• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Koniec OdLoTowych Mini

BaWo
22 listopada 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Samochody mini, które miały być flotą wypożyczalni samochodów OLT Express, w ciągu czterech miesięcy zyskały nowych nabywców. Samochody mini, które miały być flotą wypożyczalni samochodów OLT Express, w ciągu czterech miesięcy zyskały nowych nabywców.

Kończą się samochody marki Mini, które miały należeć pierwotnie do wypożyczalni samochodów linii lotniczych OLT. Z 82 samochodów, które nie zostały odebrane przez OLT Express, zostało jeszcze kilkanaście.



Czy kupiłbyś nieużywane auto po upadłej firmie?

Jeżeli gdzieś na trójmiejskich drogach zobaczymy czerwone Mini One na blaszanych felgach, możemy być prawie pewni, że jest to jeden z samochodów, które pierwotnie miały służyć we flocie firmy OLT Express.

Na początku sierpnia trójmiejski dealer aut, Zdunek, miał spory problem. Właśnie upadła linia OLT Express, która zamówiła, ale nie zapłaciła za ponad sto nowych aut.

- Linie OLT Express nie odebrały od nas 82 aut marki Mini i kilkudziesięciu marki Renault, których zakup sami sfinansowaliśmy - mówi Justyna Zdunek z firmy Zdunek.

Na samym początku auta trafiły na sprzedaż do portali zakupów grupowych. Szybko okazało się jednak, że nieodebrany przez OLT towar nie będzie długo zalegał na... parkingach.

- Najpierw wyprzedaliśmy renault, a teraz kończymy sprzedaż ostatnich mini. 51 900 zł to najlepsza cena za takie auto na polskim rynku. Trudno się więc dziwić, że w zasadzie wszystkie mamy już zakontraktowane.

Zdecydowana większość samochodów trafiła w ręce prywatne. Przeważnie kobiet i niewielkich firm.

- Nowe mini po OLT były na pewno okazją. Były to jednak podstawowe modele. W większości w Polsce dotąd sprzedawały się zaś bogate wersje Cooper i Cooper S. Sprzedaż tak dużej floty jest na pewno sukcesem Zdunka. Mało kto przewidywał, że upłynnienie całej floty zajmie firmie tylko cztery miesiące - mówi Mariusz Godończuk z firmy Online Cars. - Nie zachwiała jednak dystrybucją tych aut, bo osoby, które decydują się normalnie na mini, kupują zazwyczaj bogate odmiany. Mini po OLT kupili ludzie, którzy dotąd nie rozważali, ze względu na cenę, nowego auta tej marki.

Luksusowe bawarskie maluchy, skonfigurowane pod OLT Express, wszystkie w tym samym czerwonym kolorze, były bowiem trudnym towarem, którego z dnia na dzień na polskim rynku nie dało się sprzedać. Niektórzy przepowiadali, że Zdunek może się ich pozbywać dobrze ponad rok. Inni, że staną się kamieniem u szyi świetnie dotąd prosperującej firmy.

Przedstawiciele firmy Zdunek zapowiadają, że sprzedanie całej floty jest tylko kwestią najbliższego czasu. Wydanie ostatniego auta będzie zaś okazją do zrobienia w firmie imprezy albo dnia otwartych drzwi.

Ostatni klient dostanie zaś duży rabat.
BaWo

Miejsca

Opinie (92) 8 zablokowanych

  • Okazja dla pozerów (3)

    nieważne, że wyposażenie ubogie, że silnik marny... że auto mimo wszystko przepłacone. Ważne, że "trendi" ;-)

    • 31 0

    • Jak kawa w plastikowym kubku (1)

      pita na ulicy:)

      • 10 1

      • A felgi blaszane

        • 5 0

    • twoj stary robi w stoczni wiec was nie stac... wiadomo biedny socjalista zawsze bedzie wichrzyl

      • 0 7

  • Ciekawy chwyt marketingowy:

    "Ostatni klient dostanie zaś duży rabat."

    Czyli co, zostanie z tymi Mini do końca świata bo każdy będzie chciał być ostatni?

    • 22 0

  • A czy mlody Tusk byl juz przesluchiwany przez prokurature?

    • 23 4

  • Dopuścić Wizzair i Ryanair do połączeń krajowych (1)

    Wciąż połączenia krajowe czekają na prawdziwą konkurencje aby "monopoliści" z Lotu i Eurolotu poczuli co to wolny rynek.

    • 14 0

    • juz poczuli jak był OLT i wtedy napierw zaczeli pozwani sadowymi straszyc

      potem całakampanie przeciwko olt rozpetali az wkoncu ceny obnizyli.Ale odezwało sie pkp ze przeciez 100zł zalot to taniej niz zapchloną PKP wtdy zaczeli szukac chaki tak dłuzgo szukali az znależli!!

      • 0 0

  • te mini to rzeczywiście się tylko pod młotek nadają...

    bo do jazdy już nie koniecznie. szkoda tylko surowców naturalnych na taki badziew

    • 11 4

  • Jasne

    Chyba się jednak tak dobrze nie sprzedają, jak trzeba promować się w tak prymitywny sposób...

    • 17 1

  • Do lolo

    Ale za image, prestiż i wyróżnienie trzeba płacić. Z resztą te miniaki na pewno nie kosztowały jakichś kosmicznych pieniędzy. Przy takich dużych transakcjach można parę złotych urwać z ceny.

    • 5 2

  • Ja tam bym sie bal jezdzic takim mini

    odrazu ktos kto stracil kase w AG rzuci ceglowka w okno albo przejedzie kluczem po drzewiach albo przebije oponki... poza tym te samochody niosa ze soba ogromnie negatywna energie.

    • 8 2

  • Mini

    A kto z kolesi z układu kupił te auta. To będzie następna afera AG

    • 8 0

  • Za 60 000 zł można kupić Mercedesa 4 letniego, C-klasę (4)

    Jakim trzeba być durniem, by płacić za te graciszcza - Skody, Audi, Fiaty, BMW i inne złomy.

    • 14 17

    • (1)

      Słaby trolling .....

      • 6 6

      • ale za 51 tys zł

        to juz nie

        • 4 2

    • Gwiazda g... nie jazda. (1)

      Rdza po wyjeździe z salonu. Dziękuję.

      • 1 1

      • tobie to mózg juz dawno zerdzewiał to i wszedzie rdze widzisz:)

        • 0 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane