- 1 3,5 mln zł wygrane w Lotto na Przymorzu (61 opinii)
- 2 Altana w parku Oliwskim ofiarą złomiarzy (82 opinie)
- 3 Nowe zatoki na styku dwóch miast (45 opinii)
- 4 Chodnik dodatkowym pasem Grunwaldzkiej (206 opinii)
- 5 Drugi lewoskręt na Trasie W-Z nic nie dał? (37 opinii)
- 6 Najstarsza fontanna idzie do remontu (98 opinii)
Kobieta walczy o życie po ataku dzika
Dzik zaatakował i groźnie zranił 55-letnią mieszkankę Gdyni, która następnie trafiła na operację do śródmiejskiego szpitala. Obecnie pacjentka przebywa na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
Aktualizacja godz. 12.50. Na miejscu interweniowała również gdyńska policja.
- W czwartek ok. godz. 19:40 policjanci pojechali na ul. Kartuską, gdzie według zgłoszenia kobieta została zaatakowana przez dzika. Na miejscu funkcjonariusze zastali 55-letnią mieszkankę Gdyni oraz ratowników medycznych, którzy udzielali kobiecie pierwszej pomocy medycznej. Kobieta w stanie krytycznym została przewieziona do szpitala - przekazuje podkom. Jolanta Grunert, oficer prasowy Komendanta Miejskiego Policji w Gdyni.
Kobieta miała sama prosić o wezwanie pomocy w sklepie.
- Policjanci ustalili, że do ataku przez dzika doszło na ul. Raduńskiej, po czym kobieta dotarła do jednego ze sklepów i poprosiła o wezwanie pomocy. Poinformowaliśmy o tym zdarzeniu Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Urzędu Miasta w Gdyni oraz Nadleśnictwo z siedzibą w Gdyni z prośbą o podjęcie działań w ramach swoich kompetencji - informuje podkom. Jolanta Grunert.
Aktualizacja godz. 11.50. Dotarliśmy do rodziny poszkodowanej. Z przekazanych informacji wynika, że kobieta wracała z zakupów, gdy została zaatakowana przez dzika.
- Teściowa wracała do domu z pracy. Szła z torbami z zakupami. Nie wiemy gdzie dokładnie ten dzik zaatakował, ale wiemy, że udało jej się uciec do sklepu. W sklepie straciła przytomność przez bardzo dużą utratę krwi. Teściowa zawsze uważała na dziki i obchodziła je z daleka. Teraz musiała jakoś na niego wejść przypadkiem, albo ten dzik był wyjątkowo agresywny. Jacyś ludzie udzielali pomocy teściowej, bo oddano nam jej prywatne rzeczy i były w nich cudze ubrania, takie jak pasek od spodni. Możliwe, że ktoś starał się zatamować krwawienie, za co bardzo dziękujemy - informuje pan Grzegorz, czytelnik Portalu Trojmiasto.pl
Pan Grzegorz dementuje również plotki, że poszkodowana była z psem.
Do zdarzenia doszło w czwartek, 21 grudnia, w godzinach wieczornych. Dzik miał zaatakować i dotkliwie pogryźć kobietę, która została przywieziona karetką do Szpitala św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że do zdarzenia miało dojść między Chylonią a Pustkami Cisowskimi.
Mieszkańcy chcą i nie chcą, żeby strzelać do dzików
Pacjentka jest w stanie ciężkim
Pacjentka przebywa obecnie na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Lekarze cały czas oceniają jej stan jako ciężki.
Łoś zaatakował 64-latkę. Z poważnymi obrażeniami trafiła do szpitala
Miejsca
Opinie (1029) ponad 50 zablokowanych
-
2023-12-22 11:15
Opinia wyróżniona
Dzis nie ma naturalnego wroga, dlatego rozmnaza się w sposób niekontrolowany (76)
W normalnym srodowisku dzis musi szukac jedzenia i ma naturalnych wrógów. pPogłowie jest kontrolowane naturalnie. W lasach Trojmiasta takich naturalnych wrogów nie ma, a ludzie fundują dzikom darmowe stołówki . Te zwierzeta rozmnazają się więc w sposób niekontrolowany i tu niestety powinien wkroczyc człowiek. Powinno byc zmniejszone poglowie dzików, zwlaszcza, ze obecnie moga roznosic powazne choroby a do tego zaczynają traktowac miasta jak swoje tereny i byc niebezpieczne dla ludzi.
