- 1 Zabójstwo 69-latki we Wrzeszczu (121 opinii)
- 2 Fotowoltaiczny dziwoląg w Sopocie (92 opinie)
- 3 Kasa samoobsługowa to okazja do kradzieży (149 opinii)
- 4 Przystanki tramwaju wodnego w dzierżawie (39 opinii)
- 5 Podrzucanie śmieci to nie wykroczenie? (112 opinii)
- 6 Wypadek galeonu i motorówki. Jest raport (59 opinii)
Kardiolog Andrzej Pecka kandydatem na prezydenta Gdańska
Andrzej Pecka, lekarz kardiolog, będzie kandydatem na prezydenta Gdańska, którego wystawi koalicyjny komitet Wspólna Droga. Decyzję w tej sprawie ogłoszono w piątek, 1 marca.
Wcześniej Wspólna Droga rozważała inne osoby: Jolantę Banach, Macieja Goniszewskiego, Jacka Hołubowskiego lub Jędrzeja Włodarczyka.
W czasie długich negocjacji grono kandydatów poszerzyło się o Andrzeja Peckę i to właśnie na niego padł ostateczny wybór koalicji. Kandydat ma poparcie Agnieszki Buczyńskiej, minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego w rządzie Donalda Tuska.
Sam apelował o to, by poparło go PSL, którego zabrakło w koalicji Wspólna Droga. Zwracał się też do PO, by jej członkowie nie przesądzali jeszcze, że poprą tylko kandydaturę Aleksandry Dulkiewicz. Apelował także do wyborców PO i PiS o głosy, bo na listach Wspólnej Drogi "każdy znajdzie coś dla siebie."
Kandydat od razu wskazał, kto zostałby wiceprezydentami
- Chciałbym, by ta kampania była pozbawiona zachowań zbyt agresywnych, zbyt ostentacyjnych. Chciałbym, żebyśmy rozmawiali, a nie obrażali się - powiedział Pecka. - Rozmawiajmy merytorycznie, na argumenty. Jeśli wygramy, będziemy starali się by był to magistrat nowego DNA, magistrat fachowców, otwarty na dialog społeczny ze wszystkimi. Chcę być prezydentem wszystkich gdańszczan - powiedział Pecka.
Podczas piątkowej konferencji prasowej zapowiedziano, że jeśli Pecka zostanie prezydentem, jego zastępcami, czyli wiceprezydentami będą Jolanta Banach i Jacek Hołubowski.
Kim jest Andrzej Pecka?
Andrzej Pecka to gdańszczanin, wielokrotnie nagradzany kardiolog, społecznik, ekspert ds. zdrowia Instytutu Strategie 2050. Zdobył tytuł kardiologa roku w plebiscycie Hipokrates Pomorza 2022.
Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując w Klinicznym Centrum Kardiologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, a za granicą - w Norwegii, Szwajcarii oraz w Wielkiej Brytanii. Posiada 22-letnie doświadczenie pracy w szpitalu.
Kierował Oddziałem Rehabilitacji Kardiologicznej w Sztumie oraz Oddziałem Chorób Wewnętrznych w Pucku. Obecnie prowadzi prywatną praktykę lekarską - w Gdańsku, Pucku i Sztumie.
W swojej wizytówce na stronie partii Polska 2050 Pecka podkreśla, że "polityka musi wyrażać wolę wszystkich obywateli, a nie jednych przeciw drugim".
- Demokratyczna większość musi szanować mniejszość, odmienność, słabszych. Świat zmienia się na naszych oczach niemal z każdym miesiącem i dniem. Politycy muszą docierać do obywateli oraz wprowadzać nowe formy głosowania w wyborach, referendach i ankietach z użyciem technologii informatycznych. Tylko tak zwiększymy frekwencję i przyciągniemy młodych - wskazuje.
Przed wyborami parlamentarnymi zapowiadał, że jako lekarz będzie wspierał reformę systemu ochrony zdrowia.
- Albowiem taka nigdy nie została w pełni przeprowadzona. Uważam, że nie należy wyważać otwartych drzwi, próbując reformować ochronę zdrowia i czerpiąc jedynie z własnych doświadczeń. Dobre rozwiązania na świecie już są. Jestem niepokorny, jeśli widzę, jak ktoś wprowadzą zmiany, mówiąc: "jakoś to będzie" albo "taka jest wola polityczna", w praktyce godząc się na bylejakość. Moi koledzy znają mnie z tego, że zawsze niemal do znudzenia przypominałem, jak być powinno, a nie jest - podkreśla.
