- 1 Zaginione dzieła na wiadukcie i budynku (51 opinii)
- 2 Wieczny kłopot z dzielnicami: "na" czy "w" (301 opinii)
- 3 Tajemnicza baszta zostanie otwarta (43 opinie)
- 4 Nocna komunikacja do poprawki (43 opinie)
- 5 Jest reakcja na serię kolizji z tramwajami (129 opinii)
- 6 Znów były wyścigi na al. Grunwaldzkiej (323 opinie)
Kiedy można anulować mandat za parkowanie? Prawie nigdy
Nasz poniedziałkowy artykuł o mandacie za nieopłacone parkowanie dla pana Lecha, który zasłabł i potrzebował opieki w szpitalu, wywołał lawinę komentarzy. Urzędnicy podkreślają jednak, że nawet w takich sytuacjach mają związane ręce - poprzez ustawę, która nie pozwala anulować wystawionych zgodnie z prawem opłat dodatkowych. I zachęcają do opłacania parkowania za pomocą opcji start/stop w aplikacji. Tyle że one też nie zawsze działają właściwie.
Niestety, w klinice stracił przytomność i lekarze musieli go reanimować. Szybko zdecydowali też, że musi zostać na obserwacji, by nic mu się nie stało. Gdy jego stan się poprawił, mógł iść do domu. Nic dziwnego, że dopiero wtedy przypomniał sobie o parkowaniu. Ale było już za późno - efekt: 160 zł opłaty dodatkowej za nieopłacony postój.
Odwołał się od tej decyzji, ale jego odwołanie zostało odrzucone.
Zasłabł w szpitalu, dostał mandat za parkowanie
Powyższy artykuł wywołał lawinę komentarzy, ale urzędnicy bronią się, że naprawdę nie mogą nic w tej sprawie zrobić.
- Ustawa o drogach publicznych z 21 marca 1985 roku nie pozostawia ani Gdańskiemu Zarządowi Dróg i Zielni, ani prezydentowi Gdańska jakiejkolwiek dowolności w zakresie możliwości "anulowania" prawidłowo stwierdzonej opłaty dodatkowej. Obowiązek uiszczania opłat w strefie płatnego parkowania powstaje i istnieje z mocy prawa, a w przypadku niewniesienia opłaty podstawowej i stwierdzenia tego faktu przez zarząd drogi, powstaje obowiązek wniesienia opłaty dodatkowej - informuje Patryk Rosiński, rzecznik prasowy Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – auta z automatyczną skrzynią biegów
Dodaje, że choć sytuacja pana Lecha jest jasna i godna współczucia, to empatia nie ma tu żadnego znaczenia. Pojazd zaparkowany przy ul. Smoluchowskiego został dwukrotnie skontrolowany przez samochód sprawdzający opłaty w ramach mobilnej kontroli. W momencie kontroli postój był nieopłacony. Po ponowieniu jej po kilku minutach - także.
Sprawę rozpatrywała komisja ds. opłat dodatkowych. I uznała, że opłata pozostaje w mocy, co zostało przekazane podczas spotkania z odwołującym się mieszkańcem.
Pozostało mu jedynie odwołanie się od tej decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, ale prawo jest po stronie urzędników.
Anulować mogą tylko te opłaty parkingowe, które wystawione zostały w sposób wadliwy - np. było opłacone parkowanie, ale kontroler się pomylił, albo samochód skanujący tablice wystawił automatyczną opłatę w momencie, gdy ktoś właśnie płacił za parking w parkomacie itp.
Urzędnicy: rozwiązaniem jest aplikacja. Czytelnik: aplikacja nie działa
- W celu uniknięcia takiej sytuacji, zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnych, które umożliwiają przedłużenia czasu postoju pojazdu bez konieczności podchodzenia do parkometru. Aktualnie w Gdańsku dostępnych jest 7 operatorów świadczących taką usługę. Pozwalają one także na łatwą obsługę płatności za postój pojazdu, dzięki funkcji "start" - "stop", a opłata naliczana jest za rzeczywisty postój w obszarze płatnego parkowania - przypomina Patryk Rosiński z GZDiZ.
Tylko że nie jest to rozwiązanie idealne. Co właśnie opisał pan Marian, który także walczy z GZDiZ o anulowanie opłaty wystawionej 17 listopada 2023 r.