- 1289 91
-
2023-12-25 00:08
Prawdziwa przyczyna
A ja słyszałem ze przez masowy wyręb drzew dziki maja coraz mniej miejsca do życia w lasach. To główna przyczyna. Potem jest migracja dzików gdzie jest łatwe jedzenie czyli do miast
- 0 1
-
2023-12-23 19:48
Oczywiście że nie ma , płodzą się na potęgę i spływają Do Europy pontonami
- 2 0
-
2023-12-23 15:11
ma wroga - myśliwych
- 0 1
-
2023-12-22 21:15
Oszalales?
Chcesz zranić uczucia Ostaszewskeij???
#piekłodzików- 10 2
-
2023-12-22 20:46
Ta ulica jest blisko lasu, trzeba by płot postawić
- 2 3
-
2023-12-22 19:21
Za te tragedię odpowiada prezydent Gdyni (2)
Co robi prokurator, to zagrożenie w Gdyni i całym trojmirśviebsgatelizowane, to nie dopełnienie obowiązków, wiele razy pisałem że dojdzie do tragedii. Pozwać miasto o ods, kodowanie tak z 10 mln
- 14 2
-
2023-12-23 23:04
Jak to dno, kocha środowisko
Rozmnożył w Gdyni dziki i delfinki.
- 1 1
-
2023-12-22 19:54
Natychmiast
Jest tak winny jak Morawiecki śmierci około porodowej. A tak naprawdę mnie w Parka Regana dwa razy atakowały dziki, tylko uciekłem najpierw za ławkę potem na drzewo ale dulcyneama nas w dupor
- 4 7
-
2023-12-22 18:49
(1)
Dziki rozmnażają się w sposób niekontrolowany przez myśliwych. Dokarmiają je m.in. kukurydza i okazało się, że ze względu na stały dostęp do pożywienia dziki mają okres rozrodczy przez cały rok a nie jak kiedyś - raz/dwa razy w roku. Do tego łagodne zimy, także nie ma już dużego ryzyka że młode nie przeżyją. Dzikim obecnie bardziej "opłaca się"
Dziki rozmnażają się w sposób niekontrolowany przez myśliwych. Dokarmiają je m.in. kukurydza i okazało się, że ze względu na stały dostęp do pożywienia dziki mają okres rozrodczy przez cały rok a nie jak kiedyś - raz/dwa razy w roku. Do tego łagodne zimy, także nie ma już dużego ryzyka że młode nie przeżyją. Dzikim obecnie bardziej "opłaca się" mnożyć cały czas, bo nawet jak część odstrzelą to urodzą się nowe. Dużo nowych. Dlatego odstrzał zasadniczo nie ma sensu. Należy zacząć od zaprzestania dokarmiania
- 3 9
-
2023-12-23 09:12
Myśliwi dokarmiają dziki kukurydzą po to żeby zimą siedziały głębiej w lesie tam gdzie jedzenie a nie wchodziły na pola uprawne i siedziby ludzi w poszukiwaniu go. Doedukuj się zanim zaczniesz zrzucać na kogoś winę. A odstrzał to jedyna sensowna rzecz którą można zrobić żeby zredukować populację.
- 8 0
-
2023-12-22 18:31
W Polsce tak naprawdę one nie maja prawie nigdzie naturalnego wroga
Poza Bieszczadami i wschodem kraju gdzie sa wilki i niedźwiedzie.
- 9 2
-
2023-12-22 15:48
Ciemnogrodzianie nie pojmują (1)
jakie konsekwencje niesie za sobą wpuszczenie myśliwych do lasu. To psychopaci, większość z nich podnieca zabijanie zwierząt dla samej przyjemności mordowania a wielu z nich nie potrafi odróżnić zwierzęcia od człowieka. Niedawno zastrzelili młodego żołnierza - chłopak miał zaledwie 21 lat! Las to środowisko naturalne wieli gatunków zwierząt, także dzików. Nie tam miejsca dla myśliwych - psychopatów!