Startował w ostatnich wyborach do Sejmu
Ma trójkę dzieci. Zna trzy języki: angielski, norweski i niemiecki. Pecka startował w wyborach do Sejmu w październiku ubiegłego roku z list Trzeciej Drogi. Miał 8. pozycję na liście, w okręgu gdańskim zdobył 1308 głosów.
W wyborach samorządowych do Rady Miasta Gdańska jest "jedynką" w okręgu nr 6.
Wspólna Droga przedstawiła swoich kandydatów do Rady Miasta Gdańska
Kto jeszcze startuje w wyborach na prezydenta Gdańska?
Dotychczas swój start w wyborach na prezydenta Gdańska ogłosiło w sumie 4 kandydatów. Są to:
- Aleksandra Dulkiewicz - kandydatka KO i WdG
- Tomasz Rakowski - kandydat PiS
- Mariusz Andrzejczak - własny komitet pod nazwą Dla Gdańska
- Andrzej Pecka - kandydat koalicji Wspólna Droga
Opinie (459) ponad 10 zablokowanych
-
2024-03-01 13:00
Opinia wyróżniona
Przeraża mnie to. (34)
Jak pojawia się jakaś kandydatura wykształcona i obeznana ze światem to gdańszczanom też się nie podoba bo za dobry. Bo jednak powinien być mierny ale wierny, aby nie rozwalić starych układów. I znów zagłosują na Olę bo ten jest za dobry, bo szkoda go do polityki. Ale to jego wybór, może chce się sprawdzić w Polityce ? może jest wypalony i potrzebuje odskoczni ?
- 427 75
-
2024-03-05 08:56
Dokładnie
kandydat wydaje się godny rozważenia, zresztą wszyscy po kolei będą lepsi niż Ola. Czas w końcu zmienić republikę deweloperów na miasto dla jego mieszkańców.
- 12 0
-
2024-03-02 22:18
Szkoda, ze od konferansjera, lepiej jakby był niezależny. A tak szkoda...
I jeszcze chce na vice lewaczkę. Szok.
- 4 7
-
2024-03-02 07:27
dużo tych układów ma Ola. Wychdzi na to że to jakieś pół miasta Gdańska
- 11 2
-
2024-03-01 16:52
Wejherowo, Gdynia i inne miasto to samo ...
Narzekanie do potęgi, stary układ okopany, nikogo nie chcą dopuścić, a jak zaproponuje się ludziom alternatywę to jęczenie i narzekanie. Kiedyś był tekst, że po starych to wiadomo, czego się spodziewać, a nowi to zagadka ... i obawy. Ludzie, czego się boicie? Zmiany?!? Bez niej nic się wydarzy, bo ona jest konieczna. Marazm na Pomorzu mamy od lat. Czas przewietrzyć nasze miasta i okolice. Nic gorszego się nie wydarzy. Odważcie się:)
- 39 5
-
2024-03-01 15:24
Specjalista ? chyba nie ta dziedzina (2)
- 24 24
-
2024-03-01 18:53
do bycia prezydentem nie przygotowują żadne kierunki (1)
a tu jest po prostu światły gość
- 36 9
-
2024-03-01 19:00
Światło aż bije od niego.
- 14 4
-
2024-03-01 15:06
Lekarz na polityka aż się trzęsę? (2)
Kolejny cudowny uzdrowiciel. Bron nas boże od nich. Potrzeba sprawnego menadżera, który ma doświadczenie w zarządzaniu ludźmi. A nie łapiducha.
- 25 47
-
2024-03-01 16:47
Do polityki tacy nie idą
- 10 2
-
2024-03-01 16:02
np. byłej sekretarki?
- 12 2
-
2024-03-01 14:53
A ja myślę, że jako kardiolog jest bardziej potrzebny niż jako prezydent miasta. (1)
- 52 14
-
2024-03-01 17:00
Puste serduszka uleczyłby miły Panie
- 8 3
-
2024-03-01 13:08
powinien mieć jakiekolwiek pojęcie (17)
o stanowisku, na kandyduje. Jak ja jestem architektem to nie pcham się do laboratorium analityki jądrowej. Proste
- 34 36
-
2024-03-02 00:44
Ale panna Dulkiewicz też się za bardzo
nie zna na tym gdzie się pcha myślę sobie. Jak chłop skończył medycynę i zrobił specjalizację z kardiologii to na pewno szybko i ten temat ogarnie.
- 16 2
-
2024-03-01 18:55
akurat politykiem może być każdy, do polityki nie przygotowują żadne studia
w laboratorium potrzeba wiedzy kierunkowej, na stanowisku prezydenta już nie.
- 21 5
-
2024-03-01 16:47
Ty jesteś architektem konstrukcji mopa którym zawodowo myjesz podłogi (2)
- 17 8
-
2024-03-02 00:45
Wykłada chemie
w lidlu
- 5 0
-
2024-03-01 19:24
Gardzisz ludźmi bo myją podłogi? Typowy fanatyk Prawa i ZPRawiedliwości jest typowy.
- 3 16
-
2024-03-01 16:02
Ale nie jesteś. Jesteś zwykłym gryzipiórkiem co wypisuje posty na nasze pieniądze
- 11 9
-
2024-03-01 13:14
(10)
A jaka wiedze trzeba mieć aby zarządzać miastem ? Skoro obecnie masz sekretarkę Pawła Adamowicza.
Pytam serio ?
Jaką wiedze ma PAD ? a jest prezydentem całej Polski :)
Widać że mylicie pojęcia i stanowiska. Jak jesteś architektem, to powinieneś siedzieć na budowie a nie na Portalu Trójmiasto :P- 59 17
-
2024-03-02 07:07
Słuszna uwaga.
Sekretarka Adamowicza - w punkt. Do tego boi się mieszkańców i chodzi wszędzie z ochronią. Jej ochrona kosztuje rocznie 160000zl. Kampania wyborcza za darmo! Żyć nie umierać .
- 12 2
-
2024-03-01 14:01
Widziałeś kiedyś architekta na budowie? (1)
Już prędziej przy biurku, korzystającego z Autocada czy Revita.
- 24 9
-
2024-03-01 15:40
Architekci w kalosze
Ja jestem i siedzę na budowie w nadzorze. Jeśli chce się być dobrym w swoim zawodzie to trzeba do tego podchodzić całościowo i czerpać wiedzę oraz praktykę nie tylko za biurkiem. Moim zdaniem lekarz na stanowisku prezydenta miasta to nie jest zły wybór. Musiał kierować zespołem ludzi, umie pracować pod presją. Chyba, że chcemy się zamykać w gronie absolwentów UG od zarządzania i turystyki ;) Duda jest prawnikiem, Komorowski i Tusk historycy, Kwaśniewski i Wałęsa no cóż...;)
- 22 3
-
2024-03-01 13:35
właśnie dlatego (6)
że wybraliście sobie sekretarkę to teraz macie jak macie, a chcecie wdepnąć jeszcze głębiej. Gratuluje
- 29 11
-
2024-03-01 14:54
Lepsza sekretarka niż ten Jaś Fasola co jest głową państwa. (3)
- 24 29
-
2024-03-01 17:00
Błąd. Bronisław Fasola nie jest Prezydentem proszę pana.
- 7 8
-
2024-03-01 16:48
Niedługo będziesz mógł zagłosować na swojego cudotwórcę
- 9 3
-
2024-03-01 16:03
co to ma do rzeczy? nie umiesz czytać?
- 3 4
-
2024-03-01 13:48
(1)
Kogo zatem proponujesz ? Konkretne nazwisko/ zawód. Bo gadanie tego typu jak w przedszkolu . Konkrety.
Jaka wiedzę miał Paweł Adamowicz jak zaczynał karierę prezydenta ? Do rządzenia potrzebna jest charyzma a nie "doświadczenie w zarządzaniu miastem"- 20 10
-
2024-03-01 14:06
w Gdańsku decydujące są znajomości
- 27 7
-
2024-03-01 13:06
(3)
Według jakich kryteriów za dobry? W tym artykule nie ma ani słowa o tym, co on chce w Gdańsku robić jako prezydent
- 27 9
-
2024-03-02 00:46
Zobacz co jest robione
Starczy tej żenady. Czas na zmiany.
- 6 0
-
2024-03-01 18:54
Festyniara nic nie robi i jesteście zadowoleni.
