• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Koniec OdLoTowych Mini

BaWo
22 listopada 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Samochody mini, które miały być flotą wypożyczalni samochodów OLT Express, w ciągu czterech miesięcy zyskały nowych nabywców. Samochody mini, które miały być flotą wypożyczalni samochodów OLT Express, w ciągu czterech miesięcy zyskały nowych nabywców.

Kończą się samochody marki Mini, które miały należeć pierwotnie do wypożyczalni samochodów linii lotniczych OLT. Z 82 samochodów, które nie zostały odebrane przez OLT Express, zostało jeszcze kilkanaście.



Czy kupiłbyś nieużywane auto po upadłej firmie?

Jeżeli gdzieś na trójmiejskich drogach zobaczymy czerwone Mini One na blaszanych felgach, możemy być prawie pewni, że jest to jeden z samochodów, które pierwotnie miały służyć we flocie firmy OLT Express.

Na początku sierpnia trójmiejski dealer aut, Zdunek, miał spory problem. Właśnie upadła linia OLT Express, która zamówiła, ale nie zapłaciła za ponad sto nowych aut.

- Linie OLT Express nie odebrały od nas 82 aut marki Mini i kilkudziesięciu marki Renault, których zakup sami sfinansowaliśmy - mówi Justyna Zdunek z firmy Zdunek.

Na samym początku auta trafiły na sprzedaż do portali zakupów grupowych. Szybko okazało się jednak, że nieodebrany przez OLT towar nie będzie długo zalegał na... parkingach.

- Najpierw wyprzedaliśmy renault, a teraz kończymy sprzedaż ostatnich mini. 51 900 zł to najlepsza cena za takie auto na polskim rynku. Trudno się więc dziwić, że w zasadzie wszystkie mamy już zakontraktowane.

Zdecydowana większość samochodów trafiła w ręce prywatne. Przeważnie kobiet i niewielkich firm.

- Nowe mini po OLT były na pewno okazją. Były to jednak podstawowe modele. W większości w Polsce dotąd sprzedawały się zaś bogate wersje Cooper i Cooper S. Sprzedaż tak dużej floty jest na pewno sukcesem Zdunka. Mało kto przewidywał, że upłynnienie całej floty zajmie firmie tylko cztery miesiące - mówi Mariusz Godończuk z firmy Online Cars. - Nie zachwiała jednak dystrybucją tych aut, bo osoby, które decydują się normalnie na mini, kupują zazwyczaj bogate odmiany. Mini po OLT kupili ludzie, którzy dotąd nie rozważali, ze względu na cenę, nowego auta tej marki.

Luksusowe bawarskie maluchy, skonfigurowane pod OLT Express, wszystkie w tym samym czerwonym kolorze, były bowiem trudnym towarem, którego z dnia na dzień na polskim rynku nie dało się sprzedać. Niektórzy przepowiadali, że Zdunek może się ich pozbywać dobrze ponad rok. Inni, że staną się kamieniem u szyi świetnie dotąd prosperującej firmy.

Przedstawiciele firmy Zdunek zapowiadają, że sprzedanie całej floty jest tylko kwestią najbliższego czasu. Wydanie ostatniego auta będzie zaś okazją do zrobienia w firmie imprezy albo dnia otwartych drzwi.

Ostatni klient dostanie zaś duży rabat.
BaWo

Miejsca

Opinie (92) 8 zablokowanych

  • i co bedą jeżdzic z takimi napisami na bokach? A lakierowanie kosztuje!! (2)

    max 20 tysiecy bym za niego dał.
    Dlatego sie niedziwie ze kupuja go tylko kobiety!!

    • 1 3

    • Właśnie ten napis

      to jest cały szpan :)

      • 0 0

    • Tak, akurat ktoś by kupił samochód z napisami. To przecież były naklejki, których już dawno nie ma, bo zostały odklejone.

      • 0 0

  • Czyli jak zobaczymy na drodze czerwone mini na stalowych felgach to od razu wiadomo będzie, że jedzie takim jakiś nędzarz, którego nie było stać na zakup normalnej wersji tego samochodu.

    • 2 1

  • zakup sami sfinansowaliśmy - mówi Justyna Zdunek

    Ciekawe z czego sinansowali jak w kasie wiecznie pusto, heheheh

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane