ale nie do zabójstwa dziecka.
- W trakcie składania wyjaśnień kobieta podała, że według niej dziecko urodziło się martwe - mówi Wawryniuk.
jesteś świadkiem przestępstwa? Powiadom prokuraturę
We wtorek odbędzie się posiedzenie sądu, podczas którego zapadnie decyzja, czy kobieta trafi do aresztu. Prokurator zawnioskował o jej tymczasowe aresztowanie na trzy miesiące.
Na ten moment kobieta jest zatrzymana. Za zabójstwo grozi jej dożywocie.
Razem z nią zatrzymano jeszcze dwie osoby - dwóch mężczyzn z rodziny.
- Zostali przesłuchani w charakterze świadków i po czynnościach zostali zwolnieni. Na tym etapie dokonane ustalenia nie wskazują na ich udział w zdarzeniu - wskazuje Wawryniuk.
Miejsca
Opinie (442) ponad 50 zablokowanych
-
2024-03-19 11:34
Opinia wyróżniona
(79)
Nie wiem co trzeba mieć w takiej chwili w głowie żeby zrobić coś takiego. Rozumiem, że możesz nie chcieć mieć dziecka ale przez 9 miesięcy masz czas na podjęcie decyzji i oddanie go do adopcji. Jest tyle instytucji, które mogą pomóc temu maleństwu
- 507 57
-
2024-03-20 00:28
Teraz jest moda na hodowanie przez władze samych durni. (1)
- 3 2
-
2024-03-20 08:30
raczej durni rodzice mają dzieci
- 2 0
-
2024-03-19 21:57
To pokolenie róbta co chceta wydaje plony (2)
- 11 20
-
2024-03-20 09:40
Podejrzewam, że na każdy temat wypisujesz ten sam tekst. Może jak pomyślisz chwile to wymyślisz coś bardziej oryginalnego.
- 1 0
-
2024-03-20 00:29
Dokładnie tak!
- 6 4
-
2024-03-19 21:29
Dokładnie, kobiety trzeba nauczyć trochę odpowiedzialności za własne czyny (1)
Nikt jej nie kazał spać z tym facetem, co to w ogóle za pytania, gdzie rodzina, gdzie ojciec, gdzie ktoś? Trochę powagi i odpowiedzialności!
- 8 25
-
2024-03-20 00:29
Prawilnie napisane, brawo!
- 3 3
-
2024-03-19 16:29
Głupie gadanie! (1)
Właśnie nie wiesz, co trzeba mieć w głowie. Młoda dziewczyna, pewnie bez najmniejszego wsparcia. Zawiniła, ale zawinili też inni. Rodzina? Sąsiedzi? Ojciec dziecka? Gdzie ci wszyscy byli?
- 52 22
-
2024-03-19 16:57
Jakby ci pieska udusiła przy okazji to byś chciał kamienować
- 24 8
-
2024-03-19 14:38
Jak nie wiesz co mozna mieć w głowie, to sie publicznie nie wypowiadaj. (3)
- 21 42
-
2024-03-19 15:47
Jej macica jej sprawa wg lewackiej Lumpen baby (2)
- 24 35
-
2024-03-19 19:56
Tak faszysto, tak (1)
- 4 13
-
2024-03-20 00:31
Dlaczego faszysto?
- 7 1
-
2024-03-19 14:23
(12)
To nie jest raczej wynik decyzji podjętej po 9-miesięcznych rozważaniach, tylko najprawdopodobniej wynik działania hormonów i depresji. Najwięcej w tej sytuacji zawiodło otoczenie chorej matki w połogu.
- 71 20
-
2024-03-20 15:49
Wszyscy zawiedli tylko nie księżniczka, na tiktoku nie powiedzieli skąd się dzieci biorą?
- 1 0
-
2024-03-19 16:58
W więzieniu będzie miała czas żeby to przemyśleć (4)
- 20 8
-
2024-03-19 22:07
(3)
Lubisz kary i nagrody, prawda? Bez tego ani rusz
- 4 4
-
2024-03-20 06:05
Tak funkcjonują społeczeństwa lewaku (2)
Ty byś tylko rozdawał cudze pieniądze
- 5 3
-
2024-03-20 07:40
(1)
To chyba żyjemy w innym społeczeństwie.
- 1 2
-
2024-03-20 09:00
Ty żyjesz w wyimaginowanym
- 0 1
-
2024-03-19 15:13
(5)
Myślisz że gdyby miała depresję poporodową to by ją zamknęli na 3 miesiace w areszcie? Myślę że chyba szybciej w szpitalu na obserwacji
- 19 9
-
2024-03-19 18:48
(4)
Myślisz, że policjant wjeżdżający po osobę podejrzaną zastanawia się nad tym, czy kilka godzin wcześniej komuś hormony zwariowały i ma depresję? Jeśli to problem psychiczny, to diagnozy nie postawią w czasie zatrzymania.
- 17 5
-
2024-03-19 20:59
(3)
Ale była w szpitalu więc musiała zostać przebadana czy posiada zaburzenia psychiczne. Gdyby była w złej kondycji psychicznej to myślisz, że prokurator nie wysłał jej do szpitala psychiatrycznego na obserwację? Przecież to nie pierwsza taka sytuacja,
- 7 13
-
2024-03-20 08:06
XD
Żyjemy w czasach, gdzie w szpitalu psychiatrycznym możesz nie spotkać psychiatry.
- 8 0
-
2024-03-20 06:30
hahahahahahahahahahaha
aaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahaha
- 3 1
-
2024-03-20 06:07
Byłeś kiedyś w szpitalu?
Tam nie jest jak w dr House
- 11 1
-
2024-03-19 13:05
(9)
Pewnie była w szoku poporodowym!
- 30 16
-
2024-03-19 16:58
Czyli to zwierzę a nie człowiek (8)
- 10 17
-
2024-03-19 17:29
(7)
To człowiek
- 7 6
-
2024-03-19 17:49
Człowiek nie morduje pod wpływem instynktu (6)
- 7 18
-
2024-03-20 15:50
Ale kobiety już tak ;)
- 0 1
-
2024-03-20 08:14
serio? XD (2)
- 2 1
-
2024-03-20 09:01
Serio (1)
- 0 0
-
2024-03-20 10:41
A morderstwo w afekcie to niby co?
- 1 0
-
2024-03-19 22:07
(1)
A jednak
- 2 2
-
2024-03-20 06:07
Więc do pierdla
- 1 1
-
2024-03-19 12:33
(11)
Więcej zakazów aborcji.
- 52 48
-
2024-03-19 16:59
Wystarczy sie umieć zabezpieczać
- 14 20
-
2024-03-19 15:49
Na biologii w podstawówce uczą kiedy dochodzi do zapłodnienia (1)
No chyba że jak wyborcy PO są bez podstawówki. Najwyżej zaszedł Hołownia bo ma maturę... Tylko
- 16 25
-
2024-03-19 23:25
Ja
Ale za PiSu te lekcje wykreślono.
- 9 2
-
2024-03-19 13:00
A jakie to ma znaczenie ???
- 18 14
-
2024-03-19 12:39
(6)
Taaa potrzeba nam jeszcze więcej patologii bez wartości !
- 30 8
-
2024-03-19 12:44
(5)
A ty do której grupy się zaliczasz? Patologia czy wartość?
- 5 14
-
2024-03-19 13:25
(4)
Ty nawet nie wiesz co te słowa znaczą, to po co mam ci odpowiadać na twoje pytanie? Z książek się nie dowiesz, nikt ci tego nie wytłumaczy, skoro rodzice nie przekazali ci wartości, to dla ciebie one nie istnieją. Człowiek bez wartości, bez godności, bez honoru, bez zasad społecznych, to patologia. Tak w kilku zdaniach.
- 23 2
-
2024-03-19 14:31
(3)
Ponawiam pytanie: jakimi wartościami się kierujesz? Bo z Twojego komentarza płynie tylko pogarda dla innych.
- 5 12
-
2024-03-19 15:54
Tak, użalajmy się nad dorosłą patologia : mordercami, gwałcicielami, sutenerami, złodziejami, oszustami itd. Twoim zdaniem pewnie to inna kategoria ;). Dlaczego dajesz im przyzwolenie na takie działania ? Tak, gardzę takimi ludźmi !
- 5 2
-
2024-03-19 15:31
takich jakie mu rodzice przekazali (1)
- 3 1
-
2024-03-19 22:08
No z tym właśnie różnie bywa
- 1 0
-
2024-03-19 12:22
wlasnie: skoro nie wiesz co mozna miec w glowie w tej sytuacji, to po co piszesz swoje dywagacje? chcesz slodko zaistniec? (1)
- 13 24
-
2024-03-19 13:10
Żałosny komentarz
- 9 7
-
2024-03-19 11:49
(27)
Nie byłaś w jej butach, więc tego nie pojmiesz. Nie, nie jestem za duszeniem dzieci, jednak nie oceniam jej, bo nie wiem co się działo w otoczeniu tej kobiety i w niej samej.
- 47 58
-
2024-03-19 17:00
Wszystko jest dla ciebie bez osądu póki ci pieska nie udusi amoku (1)
- 6 8
-
2024-03-20 10:44
Ty chyba masz jakiś problem z pieskami bo już drugi raz o nich bredzisz.
- 0 0
-
2024-03-19 11:52
Proszę cię, tak samo można usprawiedliwiać np seryjnych morderców w USA - np. mieli cięzkie dzieciństwo... (24)
- 46 12
-
2024-03-19 12:22
seryjny mordercy w usa nawet pokojowego nobla dostaja (1)
- 14 12
-
2024-03-19 15:47
xxx
Ale tylko czarni;)
- 7 2
-
2024-03-19 11:57
(21)
Byłxś w ciąży? Rodzilxś? Byłxś w tym momencie sam-a? Bylex kiedyś sam-a w sytuacji granicznej?
- 20 63
-
2024-03-19 13:46
Byłem kiedyś na granicy z Czechosłowacją.
- 21 4
-
2024-03-19 12:55
(3)
I to ma być powód do zabijania? Durna baba
- 28 8
-
2024-03-19 14:32
(2)
W którym momencie pisze, że to ma być powód do czegokolwiek?
- 2 10
-
2024-03-19 17:02
Zadając i**otyczne pytania wysnuwasz domniemanie do usprawiedliwienia tak zwierzęcego czynu (1)
- 6 2
-
2024-03-19 17:31
Zadając pytania liczę, że ruszysz głową. Niestety przeliczyłam się
- 1 6
-
2024-03-19 12:31
(4)
Pisz normalnie wywłoko. Ciąża trwa 9 miesięcy i jest to mnóstwo czasu, nawet jeśli przyjmiemy ostatnie 3 miesiące jako czas szczególnych przemyśleń. Mając dobre intencje i zdrowy mózg można w tym czasie zaplanować rozwiązanie problemu na wiele sposobów, a przy okazji zachować wolność i być może względnie czyste sumienie.
- 44 20
-
2024-03-19 14:41
Możesz całą ciążę myśleć pozytywnie, ale poród często rodzi traumy i demony w najzdrowszej głowie. (2)
Nie rodziłaś - nie wypowiadaj się. Jaki poziom reprezentujesz pisząc do kogoś "wywłoko" ?
- 14 17
-
2024-03-19 17:03
Aha czyli kierujemy się instynktami (1)
To wyposzczony gwałciciel który wyjdzie z więzienia i zgwałci to przez hormony, a nie że jego wina
- 8 5
-
2024-03-19 18:03
Brawo pięknie ją zaorałeś
Czapki z głów
- 5 2
-
2024-03-19 13:37
patologia myśląca jak bydło też może się rozmnażać - mierzycie ich swoją miara jaka znacie a to błąd - ci ludzie to ani ludzie ani zwierzęta i nikt ich nie stylizuje...wiecie ile zasr*nych bez opieki dzieci lezy teraz w domach ? setki ... cicho cierpi swój los ... a wy - opinia pod artykułem i z głowy - naszczekałam i niech majA !
- 5 6
-
2024-03-19 12:01
Ja byłom aktywiszczem aborcyjnym (1)
A to prawie to samo jakbym było w ciąży
- 22 9
-
2024-03-19 12:03
Brawo ty!
- 4 2
-
2024-03-19 12:00
Rozwiń "sytuacje graniczną" ? Oddajesz dziecko do okna życia lub adopcji i dalej żyjesz swoim życiem (8)
- 30 9
-
2024-03-19 12:03
(7)
To już ewentualnie post factum.
- 2 9
-
2024-03-19 17:04
To sobie zamontuj spiralę (6)
- 6 3
-
2024-03-19 17:32
(5)
Ty nie uprawiaj seksu.
- 6 1
-
2024-03-19 17:51
No jak cię nie stać na antykoncepcję a potem jedyna opcja to zamordować to lepiej nie uprawiaj (4)
- 7 2
-
2024-03-19 22:13
(3)
Mnie stać. Natomiast zdaję sobie sprawę, że nie każdy moze sobie na to pozwolić ( również ze względów religijnych). Nie wiem czy zdajesz sobie również sprawę z tego, że istnieją w Polsce całe powiaty bez dostępności ginekologa na NFZ?! Tatusiowie niechcianych dzieci jakoś też się migają przed założeniem prezerwatywy. Więc nie wyskakuj ze swoimi ideami bo nie mają nic wspólnego z prawdziwym życiem.
- 9 3
-
2024-03-20 06:13
Co t bełkoczesz (2)
To jak kogoś nie stać nawet na gumki albo mu bóstwo zabrania (w co nie wierzę) to niech wciągnie chociaż siuraka na czas.
Poza tym, jak nie stać nawet ma gumki to na aborcję tym bardziej nie będzie stać- 2 3
-
2024-03-20 10:49
Ale głąb. Gdzie byłeś na lekcjach biologii, skoro radzisz jako metodę antykoncepcji wyciągnięcie na czas. Nie musi być wytrysku w środku, bo do zapłodnienia może dojść przez preejakulat (o ile wiesz co to jest, ale sądzę, że nie wiesz).
- 0 0
-
2024-03-20 06:34
@Co t bełkoczesz
Co Ty bełkoczesz?!?!
- 0 2
-
2024-03-19 11:34
Mogły,niestety.
- 8 2
-
2024-03-19 13:29
Opinia wyróżniona
Wielki smutek i żal (11)
Mam nadzieję, że po drugiej stronie dziecina pozna jeszcze co to miłość. Spoczywaj w spokoju niewinna kruszyno.
- 194 12
-
2024-03-20 06:19
nie będzie drugiej strony, bo dziecko nieochrzczone.
- 1 1
-
2024-03-19 18:29
Duszy tego dzieciątka nic złego się nie stanie, ale matka zabójczyni nie pójdzie do piekła to tak nie działa
Wedle badań Newtona który opisał w książce "Wędrówka dusz" jak to działa na tamtej stronie, dusza zamordowanego dzieciaka jest nienaruszona i już przygotowuje się do kolejnego życia. Nie zmienia to postaci rzeczy, matka popełniła czyn paskudny i okrutny natomiast więcej wycierpi za to prawdopodobnie na ziemi niż po śmierci na tamtym świecie. Nie ma
Wedle badań Newtona który opisał w książce "Wędrówka dusz" jak to działa na tamtej stronie, dusza zamordowanego dzieciaka jest nienaruszona i już przygotowuje się do kolejnego życia. Nie zmienia to postaci rzeczy, matka popełniła czyn paskudny i okrutny natomiast więcej wycierpi za to prawdopodobnie na ziemi niż po śmierci na tamtym świecie. Nie ma czegoś takiego jak piekło. To ziemski eufemizm służący w zasadzie jedynie poprawnej socjalizacji jako swego rodzaju drogowskaz i straszak. Stwórcy jako dusze miłosierne dają każdemu wiele szans na poprawę i wyjście z najgorszych przypadłości i przewin.