- 10 28
-
2023-12-22 18:41
Jak połowa pewnie jest nawalona i czeka tylko na ognisko i zagrychę
Potem mordy sobie krwią smarują w ramach rytuału przejścia po 2 latach jako poganiacz i postawieniu na swój koszt kilku ambon.
- 5 9
-
2023-12-22 15:31
zakupy albo smierc ! (2)
Na Brodwinie ludzie rzucaja dzikom z balkonu rozne smakolyki. To i nic dziwnego, ze takie sytuacje zdarzac sie beda coraz czesciej. Ta biedna kobieta tylko tym zawinila dzikowi, ze nie chciala mu oddac swoich siatek z z zakupami. Bo taki dzik jest cwany i dobrze wie, co jest w srodku. Ludzi wychodzacych z siatkami z brodwinskiego Merkusa tez sie takie dzicze napasci przydarzaly. Nawet nie probowali sie bronic, tylko rzucali siaty i szli. No bo co innego mozna w takiej sytuacji zrobic ?
- 14 2
-
2023-12-22 15:48
W miescie trwa odstrzał dzików (1)
Czy przypadkiem myśliwi nie spłoszyli wczesniej tego dzika na polowaniu stąd ta agresja.
- 3 18
-
2023-12-22 19:21
Jaki odstrzał
Tu jest hodowls
- 7 0
-
2023-12-22 14:58
słyszałem, że tu rolę dużą też gra ocieplanie klimatu (5)
kiedyś locha miała jeden miot w roku, teraz dwa
- 6 4
-
2023-12-23 09:53
Zgadza się, dużym problemem są cieplejsze zimy
Kiedyś, bywało tak, że w zimie na 8-10 warchlaków przeżywały dwa. Skutem lodem, twarda ziemia powodowała, że trudno było o pożywienie. Teraz, zimy są znacznie cieplejsze i większość warchlaków przeżywa i mamy to, co mamy
- 3 0
-
2023-12-23 09:14
Nie dwa mioty tylko 4
- 2 1
-
2023-12-22 18:36
Dlatego potrzebujemy więcej unijnych zakazów (1)
I oddać unii lasy
- 7 3
-
2023-12-22 20:37
sarkazm oczywiscie !
- 2 0
-
2023-12-22 15:35
no bo dobrze je mieszczuchy karmia !
- 6 3
-
2023-12-22 13:28
zastąp w tym poście słowo "dzik" słowem "człowiek" - będzie to samo. (7)
Człowiek nie ma naturalnego wroga. Ludzkość jest kontrolowana naturalnie. W terenach gdzie zamieszkuje są pomoce socjalne (mieszkaniowe, bytowe, spożywcze). Ludzie rozmnażają się w sposób niekontrolowany i tu niestety powinien wkroczyć... ? Powinno być zmniejszenie ludności, zwłaszcza że obecnie mogą roznosić poważne choroby a do tego zaczynają traktować swoje tereny jako własność i być niebezpieczne dla innych jak i dla całego otoczenia.
- 9 33
-
2023-12-22 18:36
Człowiek jest wyżej w łańcuchu pokarmowym niż dzik bambiku
Jak dzik to dla ciebie człowiek to won do lasu zamieszkaj wśród nich
- 13 3
-
2023-12-22 16:16
(4)
Naturalnym wrogiem człowieka jest drugi człowiek. Potrafimy się zabijać tysiącami, a nawet milionami.
- 21 0
-
2023-12-23 00:04
(2)
naturalnymi wrogami polakow sa pisowcy, oderwanie ich od propagandowej szczekaczki w jaka zamienili telewizje panstwowa spowoduje ze liczba ich zwolennikow stopniowo bedzie sie zmniejszac az do calkowitego zaniku, nie musze dodawac ze rownolegle polska coraz bardziej bedzie rozkwitac
- 1 8
-
2023-12-23 01:23
Marzyciel. Polska? A ostanie się nasz kraj po tych wszystkich machlojkach w Brukseli (1)
- 2 0
-
2023-12-23 10:11
dymiace ruiny i dzieci w lachmanach ...