- 12 5
-
2024-03-01 17:22
jak nie będzie miał pomysłu to będzie na festyny jeździł, ktoś przecież musi
- 9 2
-
2024-03-01 12:56
Opinia wyróżniona
Lekarz niech pozostanie lekarzem (24)
Zarzadzanie miastem lepiej pozostawić bardziej doswiadczonym
- 228 364
-
2024-03-03 11:12
Komu, Dulkiewicz, która poza polityką nic w życiu nie osiągnęła? Tej pani już dziękujemy...
Pani Dulkiewicz niech dostanie swój referat ds. Festynów, na tym się zna jak mało kto.
- 14 1
-
2024-03-02 18:38
...doswiadczonym zlodziejom.....! tez tak uwazam
- 2 0
-
2024-03-01 18:59
Zajmij się sobą i nie mów innym co mają robić.
- 14 12
-
2024-03-01 18:57
Ola i jej ekipa będą Ci dziękować
- 15 3
-
2024-03-01 18:56
doświadczonym w czym?
- 11 4
-
2024-03-01 17:30
Czyli komu ?
- 13 1
-
2024-03-01 16:59
Oli i jej grupie, niech rozpieprzą to miasto do końca.
- 29 6
-
2024-03-01 16:33
(3)
Czyli komu? Tym co kupuja 10 autobusow za 170milionow i mowia, ze to mest ok?
- 32 2
-
2024-03-01 19:25
Ale o darmowym do nich paliwie, częściach zamiennych, remontach.. już ci się zapomniało wspomnieć? (2)
- 3 12
-
2024-03-01 22:59
(1)
O jakim darmowym? Przecież to wszystko jest w cenie leasingu i nadal jest to niedorzeczny wydatek, który nie poprawia w żaden sposób gdańskiego zbiorkomu.
- 9 0
-
2024-03-01 23:20
Ale cretino myśli, że to jest za darmo.
- 6 0
-
2024-03-01 16:04
Doświadczonym nieudacznikom?
- 20 3
-
2024-03-01 15:47
Obajtkowie są do zagospodarowania.
- 12 7
-
2024-03-01 15:30
Danka, nie macie co robić w tym Wudegie?
Tylko komentarze pisać
- 10 1
-
2024-03-01 15:26
Bardziej czyli komu?
Człowiek jest chyba wystarczająco doświadczony jako lekarz i menedżer skoro prowadził oddziały w szpitalach i swoje gabinety. Bynajmniej nie śmierdzi jeszcze tak bardzo polityką
- 28 5
-
2024-03-01 15:17
Grzelak doświadczony hahhahahaha ...w mataczeniu kręceniu i złodziejstwie .... warto przypomnieć jak mawiał Piłsudski :Do polityki garną się ludzie, którzy nic nie osiągnęli, a więc nieudacznicy i darmozjady. Polityka to dla nich deska ratunku, mogą godnie żyć nie dając w zamian nic.
- 28 3
-
2024-03-01 15:20
Wymień
Choćby jednego doświadczonego
- 9 2
-
2024-03-01 15:19
POwskie trolle w natarciu
- 18 4
-
2024-03-01 15:04
każdy ma prawo do samo decydowania (4)
a dulkiewicz ma żadne kwalifikacje.
- 29 3
-
2024-03-01 15:19
Bo ty tak twierdzisz? (3)
A jakie kwalifikacje ma Anżej do rządzenia państwem, jak on nawet nie potrafi po angielsku zdania poprawnie powiedzieć na spotkaniu międzynarodowym? Jedyne co Anżej potrafi to jeździć na nartach i uniewinniać partyjnych kolegów.
- 15 18
-
2024-03-02 11:14
A jakie miał Donek na króla Europy? Jak się
po 50 zaczął uczyć? Nawet GW napisała książkę- Polisz your English with Tusk czy coś takiego.
- 3 3
-
2024-03-01 23:22
Ale the bill z Ciebie.
- 2 3
-
2024-03-01 18:59
Ale to jest trójmiasto, co ma oznaczać ta kontra "A u was Murzynów biją"? Ty naprawdę widzisz ludzi A i B? Idź na terapię bo masz problem.
- 12 0
-
2024-03-01 14:37
Tak się zastanawiam
kogo masz na myśli. Ja nie widzę żadnego wartego uwagi kandydata.