- 1 7
-
2024-03-19 17:57
W trumnie?
W grobie to pozna najwyzej robaki.
- 2 4
-
2024-03-19 13:47
no, jak spotka tam abepe Wesołowskiego, Gulbinowicza i im podobnych to niestety pozna co to miłość... (7)
- 10 16
-
2024-03-19 14:08
Lepiej ci po tym inkluzywnym ataku na KK? Można też przytyczyć ptrzypadki z mediów, celebrytów, biznesmenów? Tylko po co? (6)
- 13 7
-
2024-03-19 14:16
...bo to abepe Michalik powiedział... (5)
"Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga"
to nie telewizyjni celebryci obwiniają dzieci za swoją pedofilię...- 8 11
-
2024-03-19 14:23
Polecam dokument na YT: Bagno oraz Bagno 2 (4)
Dowiesz się dla mówi się tylko o KK... tworząc w mediach złudzenie, że to problem wyłącznie/przede wszystkim KK.
- 7 4
-
2024-03-19 14:34
...aha no jak nie wyłącznie / przede wszystkim to spoko. Na szczęście są inni na których można skierować palec winy (3)
- 4 7
-
2024-03-19 14:39
pisze ktos kto pierwszy skierowal ten palec na KK - w watku, ktory dotyczy zabojstwa dziecka (2)
z glowa ok?
- 6 4
-
2024-03-19 18:33
Co ma do tegop KK? Błądzisz dziecko. (1)
Lewactwo ma to do siebie, że jak coś się złego dzieje dzieciom od razu przy okazji pluje na Kościół Katolicki. Mimo że na przestrzeni wieków KK wiele razy zaliczył mniejszej lub większe wtopy, to jednak sama nauka Jezusa i przekaz jaki z niej płynie jest na tyle ważny o godny naśladowania że te drobne potknięcia nie powinny zasłaniać nam tego o co
Lewactwo ma to do siebie, że jak coś się złego dzieje dzieciom od razu przy okazji pluje na Kościół Katolicki. Mimo że na przestrzeni wieków KK wiele razy zaliczył mniejszej lub większe wtopy, to jednak sama nauka Jezusa i przekaz jaki z niej płynie jest na tyle ważny o godny naśladowania że te drobne potknięcia nie powinny zasłaniać nam tego o co w tym wszystkim chodzi: zgodnie z przekazem Jezusa mamy być dla siebie dobrzy i życzliwi, a to że zdarzają się czarne owce, to w każdym zawodzie czy powołaniu mamy wiele przykładów...
- 6 5
-
2024-03-19 19:45
Heh, w kościele katolickim to czarną owcą jest biała owca.
I nie zasłaniaj tej korporacji mafijnej Jezusem.
- 3 4
-
2024-03-19 11:57
Opinia wyróżniona
szkoda dziecka, szkoda matki (16)
- 187 83
-
2024-03-19 12:43
(8)
A mi matki nie jest szkoda, co za matka robi takie rzeczy! Nawet trudno nazwać tą osobę matką, kobietą, kimkolwiek... Niech gnije w więzieniu i życzę jej jak najgorzej!
- 44 35
-
2024-03-19 12:57
(3)
A masz dowód, że to ona zrobiła?
- 20 26
-
2024-03-19 17:20
Wczoraj tacy jak ty pisali że urodziła martwe i była w szoku.
- 9 2
-
2024-03-19 17:02
Samo się zapakowało do siatki, samo się zaniosło do śmietnika i samo się udusiło. Kolejny obrońca z upy
- 20 2
-
2024-03-19 13:04
Ona nie ma dowodów, ale na już wyrok.