Czytelnik Trojmiasto.pl z grupą inwalidzką, chodzący o kuli, musiał ostatnio iść do parkomatu, bo aplikacja nie działała. Zanim doszedł i wrócił, za szybą już był mandat za nieopłacone parkowanie.
- Na ul. Heweliusza uruchomiłem aplikację MobiParking. Przez pomyłkę wybrałem inną strefę parkowania. Kiedy się zorientowałem, że chyba jest coś nie tak, próbowałem zatrzymać aplikację, ale nie udało się, ponieważ system nie działał poprawnie. Wysiadłem i poszedłem do parkomatu. Jestem inwalidą, więc trochę mi to zajęło, zanim go znalazłem. Wróciłem po czterech minutach i za szybą już był mandat. Dodam, że nadal nie mogłem wyjść z aplikacji, ale zobaczyłem komunikat "operacja nie powiodła się" - opowiada 75-letni pan Marian.
Nasz czytelnik płacił więc jednocześnie za parkowanie w dwóch strefach, a i tak dostał mandat.
Po kilku godzinach, gdy wrócił do domu, udało mu się dodzwonić na infolinię aplikacji. Potwierdzono mu, że jest błąd i zwrócono nadpłatę za parkowanie, gdy nie chciał już z niego korzystać. Do zapłacenia pozostał za to mandat.
- Napisałem już odwołanie, że strefy nie mogłem zmienić, bo nie działała aplikacja. Jednocześnie staram się też o podanie konkretnego czasu przez SkyCash, w którym były z nią problemy. Niestety, na razie na każde moje pismo odpisują co innego. Już tracę siły na walkę z tymi instytucjami - kończy pan Marian.
Miejsca
Opinie (230) 3 zablokowane
-
2023-12-06 11:32
Opinia wyróżniona
(5)
Urzednicy rozkładają ręce....a wystarczy zmienić ustawę,czy ktoś z posłów z Pomorza ostatnie lata zasiadając w Sejmie złożył taką interpelację?
- 154 7
-
2023-12-06 15:44
posłowie "patrzą" tylko jak wyrwać kasę dla siebie ,a wyborców mają głęboko w okrężnicy
i to nie ma znaczenia z jakiej są partii i jakiego regionu Polski . Oni wszyscy są jednakowi
- 9 0
-
2023-12-06 14:30
(1)
Starsi ludzie nie korzystają z aplikacji.
- 14 2
-
2023-12-06 14:37
pan Marian z artykułu - 75'cio latek - korzysta, więc to zależy od osoby a nie wieku
- 5 3
-
2023-12-06 14:06
Bo są ważniejsze rzeczy
- 3 8
-
2023-12-06 12:20
Bo urzędnikom to na rękę, kasa płynie.
- 20 5
-
2023-12-06 12:10
Opinia wyróżniona
(16)
Ja dostałam mandat mimo że za szybą na półce miałam bilet z aktualną opłatą! Zadzwoniłam i poprosiłam Panią o przekazanie kontrolerowi aby wrócił i zobaczył że za szyba jest bilet i anulował błędnie nałożony mandat, nie było takiej opcji... musiałam pojechac do Wzeszcza do siedziby, złożyć pismo o anulowanie mandatu i udowodnic że bilet miałam.
Ja dostałam mandat mimo że za szybą na półce miałam bilet z aktualną opłatą! Zadzwoniłam i poprosiłam Panią o przekazanie kontrolerowi aby wrócił i zobaczył że za szyba jest bilet i anulował błędnie nałożony mandat, nie było takiej opcji... musiałam pojechac do Wzeszcza do siedziby, złożyć pismo o anulowanie mandatu i udowodnic że bilet miałam. Kpina jakaś! Musiałam zmarnować swój czas i paliwo żeby tam dojechać, oczywiście zapłacic za parking pod biurem . Pracownik popełnił błąd a ja musiałam odowadniac swoją uczciwośc, mandat anulowano ale żadnego przepraszam ani zwrotu kosztów nie było.... tak działają kontrolerzy!