- 17 1
-
2024-03-01 12:53
Opinia wyróżniona
Świetna kandydatura (17)
Nie znałem go wcześniej, ale przekonał mnie. Koniec z kolesiostwem i przedawnianiem.
- 328 127
-
2024-03-10 15:16
Jabgo znam, prscoealam z dr Andrzeem jak byl mlodym lekarzem
- 0 1
-
2024-03-02 13:45
A mnie koleś nie przekonał.
- 4 3
-
2024-03-02 01:34
Nepotyzm (3)
Jaka świetna! Poczytałeś sobie że koleś chce faworyzować tylko Medyków! A jego hasło wyborcze to Dobra praca i płaca dla Medyka! Mówię Nie kolesiostwu! Już mamy taką obecnie!
- 8 8
-
2024-03-02 07:53
Andrzej Pecka - polityk z partii P2050, w innym artykule przeczytasz że (2)
Artur Dziambor startujący z listy Trzeciej Drogi (koalicji P2050) właśnie dostaje stołek dyrektora w Porcie Gdańsk. Jak bardzo trzeba być zaślepionym (lub opłacony?) aby pomijać takie kluczowe fakty? Dodatkowo cały ten Instytut Strategie 2050 którym się chwali Pecka (Andrzej Pecka to gdańszczanin, wielokrotnie nagradzany kardiolog, społecznik,
Artur Dziambor startujący z listy Trzeciej Drogi (koalicji P2050) właśnie dostaje stołek dyrektora w Porcie Gdańsk. Jak bardzo trzeba być zaślepionym (lub opłacony?) aby pomijać takie kluczowe fakty? Dodatkowo cały ten Instytut Strategie 2050 którym się chwali Pecka (Andrzej Pecka to gdańszczanin, wielokrotnie nagradzany kardiolog, społecznik, ekspert ds. zdrowia Instytutu Strategie 2050) to nic innego jak pięknie brzmiąca odnoga P2050 HoIowni (Strategie 2050 są częścią ruchu społeczno-politycznego Polska 2050).
- 8 4
-
2024-03-02 15:31
9No i co, że działa w instytucie związanym z partią, która go popiera?
Dulkiewicz i Adamowicz przed nią ładują grube pieniądze mieszkańców w propagandowe przedsięwzięcia mające umocnić ich władzę . Między innymi strona urzędu gdansk.pl za kilkadziesiąt milionów. A nie potrafią nawet ogarnąć projektów budżetu obywatelskiego, który także traktują czysto instrumentalnie.
- 2 1
-
2024-03-02 12:51
Informacyjnie - Dziambor należał między innymi do PIS i KORWiN - a ostatnio startował u Hołowni i Kosiniaka (Trzecia Droga)
Mi osobiście nie przeszkadza i nie dziwi - zastanawia mnie jednak co na to wyborcy Hołowni, wszyscy ci co oczekiwali po nich "nowej jakości" ? xD
- 2 0
-
2024-03-01 19:36
Czym cię przekonał?
Na pewno nie kiełbasą. Ten człowiek to jedno wielkie nic, i tyle w temacie!
- 12 11
-
2024-03-01 15:31
Każdy ma kolegów (1)
Więc nie koniec
- 15 0
-
2024-03-01 19:02
Podobno akurat on nie ma.
Jakoś tak wyszło.
- 5 5
-
2024-03-01 14:58
Fakt, ładnie się uśmiecha. (1)
Mnie to wystarczy.
- 15 9
-
2024-03-01 15:19
jooo ,piwo to piwo , nie ważne czy żuber , czy karaś czy zdechłe czy żywe, grunt że da się napić
- 7 4
-
2024-03-01 14:54
Już , do garów kobieto.
Wracaj na właściwe tory.
- 8 16
-
2024-03-01 14:43
Oj naiwny, naiwny, naiwny... jak dziecko we mgle...
- 21 2
-
2024-03-01 14:17
(3)
Czym Cię przekonał?
- 27 1
-
2024-03-01 14:51
Może tym że jest z partii P2050 której góra chce wgniatać putina? (2)
Kolejny co mu się spieszy na front?
- 17 9
-
2024-03-01 14:54
Pytanie dodatkowe - jaką ma opinię na temat SCT? Jeśli popiera ban na auta spalinowe to... (1)
... niech zapomni o moim głosie.