- 18 8
-
2024-03-19 12:50
nie będzie miała tak źle. Na pewno zaprzyjaźni się z Waśniewską, będą na pewno miały o czym pogadać...
- 19 9
-
2024-03-19 12:49
(2)
No już dobrze, już dobrze. Ulżyłaś już sobie, to idź wyjrzyj przez okienko i popatrz na chmurki.
- 8 17
-
2024-03-19 16:56
na chmurki twojej durnoty chyba... (1)
- 7 2
-
2024-03-19 17:33
Na chmurki od jednorożców i wróżek
- 1 3
-
2024-03-19 12:23
(1)
Matki nie szkoda a maleństwa bardzo gdyby tylko pozwoliła mu żyć
- 31 10
-
2024-03-20 10:54
Mi matki również szkoda. Zmarnowała sobie resztę życia. Kiedyś zrozumie co zrobiła i zostanie to z nią do końca życia.
- 0 1
-
2024-03-19 12:15
(1)
Dziecka tak, tej sz...ty nie.
- 23 11
-
2024-03-20 10:55
Kim jesteś mizoginie?
- 0 0
-
2024-03-19 11:58
(2)
Najlepszy komentarz. Dzięki
- 4 20
-
2024-03-19 12:28
(1)
Tak tak, Julka.
- 12 3
-
2024-03-19 12:48
Małgosia, ale dziękuję
- 4 7
Wszystkie opinie
-
2024-03-19 11:31
(3)
W głowie się to po prostu nie mieści.Dramat,spoczywaj w pokoju aniołku.
- 61 9
-
2024-03-19 11:38
gandzia ważniejsza od zycia (1)
i co z tego ? prawo takie że nic jej się nie stanie ...tak jak z poprzednimi matkami wariatkami ... no chyba że ktoś by jej podrzucił 5 gram zioła ...ooooo wówczas to z 15 lat minimum...parodia prawa
- 10 3
-
2024-03-19 13:59
Znajdą dużo wytłumaczeń że działała pod presją porodowa czy jakoś tak i nie odpowie za to a powinna dostać minimum 25 lat
- 5 2
-
2024-03-19 14:12
Tym aniołkiem
To mnie zawiodłeś chyba że to sarkazm.
- 1 2
-
2024-03-19 11:31
(3)
Straszne... Słowo daję,że mnie gościa,który naprawdę sporo widział w latach 90 przerażają obecne czasy .
- 79 13
-
2024-03-19 11:39
Coaja do tego lata (2)
W latach 80', 90'.. a i w starożytności takie rzeczy miały miejsce
Btw tragedia straszna- 9 7
-
2024-03-19 11:50
(1)
Ano to,że lata 90 były ponoć najbardziej niebezpieczne.
- 5 5
-
2024-03-19 12:04
Bo były, nieporównywalnie. Ale takie historie są stare jak świat.
- 10 0
-
2024-03-19 11:34
Opinia wyróżniona
(79)
Nie wiem co trzeba mieć w takiej chwili w głowie żeby zrobić coś takiego. Rozumiem, że możesz nie chcieć mieć dziecka ale przez 9 miesięcy masz czas na podjęcie decyzji i oddanie go do adopcji. Jest tyle instytucji, które mogą pomóc temu maleństwu
- 507 57
-
2024-03-19 11:34
Mogły,niestety.
- 8 2
-
2024-03-19 11:49
(27)
Nie byłaś w jej butach, więc tego nie pojmiesz. Nie, nie jestem za duszeniem dzieci, jednak nie oceniam jej, bo nie wiem co się działo w otoczeniu tej kobiety i w niej samej.
- 47 58
-
2024-03-19 11:52
Proszę cię, tak samo można usprawiedliwiać np seryjnych morderców w USA - np. mieli cięzkie dzieciństwo... (24)
- 46 12
-
2024-03-19 11:57
(21)
Byłxś w ciąży? Rodzilxś? Byłxś w tym momencie sam-a? Bylex kiedyś sam-a w sytuacji granicznej?