- 186 5
-
2023-12-06 20:04
A po co jechać . Niech skierują sprawę do sądu i krótka piłka . Proszę to jest mój bilet parkingowy a urzędnicy powinni zapłacić za koszty postępowania.
- 10 0
-
2023-12-06 15:08
Brednie i kłamstwa (1)
Przecież biletu nie trzeba wykładać, skanowany jest numer rejestracyjny pojazdu (przecież go wprowadzasz), więc w systemie jest twój numer rejestracyjny
Jest to wyraźnie napisane na stronie GZDiZ
"W trakcie wnoszenia opłat, niezależnie od jej formy, należy wprowadzić numer rejestracyjny pojazdu na bilet parkingowy, jednak biletu nie trzeba umieszczać w pojeździe."- 3 3
-
2023-12-06 16:23
Pozatym taką sprawę jak błąd kontrolera
Można zgłosić przez internet, nigdzie nie trzeba jeździć. Czyli zwykły pieniacz trol:D
- 2 9
-
2023-12-06 14:53
Może sprawa sądowa by poprawiła zwyczaje
Wiem, że szkoda czasu (klienta i sądu), ale w sumie przydałoby się w takiej sytuacji zmusić urząd i kontrolera do zwrotu także kosztów dojazdu i straconego czasu, kosztu parkowania pod urzędem, może straconych szans na biznes oraz oczywiście zwrot opłat sądowych.
- 11 0
-
2023-12-06 13:55
A też mamy takiego sąsiada (2)
Pracowicie plakatuje pół szyby kwitkami, bo "złodziejom na złość zrobi", więc oni po jakimś czasie też mu robią na złość. Oprócz plakatowania, dochodzi czas na jeżdżenie i wyjaśnianie.
- 1 2
-
2023-12-06 18:19
Bajki z mchu i paproci (1)
W trakcie kontroli skanowane są tablice rejestracyjne, a nie jakiś papierek
- 3 1
-
2023-12-07 07:27
Nie wszędzie.
- 2 0
-
2023-12-06 13:19
Trzeba było
Liścia mu wywalić.
- 6 3
-
2023-12-06 12:44
Czyli instytucja nastawiona na okradanie (1)
Obywateli z czasu i pieniędzy
- 23 4
-
2023-12-06 17:01
Tak
- 7 0
-
2023-12-06 12:19
Przesiądź sie do zbiorkomu i mandatów nie będzie (3)
Nie dziękuj
- 2 41
-
2023-12-06 14:31
Będzie tłok i woń wczorajszych.
- 14 0
-
2023-12-06 14:19
bedzie (1)
stanie na mrozie, nieskoordynowane połączenia, wypadające kursy i frustracja - 17x lepiej autem, z ryzykiem mandatu
- 19 1
-
2023-12-06 15:06
No tak, wady auta omijamy banalnie łamiąc prawo...
- 0 11
-
2023-12-06 12:12
(1)
To się ciesz, ze jeszcze tam wjechałaś. Za niedługo pewnie będzie zakaz wjazdu do centrów miast i będziesz dylać z buta i prosić o anulowanie mandatu.
- 20 8
-
2023-12-06 13:17
Sam się ciesz.
- 3 4
-
2023-12-06 11:53
Opinia wyróżniona
Przez ostatnie kilka miesięcy spotykałem, widziałem wielu pacjentów onkologicznych w UCK. W większości przestraszeni, zagubieni. (21)
Wiele osób z problemem żeby znaleźć właściwe miejsce, gabinet nawet budynek. W większości ekstremalnie zmęczonych wiecznym czekaniem, opóźnieniami, bezdusznością systemu, lekceważeniem. Ale najlepsi urzędnicy na świecie uważają, że problem parkowania można rozwiązać aplikacją i to pacjentów wina, że jej nie używają... Napluć wam w twarz byłoby nagrodą.
- 162 11
-
2023-12-06 13:18
Jak miejsca będą za darmo to żaden pacjent na nich nie zaparkuje (2)
Wszystkie zajmą pracownicy.
Uważasz, że to nieprawda? Popatrz co się dzieje przed 7:00 na odcinku leśnym na Smoluchowskiego. To nie przyjeżdżają pacjenci.