- 11 6
-
2024-03-01 22:55
Jeśli popiera auta w mieście, niech zapomni o moim głosie.
- 3 4
Wszystkie opinie
-
2024-03-01 12:41
Tylko kandydat bezpartyjny (6)
- 34 48
-
2024-03-01 13:02
Kandydat musi posiadać przynależność partyjną bo Ja głosuję najpierw na program a dopiero później na osobę :)))))) (4)
- 2 16
-
2024-03-01 13:06
Najlepszy jest kandydat PO :)))))) (3)
Który to już raz PiS przegra w Gdańsku? Ósmy, dziewiąty? :)))))))
- 4 10
-
2024-03-01 13:54
Alimenciaż kombinuje. PoZPR tyle lat już ma? (2)
:))))))))))))
- 5 0
-
2024-03-01 14:11
Wiem że ty ty przygłupie podPiSujesz się moim nickiem. (1)
Mama dała już kieszonkowe na fajki i VIPa?:)))))))
- 0 7
-
2024-03-01 19:03
Przekazała Twojej na leki dla Ciebie od psychiatry.
- 1 0
-
2024-03-01 16:57
Bezpartyjny jak sekretarka Ola
Kulawy z grupy VAT rozbitej przez PiS ze sztabu KO potwierdzi.
- 6 0
-
2024-03-01 12:44
(5)
Kto zaznaczył opcję "przynależność do partii" proszę łaskawie zrzec się obywatelstwa i praw wyborczych i jechać na wschód. Tam się takie praktyki stosuje. Mierny ale wierny i potem mamy takie rządy miernot.
- 47 33
-
2024-03-01 12:45
Popieram
- 10 4
-
2024-03-01 12:46
(1)
No to cię zmartwię bo jak widać po ostatnich wyborach większość ludzi tak głosuje. Nie wiedzą nawet na kogo tylko na 1 na odpowiedniej liście.
- 12 0
-
2024-03-01 19:04
Po ostatnich wyborach? xD od ponad 30 lat ludzie tak głosują :) To naród de.ili.
- 7 0
-
2024-03-01 12:58
(1)
Właśnie stąd w Sejmie lądują takie ewenementy jak posłanka Żukowska lub na szczęście była już "posłanka" Grodzka.
Ludzie w nosie mają kim są te osoby bądź jaki program, ważne logo przy nazwisku.- 11 2
-
2024-03-01 23:20
Zapomniałeś o posłance Pomaskiej czy europosłance Adamowicz.
- 2 1
-
2024-03-01 12:45
Zaraz się znajdzie Krysia sprzątaczka... (4)
Też kandydatka na prezydenta Gdańska.
- 39 23
-
2024-03-01 12:47
Krysia ma mój głos
- 10 0
-
2024-03-01 12:52
Ja (1)
Sam jesteś sprzątaczka
- 1 6
-
2024-03-01 12:56
Ok, ok.
Pracownik obsługi powierzchni płaskich.
- 8 2
-
2024-03-01 13:56
skoro jest już Ola festyniara, to czemu właściwie nie?
- 9 0
-
2024-03-01 12:46
Wspólna Droga? Ładna nazwa
Wspólna droga z Tuskiem i Prezydentką Dulkiewicz.
- 68 27
-
2024-03-01 12:46
(1)
Szkoda że osoba kompletnie nieznana. Więc znowu wygra pani A.
- 26 38
-
2024-03-01 19:01
A jakie to ma znaczenie? Ci znani to nic nie umieją
Są znani z tego że są znani, to za mało. Liczą się kompetencje. Dobry kandydat mieszkał za granicą w innych miastach, a to dużo daje. Bo jak wiadomo podróże kształcącą.
- 7 0
-
2024-03-01 12:46
I na taką osobę należy glosować (2)
A nie na p. Dulkiewicz
- 118 26
-
2024-03-01 15:30
Głosowanie na przystawkę POKO? To może od razu lepiej na oryginał? (1)
Patrząc po nazwie, już nawet nie chce im się udawać, że są jakąś trzecią drogą pomiędzy PiS i POKO.
- 4 4
-
2024-03-01 18:11
Sama 3droga może jest przystawką, ale w Gdańsku z tej listy startują też ruchy miejskie.
Dlatego wybór jest lepszy niż Dulkiewicz. To oczywiste.
- 4 1
-
2024-03-01 12:47
Panie Kardiologu (6)
Niech Pan robi to, na czym Pan się zna i w czym jest Pan świetny.
Szkoda tracic tak dobrego i wykwalifikowana lekarza,
Niech zarządzaniem miasta zajmą się ludzie niewyksztalceni (mniej wykształceni), nie mający większego znaczenia dla społeczeństwa, z ramienia kolesiostwa... Pan jako lekarz kardiolog jest niezbędny społeczeństwu... szkoda Pana w prezydoum- 118 48
-
2024-03-01 12:59
(4)
Niewykształceni tak jak Wałęsa! Co ty brałeś człowieku! Gdańsk zasługuje na dobrego bezpartyjnego ekonomistę! Który będzie bacznie wydawał z kasy urzędu, pieniądze podatników!
- 10 5
-
2024-03-01 13:07
Ibuprofen rano wzialem
- 3 1
-
2024-03-01 13:08
Zgadzam sie z Toba. Potrzebuje zarowno Gdansk
Jak i każde inne miasto w Polsce.. A w dobie nepotyzmu mamy to co mamy.
- 5 1
-
2024-03-01 15:29
Nie chwytasz sarkazmu...
- 3 0
-
2024-03-01 23:24
Widzę, że wyznawca merytokracji jako wąsko rozumianej specjalizacji się znalazł.
Pewnie byś Balcerowicza polecał.
- 1 0
-
2024-03-01 19:03
Następny mądrala
Zajmij się swoją pracą i nie mów innym jaką mają sobie wybrać drogę zawodową.
- 1 2
-
2024-03-01 12:47
przecież lekarz kardiolog to bedzie bardzo zajętym czlowiekiem sprawami lekarskimi,operacje,wizyty pacjentów w prywatnym (8)
gabinecie,to gdzie on bedzie miał czas na sprawy Gdańska?
- 93 32
-
2024-03-01 12:51
(5)
Kardiolog nie operuje
- 11 4
-
2024-03-01 13:12
Anestezjolog też nie operuje, instrumentariuszka również.
- 9 1
-
2024-03-01 15:52
operuje... (3)
kto mi wszczepił stymulator serca?
Zapewniam, że lekarz ze specjalizacją "kardiologia".
Jest nawet dział medycyny "kardiologia inwazyjna".- 2 0
-
2024-03-01 16:38
No nie (2)
Operacje przeprowadza kardiochirurg,a nie kardiolog.
- 2 0
-
2024-03-01 18:29
chyba wiem, kto mnie operowal
I co ma pod nazwiskiem...
Oraz w papierach.- 1 1
-
2024-03-01 18:59
Wszczepienie stymulatora to prosty zabieg
W miejscowym znieczuleniu i rzeczywiście wykonują go kardiolodzy.
- 4 0
-
2024-03-01 13:15
Jak Szumi dawał radę to ten też da...
- 2 3
-
2024-03-01 13:38
ok przekonales mnie. Oddam glos na Ole
- 1 5
-
2024-03-01 12:48
(2)
Może się uda i pogonimy tą panią która teraz na chwilę zainteresuje się miastem
- 108 18
-
2024-03-01 13:01
mielewczykową? juz pogoniliśmy
- 4 8
-
2024-03-01 16:33
Pani Prezydent na szefową IKMu :)
- 5 0
-
2024-03-01 12:48
(5)
I jak pogodzi oba stanowiska? Oleje albo miasto albo pacjentów.
- 69 19
-
2024-03-01 13:00
(4)
Jako prezydent Nie może piastować dwóch miejsc pracy!
- 6 0
-
2024-03-01 13:55
(2)
Czyli kasa ważniejsza od pacjentów?
- 2 4
-
2024-03-01 15:15
Na pewno więcej zarobi jako prezydent, niż na własnej praktyce...
- 7 0
-
2024-03-01 19:04
Lekarze więcej zarabiają niż prezydent miasta
I ten argument dobrze świadczy o kandydacie. Nie idzie do urzędu dla kasy.
- 11 0
-
2024-03-01 19:23
Z lekarzami jest nieco inaczej
Oni muszą praktykować, żeby nie stracić uprawnień, oczywiście nie w pełnym wymiarze. Lekarze politycy - Grodzki, Karczewski, Kosiniak, Arłukowicz itd. - oni muszą choćby dorywczo pracować na dyżurach.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.