- 20 63
-
2024-03-19 12:00
Rozwiń "sytuacje graniczną" ? Oddajesz dziecko do okna życia lub adopcji i dalej żyjesz swoim życiem (8)
- 30 9
-
2024-03-19 12:03
(7)
To już ewentualnie post factum.
- 2 9
-
2024-03-19 17:04
To sobie zamontuj spiralę (6)
- 6 3
-
2024-03-19 17:32
(5)
Ty nie uprawiaj seksu.
- 6 1
-
2024-03-19 17:51
No jak cię nie stać na antykoncepcję a potem jedyna opcja to zamordować to lepiej nie uprawiaj (4)
- 7 2
-
2024-03-19 22:13
(3)
Mnie stać. Natomiast zdaję sobie sprawę, że nie każdy moze sobie na to pozwolić ( również ze względów religijnych). Nie wiem czy zdajesz sobie również sprawę z tego, że istnieją w Polsce całe powiaty bez dostępności ginekologa na NFZ?! Tatusiowie niechcianych dzieci jakoś też się migają przed założeniem prezerwatywy. Więc nie wyskakuj ze swoimi ideami bo nie mają nic wspólnego z prawdziwym życiem.
- 9 3
-
2024-03-20 06:13
Co t bełkoczesz (2)
To jak kogoś nie stać nawet na gumki albo mu bóstwo zabrania (w co nie wierzę) to niech wciągnie chociaż siuraka na czas.
Poza tym, jak nie stać nawet ma gumki to na aborcję tym bardziej nie będzie stać- 2 3
-
2024-03-20 06:34
@Co t bełkoczesz
Co Ty bełkoczesz?!?!
- 0 2
-
2024-03-20 10:49
Ale głąb. Gdzie byłeś na lekcjach biologii, skoro radzisz jako metodę antykoncepcji wyciągnięcie na czas. Nie musi być wytrysku w środku, bo do zapłodnienia może dojść przez preejakulat (o ile wiesz co to jest, ale sądzę, że nie wiesz).
- 0 0
-
2024-03-19 12:01
Ja byłom aktywiszczem aborcyjnym (1)
A to prawie to samo jakbym było w ciąży
- 22 9
-
2024-03-19 12:03
Brawo ty!
- 4 2
-
2024-03-19 12:31
(4)
Pisz normalnie wywłoko. Ciąża trwa 9 miesięcy i jest to mnóstwo czasu, nawet jeśli przyjmiemy ostatnie 3 miesiące jako czas szczególnych przemyśleń. Mając dobre intencje i zdrowy mózg można w tym czasie zaplanować rozwiązanie problemu na wiele sposobów, a przy okazji zachować wolność i być może względnie czyste sumienie.
- 44 20
-
2024-03-19 13:37
patologia myśląca jak bydło też może się rozmnażać - mierzycie ich swoją miara jaka znacie a to błąd - ci ludzie to ani ludzie ani zwierzęta i nikt ich nie stylizuje...wiecie ile zasr*nych bez opieki dzieci lezy teraz w domach ? setki ... cicho cierpi swój los ... a wy - opinia pod artykułem i z głowy - naszczekałam i niech majA !
- 5 6
-
2024-03-19 14:41
Możesz całą ciążę myśleć pozytywnie, ale poród często rodzi traumy i demony w najzdrowszej głowie. (2)
Nie rodziłaś - nie wypowiadaj się. Jaki poziom reprezentujesz pisząc do kogoś "wywłoko" ?
- 14 17
-
2024-03-19 17:03
Aha czyli kierujemy się instynktami (1)
To wyposzczony gwałciciel który wyjdzie z więzienia i zgwałci to przez hormony, a nie że jego wina
- 8 5
-
2024-03-19 18:03
Brawo pięknie ją zaorałeś
Czapki z głów
- 5 2
-
2024-03-19 12:55
(3)
I to ma być powód do zabijania? Durna baba
- 28 8
-
2024-03-19 14:32
(2)
W którym momencie pisze, że to ma być powód do czegokolwiek?