Jest lepszy temat. Dlaczego szpital nie zapewnia darmowych miejsc postojowych pacjentom?- 10 2
-
2023-12-06 14:35
Jesli mamy taka swietna komunikacje to dlaczego (1)
pracownicy przyjezdzaja samochodami? To ta sama "budzetowka" jak i urzednicy, nie gracie w tej samej druzynie?
- 5 2
-
2023-12-06 18:46
Generalnie pracownicy budzetowki powinni mieć ustawowy zakaz poruszania się samochodami. Niech dają przykład innym i jeżdżą zbiorkomem! Może wtedy coś się ruszy w temacie poprawy komunikacji!
- 0 1
-
2023-12-06 12:54
Problem parkowania można rozwiązać tylko w jeden sposób: reglamentacją samochodów. (2)
Pytanie tylko czy na pewno chcesz takiego rozwiązania?
- 3 6
-
2023-12-06 14:51
(1)
Proponuję stosować rozwiązanie znane i działające rodem z Japonii
masz miejsce własne to masz prawo kupna samochodu.
Wynajmujesz to umowa na 2 lata min
co roku składasz dowód że nadal posiadasz miejsce.
Proste!- 0 1
-
2023-12-06 18:45
To rozwiązanie cudownie rozwiązuje problem opisany w artykule. Ty tak na serio?
- 1 0
-
2023-12-06 12:45
Miejsc jest 50... (14)
A pacjentów tysiące;) Żeby każdy mógł swobodnie zaparkować trzeba przerobić obiekty szpitalne na parkingi kubaturowe. Po to są te opłaty by była rotacja. Stan zdrowia nie ma tu znaczenia. W szpitalu mało kto jest zdrowy. Auto to luksus ..chce się luksusu w wielkim mieście to niestety trzeba za to płacić.
- 6 45
-
2023-12-06 15:03
co z a cynizm
wszystko sie zmienia, kiedy to ty pojedziesz z chorym dzieckiem na reku, alb slabnaca w oczach matka
- 4 2
-
2023-12-06 14:03
Ale jest komunikacja miejska (5)
Co róż słychać o problemach z parkowaniem w okolicy tego szpitala, ale to już wina samych pacjentów. Lepiej zawsze jechać komunikacją miejską albo odżałować na taxi. Wtedy nie ma się tych problemów.
- 1 10
-
2023-12-06 14:38
(1)
Komunikacja jest dla młodych i zdrowych. Poza tym samochodem 15 min. komunikacją min 40 min z dojściem i oczekiwaniem na przystanku. I czasami jest się godzinę wcześniej, bo brak połączeń.
- 5 0
-
2023-12-06 15:07
Skoro samochód jest taki super, to po co ten płacz o parkingi pod szpitalem?
Jedź sobie i parkuj 3km dalej, jak Ci się tak podoba.
- 0 4
-
2023-12-06 14:34
Tak, oczywiscie, po chemii, po radioterapii, po 3 miesiacach koszmaru (2)
Idz sie lecz na nogi bo z glowa za pozno
- 9 1
-
2023-12-06 15:07
Ale oczywiście jesteś wtedy wystarczająco sprawny, żeby prowadzić samochód? (1)
Idz sie lecz na nogi bo z glowa za pozno
- 1 5
-
2023-12-06 15:20
I wyszla twoja ignoracja jak sloma z budow.
99% tych osob przyjezdza z osoba towarzyszaca ktora prowadzi pod reke. U ciebie to nawet na nogi za pozno.
- 5 1
-
2023-12-06 13:47
Auto to luksus
Jedziesz z onkologicznym dzieckiem gdzieś zza Bytowa
A ja ci powiem auto to luksus jest komunikacja- 11 3
-
2023-12-06 13:01
taaa, rotacja jest konieczna pod gum, bo przecież ludzie przychodzą tam po pierdółki, a po wizycie idą do restauracji i na szoping.
- 19 1
-
2023-12-06 12:49
Szybko szybko rotacyjnie chorować (4)
by móc zwolnić miejsce parkingowe pod szpitalem. Już już, prędko
- 23 3
-
2023-12-06 14:35
(1)
Nigdy nie wiesz ile czasu spędzisz na Sorze, czy w poradni przyszpitalnej, płacić za zapas, jak nie ma zwrotów, nieporozumienie. Zawsze powinno być parę minut zapasu na dobiegnięcie, w Sopocie to się sprawdza.