- 1 0
-
2023-12-22 20:37
niestety ...
- 3 1
-
2023-12-22 15:35
bez sensu te twoje pseudonaukowe wywody
- 14 4
-
2023-12-22 13:05
(1)
Stańmy się ich naturalnymi wrogami
- 20 4
-
2023-12-22 21:26
10/10
Najlepszy komentarz, jaki dane mi było dzisiaj przeczytać :)
- 4 2
-
2023-12-22 12:48
Ja (1)
Co do populacji, to znam również pewne ssaki które również rozmnażają się bez kontroli, przenoszą choroby i niszczą planetę...ale jakoś nikt nie zmniejsza pogłowia ludzi.. :-)
Wystarczyło by odłowić dziki, i rozwieźć po Polsce, albo nawet dalej.- 10 31
-
2023-12-22 16:10
Przecież nie można, geniuszu, przez afrykański pomór świń. Kiedyś tak się właśnie robiło.
- 17 0
-
2023-12-22 12:47
A kto jest w tym rejonie naturalnym wrogiem dzika?
- 2 0
-
2023-12-22 12:34
(4)
tak, dzik roznosi choroby....puknij sie w główkę
- 7 36
-
2023-12-23 13:34
Tasiemiec
- 1 0
-
2023-12-22 20:36
wscieklizne i swinski pomor
- 2 2
-
2023-12-22 14:36
(1)
Dzik roznosi świnkę
- 9 6
-
2023-12-22 18:58
sprostowanie
dziką świnkę
- 4 3
-
2023-12-22 12:20
Pokolenie Facebooka woli zdjęcie zamiast rzeczywistosci
Liczy ze na 20 piętro dzik nie wejdzie
- 30 4
-
2023-12-22 12:15
(3)
ale wiecej ludzi ginie z rąk myśłiwych .... tu też trzeba mniejszyć pogłowie. Myśliwi to patologia.
- 20 35
-
2023-12-22 20:48
Ciągle są na rauszu
- 2 1
-
2023-12-22 18:38
I to do kwadratu (1)
Koło wzajemnej adoracji byłych ubekow
- 9 2
-
2023-12-23 00:45
stare dzieje, teraz po nich paleczke przejela pisowska "elita" ktora usilnie probuje sie na rozne sposoby nobilitowac, szmal juz maja, w nadmiarze nawet
- 2 0
-
2023-12-22 11:56
zgadzam się, a co z psami? czemu są schroniska dla psów a nie dla dzieków? (3)
- 8 26
-
2023-12-23 13:34
Psy są sterylizowane, a dziki mnożą się ns potęgę.
- 4 0
-
2023-12-22 18:37
Dziki na dziczyznę (1)
- 8 2
-
2023-12-22 21:07
i na kieubache !
- 5 1
-
2023-12-22 11:51
(15)
Kto jest naturalnym wrogiem dzika?
Wilk, niedwiedz i rysie jakoś nie słyszałem o tych zwierzętach w lasach województwa pomorskiego.
Najwiekszym wrogiem dzika jest głod. A tego w mieście nie doświadcza.
Mamy więc opcje:
a. wpuszczamy do miasta wilki, niedwiedzie i rysie - moze się oswoją tak jak dziki. W koncu wszystkieKto jest naturalnym wrogiem dzika?
Wilk, niedwiedz i rysie jakoś nie słyszałem o tych zwierzętach w lasach województwa pomorskiego.
Najwiekszym wrogiem dzika jest głod. A tego w mieście nie doświadcza.
Mamy więc opcje:
a. wpuszczamy do miasta wilki, niedwiedzie i rysie - moze się oswoją tak jak dziki. W koncu wszystkie dzikie zwięrzęta takie słodkie. Wiecej ludzi ginie w wypadkachsamochodowych niz ataku niedzwiedzi.
b. przestać wyrzucać darmowe jedzenie do smietników(moze byc problem, bo dziki jedza tez rosliny zielone)
c. wystrzelać i wprowadzic rozsądną politykę odławiania/odstrzału.- 77 18
-
2023-12-23 12:44
SZOK władze zaniedabały bezpieczeństwo (1)
rodzina powwinna dostać z 5 mln odszkodowania, to ewidentne zaniedbanie prezydenta Gdayni , powinien miec zarzuty
- 11 2
-
2023-12-23 13:32
Za niebezpieczenstwo na chodniku czy
ulicy należących do miasta odpowiada Miasto
- 5 0
-
2023-12-22 15:51
Mało wiesz (7)
3 dni temu pół sarny sobie leżało koło jeziora w Otominie.
- 10 1
-
2023-12-23 00:53
(2)
psy spuszczone ze smyczy podczas spaceru zabijaja sarny, to staly problem, juz przed laty slyszalem o tym w szkole z ust lesnika ktory byl w szkole z prelekcja
- 7 7
-
2023-12-23 07:49
No tak (1)
I zjadają pół sarny.
- 8 4
-
2023-12-23 19:29
takie psy po zagryzieniu sarny traca nia zaiteresowanie, na padline znajdzie sie wielu amatorow
- 5 1
-
2023-12-22 20:35
wilki ! (1)
- 2 0
-
2023-12-23 12:34
Borys
- 0 1
-
2023-12-22 18:37
Może jakiś zdesperowany kredyciaz ja na wnyk upolował (1)
- 4 4
-
2023-12-23 12:56
Ciekawe czy wnyk tez wzial na kredyt :-) Wtedy to juz tylko Provident
- 0 0
-
2023-12-22 13:46
Nieprawda, w lasach w pobliżu Trójmiasta są wilki, ale nie w TPK (jeszcze) (4)
- 33 3
-
2023-12-23 13:31
Na Fiakowie, w Rumi wilki są. Moze nie watahy
a pojedyncze sztuki, ale są.
- 1 0
-
2023-12-22 19:53
Wilki już są w TPK tak że uważajcie na samotne piesze lub rowerowe wyprawy .
- 5 1
-
2023-12-22 15:32
wilki i szakale ... zlociste ... z wegierskich rownin przywedrowaly !
- 4 1
-
2023-12-22 14:00
prawda
- 9 0
-
2023-12-22 11:53
U mnie pod domem prawie codziennie dziki buszują w śmietniku - nie ma na nie rady niestety ciągle śmietniki wywalone (10)
- 27 10
-
2023-12-25 15:07
Przypnij śmietniki łańcuchem.
- 0 0
-
2023-12-24 11:53
wprowadz sie do miasta a nie w lesie czy na polu zyjesz
U mnie w miescie nie ma.
- 0 0
-
2023-12-22 20:47
Po świętach będą tam tony jedzenia (1)
Zakupomania trwa
- 3 0
-
2023-12-23 10:10
a galerie handlowe to teraz robia za kosciolki
gdzie czci sie bozka Mamonka !
- 2 1
-
2023-12-22 15:34
to idz tam i pozamiataj !
w koncu to i twoje smiecie ...
- 7 2
-
2023-12-22 14:11
przecież wystarczy tobie tylko ten jad ktory wylewasz na prawicę każdego dnia... (4)
oby podkopały ci chałupe i niech ci się zawali bar...anie - nie szkoda mi ciebie
- 18 21
-
2023-12-23 10:21
(1)
A 8 lad jadu saczonego na opozycjie, 8 lat niszczenia demokracji w Polsce ci nie przeszkadzalo? Co ta PIS-owska szczujnia zrobila z ludzmi. Dlatego tak kurczowo bronia sie, zeby prawda nie dotarla do ich elektoratu.
- 4 5
-
2023-12-24 11:05
xxx
3 mld na TVPo;))) Jak 2 mld było na TVPis, to było zlę;)))))hahahaha
- 2 1
-
2023-12-22 15:34
Uuuuu, kogoś coś zabolalo (1)
I bardzo dobrze. Niech ta rana się babrze jak najbardziej.