- 2 10
-
2024-03-19 17:02
Zadając i**otyczne pytania wysnuwasz domniemanie do usprawiedliwienia tak zwierzęcego czynu (1)
- 6 2
-
2024-03-19 17:31
Zadając pytania liczę, że ruszysz głową. Niestety przeliczyłam się
- 1 6
-
2024-03-19 13:46
Byłem kiedyś na granicy z Czechosłowacją.
- 21 4
-
2024-03-19 12:22
seryjny mordercy w usa nawet pokojowego nobla dostaja (1)
- 14 12
-
2024-03-19 15:47
xxx
Ale tylko czarni;)
- 7 2
-
2024-03-19 17:00
Wszystko jest dla ciebie bez osądu póki ci pieska nie udusi amoku (1)
- 6 8
-
2024-03-20 10:44
Ty chyba masz jakiś problem z pieskami bo już drugi raz o nich bredzisz.
- 0 0
-
2024-03-19 12:22
wlasnie: skoro nie wiesz co mozna miec w glowie w tej sytuacji, to po co piszesz swoje dywagacje? chcesz slodko zaistniec? (1)
- 13 24
-
2024-03-19 13:10
Żałosny komentarz
- 9 7
-
2024-03-19 12:33
(11)
Więcej zakazów aborcji.
- 52 48
-
2024-03-19 12:39
(6)
Taaa potrzeba nam jeszcze więcej patologii bez wartości !
- 30 8
-
2024-03-19 12:44
(5)
A ty do której grupy się zaliczasz? Patologia czy wartość?
- 5 14
-
2024-03-19 13:25
(4)
Ty nawet nie wiesz co te słowa znaczą, to po co mam ci odpowiadać na twoje pytanie? Z książek się nie dowiesz, nikt ci tego nie wytłumaczy, skoro rodzice nie przekazali ci wartości, to dla ciebie one nie istnieją. Człowiek bez wartości, bez godności, bez honoru, bez zasad społecznych, to patologia. Tak w kilku zdaniach.
- 23 2
-
2024-03-19 14:31
(3)
Ponawiam pytanie: jakimi wartościami się kierujesz? Bo z Twojego komentarza płynie tylko pogarda dla innych.
- 5 12
-
2024-03-19 15:31
takich jakie mu rodzice przekazali (1)
- 3 1
-
2024-03-19 22:08
No z tym właśnie różnie bywa
- 1 0
-
2024-03-19 15:54
Tak, użalajmy się nad dorosłą patologia : mordercami, gwałcicielami, sutenerami, złodziejami, oszustami itd. Twoim zdaniem pewnie to inna kategoria ;). Dlaczego dajesz im przyzwolenie na takie działania ? Tak, gardzę takimi ludźmi !
- 5 2
-
2024-03-19 13:00
A jakie to ma znaczenie ???
- 18 14
-
2024-03-19 15:49
Na biologii w podstawówce uczą kiedy dochodzi do zapłodnienia (1)
No chyba że jak wyborcy PO są bez podstawówki. Najwyżej zaszedł Hołownia bo ma maturę... Tylko
- 16 25
-
2024-03-19 23:25
Ja
Ale za PiSu te lekcje wykreślono.
- 9 2
-
2024-03-19 16:59
Wystarczy sie umieć zabezpieczać
- 14 20
-
2024-03-19 13:05
(9)
Pewnie była w szoku poporodowym!
- 30 16
-
2024-03-19 16:58
Czyli to zwierzę a nie człowiek (8)
- 10 17
-
2024-03-19 17:29
(7)
To człowiek
- 7 6
-
2024-03-19 17:49
Człowiek nie morduje pod wpływem instynktu (6)
- 7 18