- 0 0
-
2023-12-06 15:49
ja wiem ile się spędza czasu na Sorze i powiem wam to za darmo : od 6 do 9 godzin trzeba liczyć - zanim zobaczy cię lekarz i zle
na SOR trzeba iść z kanapkami ,termosem i własnym krzesłem .Amen
- 4 0
-
2023-12-06 13:24
Jak nie będzie rotacji... (1)
To miejsca zajmie 1000 pracowników UCK. I żaden chory nie zaparkuje;) Uwielbiam fachowców teoretyków;)
- 6 4
-
2023-12-06 14:40
A teraz parkują na dachu
I nie zajmują miejsc parkingowych, albo składają swoje samochody jak hulajnogi i biorą ze sobą do szafek na buty.
- 3 0
-
2023-12-06 11:34
Ohh (10)
Oj Ci biedni urzędnicy. Nic nigdy nie mogą. To po co są?
- 41 8
Wszystkie opinie
-
2023-12-06 11:32
Opinia wyróżniona
(5)
Urzednicy rozkładają ręce....a wystarczy zmienić ustawę,czy ktoś z posłów z Pomorza ostatnie lata zasiadając w Sejmie złożył taką interpelację?
- 154 7
-
2023-12-06 12:20
Bo urzędnikom to na rękę, kasa płynie.
- 20 5
-
2023-12-06 14:06
Bo są ważniejsze rzeczy
- 3 8
-
2023-12-06 14:30
(1)
Starsi ludzie nie korzystają z aplikacji.
- 14 2
-
2023-12-06 14:37
pan Marian z artykułu - 75'cio latek - korzysta, więc to zależy od osoby a nie wieku
- 5 3
-
2023-12-06 15:44
posłowie "patrzą" tylko jak wyrwać kasę dla siebie ,a wyborców mają głęboko w okrężnicy
i to nie ma znaczenia z jakiej są partii i jakiego regionu Polski . Oni wszyscy są jednakowi
- 9 0
-
2023-12-06 11:32
Najlepiej to wysłać kierowców na szkolenie z poprawnego parkowania i jak zmieścić się na miejscu parkingowym
- 6 30
-
2023-12-06 11:33
Czyli jeżeli się dostanie się mandat niesłusznie, (4)
urzędnicy nie mogą go anulować. Rozumiem, że w takim razie jedyna możliwość w takim przypadku jest taka, że będą musieli zapłacić z własnej kieszeni?
- 36 4
-
2023-12-06 11:39
Taaa... Ty zapłacisz i tyle, bo jak nie to pozwą Cię do sądu.
- 2 2
-
2023-12-06 11:44
odp.
Co to znaczy niesłusznie?
- 3 0
-
2023-12-06 11:47
No i tu jest problem. To co nazywasz niesłusznym wystawieniem mandatu jest de facto słuszne. A prawo jest jakie jest i urzędnik musi je stosować.
- 5 4
-
2023-12-06 13:32
Nie, nie słusznie nałożone mandaty mogą anulować
Ten Pan z technicznego punktu widzenia słusznie dostał mandat, nie miał opłaconego postoju i kropka. To, że było to spowodowane jego zasłabnięciem i pobytem w szpitalu to inna kwestia.
- 1 2
-
2023-12-06 11:34
(3)
Jak zwykle prawo przeciwko obywatelowi.Ale mam nadzieję że POsłowie z POmorza znajdą czas w swym napiętym grafiku aby to ogarnąć?Bo te 100 obietnic to wiadomo że była lipa...
- 39 13
-
2023-12-06 11:52
Kacperku, a głosowałeś za czy przeciw ustawie metropolitalnej? Więc pogódź się z przegraną, bo po tym złodziejstwie co odwaliliście przez ostatnie 8 lat powinni was zdelegalizować
- 5 5
-
2023-12-06 11:56
a ja bardzo popieram opłaty za parkingi
i uważam że są za niskie i w zbyt małej liczbie miejsc obowiązują, jak już muszę jechać autem to oczekuję że będę miał wolne parkingi tam gdzie trzeba a nie darmowe parkingi kilometr dalej, ceny powinny być tak wysokie żeby zawsze wolne miejsca były, jak mam dużo czasu to jadę autobusem zamiast marnować go na szukanie parkingu
- 1 2
-
2023-12-06 19:13
Oczywiscie ,ze lipa.
- 0 0
-
2023-12-06 11:34
Ohh (10)
Oj Ci biedni urzędnicy. Nic nigdy nie mogą. To po co są?
- 41 8
-
2023-12-06 11:44
odp. (4)
Urzędniczy są po to aby wykonywać swoją pracę zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. Jeśli ktoś namawia urzędnika do działania niezgodnie z prawem, namawia go do przestępstwa.
- 12 5
-
2023-12-06 13:23
bubel a nie prawo (3)
złe prawo należy zmienić zamiast się nim latami podpierać
- 14 0
-
2023-12-06 23:13
(1)
Kiedyś się tłumaczyli: "ja tylko wykonywałem rozkazy"
- 9 0
-
2023-12-07 09:02
Tak, zwłaszcza Ci w Norymberdze tak się tlumaczyli
Na szczęście sąd nie podzielił ich argumentacji, W tym przypadku powinno być tak samo.
- 2 0
-
2023-12-07 07:54
To idź do Kaczyńskiego i go zapytaj czemu przez 8 lat tego nie zmienił
Urzędnicy muszą się podpierać prawem, nie mają wyjścia bo sami pójdą siedzieć
- 2 2
-
2023-12-06 12:14
Żebyś miał zagadkę
Urzędnicy
- 1 2
-
2023-12-06 13:24
Opinia wyróżniona
Urzędnicy działaja na podstawie ustaw (3)
Ustawy tworzą posłowie. Jeśli wybieramy posłów, dla których najważniejszym problemem w Polsce jest aborcja (w jedną czy drugą stronę) to potem się nie dziwmy, że mamy głupie prawo, skoro uchwalają je głupi ludzie.
- 64 13
-
2023-12-06 21:11
troszkę prawdy w tym co napisałeś jest (1)
tyle iż ustawa jest z 1985 roku..... Od 1989 roku, słynnego obalenia komuny, żadne postsolidarnościowe rządy nie miały czasu zająć się absurdalnymi przepisami całościowo i dostosować ich do potrzeb czasów i obywateli... np do 2004 wieszanie flagi Polski przed swoim domem, na balkonie przez Polaka było nielegalne. Co do samych urzędników - skoro widzą o "g*wnianym" przepisie to czemu nie zgłosili tego do ustawodawcy? Wiadomo po ....j się wychylać , jest prawo i mamy związane ręce, tak jest prościej i szybciej.......
- 7 0
-
2023-12-06 22:35
To jest wlasnie urzednicze niedasie
I następna kawka za biurkiem...
- 8 0
-
2023-12-07 07:12
Ogarnij się!!!!Co ma aborcja do parkowania??!!!
- 1 4
-
2023-12-06 11:34
160 zł i kolejny zawał (1)
- 18 4
-
2023-12-06 12:15
Ale to 160 czy 200?
Bo się gubię
- 2 0
-
2023-12-06 11:36
(3)
Czy jesli płace za parkowanie mobiletem lub skycashem, to muszę zostawiać coś za szybą? Pamiętam, że kiedyś był wymóg, żeby zostawić karteczkę z nazwą appki, przez ktorą się płaciło.
- 7 1
-
2023-12-06 11:39
(1)
Nie, nie musisz. Kontroler i tak sprawdza w systemie czy pojazd ma opłacony parking
- 5 0
-
2023-12-06 11:43
Dziekuje!
- 1 0
-
2023-12-06 11:41
odp.
W Gdańsku nie ma konieczności pozostawiania informacji o wnoszeniu opłaty poprzez aplikację.
- 2 0
-
2023-12-06 11:39
(3)
Jak nie działa skycash to idę do parkomatu. Zdarzyło mi się to raz w ciągu kilku lat.
A pan Marian zapłacił za parkowanie w innym mieście. Więc w Gdańsku nie zapłacił i dostał mandat. Nie wiem więc do kogo ma pretensje tak serio.
Ja kiedyś też zapomniałem wyłączyć parkowania i zamiast 4 zł zapłaciłem chyba 60 za cały dzień postoju auta we własnym garażu ale do kogo miałbym mieć pretensje jak nie do siebie? Sorry- 10 27
-
2023-12-06 11:57
no widzisz, ty jesteś normalny a większość jest roszczeniowa niestety
- 6 0
-
2023-12-06 12:05
Ludzie się przez ten socjalizm jacyś nieżyciowi zrobili.
- 3 0
-
2023-12-07 11:27
odpowiedz
Szanowny Panie nie w innym miescie tylko w Gdansku tylko inna strefe wpisalem jal nie umie Pan czytac to prosze nie komentowac ......
- 0 0
-
2023-12-06 11:39
(3)
Człowiek jest nieprzytomny i reanimowany, a oni każą mu zapłacić przedłużenie postoju przez aplikację. Nosz kur....
- 54 7
-
2023-12-06 12:14
d**ile.miasta (2)
Jak.mu każą zaplacic przez aplikację jak gosc zemdlał. Sami sobie zaprzeczają i wystawiają opinie największych urzędowych d**ili.
- 16 2
-
2023-12-06 15:46
(1)
Jak parkował to chyba miał siłę odpalić aplikację. Zasłabł później
- 1 4
-
2023-12-06 16:55
Czytaj że zrozumieniem. Zaplacil w parkomacie z nadmiarowym czasem. Po co miał jeszcze otwierać aplikację w tym momencie? Aplikacja mógłby przedłużyć parkowanie, gdy czas uplynal, ale był nieprzytomny.
- 3 0
-
2023-12-06 11:39
Najlepiej jeździć rowerem wtedy nie ma mandatów (14)
Ja jeżdżę rowerem cały rok I inny też powinni.
- 6 39
-
2023-12-06 11:41
(2)
Zwłaszcza wszyscy chorzy powinni jeździć do szpitala rowerem.
- 13 3
-
2023-12-06 11:59
chorzy powinni jechać autobusem lub taksówką zależnie od stanu (1)
szczególnie ten co zemdlał, to było skrajnie nieodpowiedzialne że samodzielnie prowadził, a co by było jakby zemdlał za kierownicą? zabiłby kogoś i też byście byli tacy współczujący dla chorego?
- 4 3
-
2023-12-06 16:58
To w końcu rowerem czy autobusem lub taksówką?
- 0 0
-
2023-12-06 11:51
(3)
Widzisz, a Pan Leszek nie pomyślał i pojechał samochodem. A mógł rowerem, byłaby duża szansa żeby nie dojechał wogóle do UCK i się wykrzaczył po drodze.
- 6 1
-
2023-12-06 11:54
Była też duża szansa że by zasłabł 30 minut wcześniej i kogoś zabił na drodze. (2)
Ale odpowiedzialność kierowców w Polsce to oksymoron...
- 3 5
-
2023-12-06 11:57
Niestety prawo do wypowiedzi mają też takie osoby jak ty bez wykształecenia podstawowego
- 2 1
-
2023-12-06 17:15
Ale jakby zasłabł na rowerze i spowodował wypadek to byłoby ok?
Puknij się w glowe
- 0 0
-
2023-12-06 12:04
Nie płacisz mandatu bo rowery nie maja tablic rejestracyjnych więc możesz sobie łamać przepisy do woli bo nikt ci niczego nie udowodni ! To jest nieuczciwe wobec kierowców płacących ubezpieczenia i płacących mandaty! Ale taki mamy kraj dla cwanaików!
- 4 0
-
2023-12-06 14:43
Fajna rada (3)
Na porodówkę do uck też pojadę rowerem. Dzięki
- 2 0
-
2023-12-06 16:44
Masz taksówki (2)
- 0 2
-
2023-12-06 16:57
(1)
Zdecyduj się w końcu. Sugerujesz jeżdżenie rowerem, bo ty jezdzisz rowerem, a za chwilę piszesz o taksówce. Rozdwojenie jazni?
- 1 0
-
2023-12-06 17:16
Weź ryksze
- 1 0
-
2023-12-06 17:13
Od stycznia mają być opłaty za parkowanie rowerów.
- 1 0
-
2024-03-03 19:40
ze ty jestes rąbniety to nie znaczy ze wszyscy musza byc tez
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.