- 7 9
-
2023-12-22 23:43
pisowcy to taki rozwydrzony bachor, ktory beczy bo zabrano mu zabawke ktora ukradl innemu dziecku
- 7 5
-
2023-12-22 11:07
Opinia wyróżniona
Głos rozsądku (41)
Wytępienie całej populacji dzika jak co poniektórzy proponują to mocna przesada
Natomiast faktem jest,że dzik czy sarna mają mało naturalnych wrogów w lesie. Stop przymykania oka na pijanych pseudomyśliwych, ale Ci rozsądni, szanujący zwierzynę powinni trzymać nad tym pieczę.
Czemu jedzenie wieprzowiny jest na porządku dziennym,a dzikaWytępienie całej populacji dzika jak co poniektórzy proponują to mocna przesada
Natomiast faktem jest,że dzik czy sarna mają mało naturalnych wrogów w lesie. Stop przymykania oka na pijanych pseudomyśliwych, ale Ci rozsądni, szanujący zwierzynę powinni trzymać nad tym pieczę.
Czemu jedzenie wieprzowiny jest na porządku dziennym,a dzika już nie?
Osobiście uważam,że pod względem zarówno etycznym jak i zdrowotnym dziczyzna to najsłuszniejszy wybór.
A druga sprawa to wyrzucanie odpadków pod blokami-powinno być surowo karane mandatami. To zaproszenie dla leśnych zwierząt oraz dokarmianie szczurów.- 633 84
-
2023-12-23 18:28
Im
Odstrzelić wszystkie i będzie spokój.
- 0 0
-
2023-12-23 00:10
Może nas jest za dużo i zwierzęta nie mają gdzie bytować żeby nie kolidować z ludźmi?
- 2 0
-
2023-12-22 19:52
Dokładnie
Wyrzucanie czy dokarmianie powinno być surowo karane bo tępym dzidom nie dotłumaczysz że dokarmiają nie tylko ptaszki ale też dziki i szczury. Temat rzeka poruszany tak często że aż nie chce się o tym gadać .
- 5 0
-
2023-12-22 19:25
a czlowiek gdzie ma naturalnego wroga bo wszedzie sie pcha??
- 3 0
-
2023-12-22 18:26
Ja jednak myślę, że pod względem etycznym lepiej zabijać szybko metodą farmakologiczną lub elektryczną, niż stresować zwierzę i gonić po lesie z pukawką, potem dobijać (bo nie zawsze pada po pierwszym strzale, a wręcz bardzo rzadko). Co nie zmienia faktu, że dziki są problemem, głównie przez ludzi - raz, że zabieramy im lasy, dwa, że zostawiamy po
Ja jednak myślę, że pod względem etycznym lepiej zabijać szybko metodą farmakologiczną lub elektryczną, niż stresować zwierzę i gonić po lesie z pukawką, potem dobijać (bo nie zawsze pada po pierwszym strzale, a wręcz bardzo rzadko). Co nie zmienia faktu, że dziki są problemem, głównie przez ludzi - raz, że zabieramy im lasy, dwa, że zostawiamy po sobie śmieci żywnościowe. Masz rację, co do karania mandatami, najlepiej obciążyć kosztami wywozu dzików. I taka też jest moja propozycja na rozwiązanie problemu z dzikami - wywóz dzików w Bory Tucholskie albo jeszcze dalej. Naturalnym wrogiem dzików jest wilk. Niestety, i tutaj myśliwi robią nam krecią robotę, bo niektórzy lobbują strzelanie do wilków... Źródłem problemów ze zwierzętami zawsze są ludzie.
- 1 6
-
2023-12-22 13:46
(4)
Nikt nie proponuje wytępienia populacji bo przy zwierzakach co rodzi tyle miotu co pare miesięcy to nie jest możliwe, ci co tu podnieśli łapki w górę proponuje na złożenie się odszkodowania dla tej kobiety do końca życia na rentę, a jak nue przeżyje to rodzinie proszę wypłacić!!! Każdy może być w takiej sytuacji, dziki będą coraz agresywniejsze aby dać im pokarm. Z domu człowieku nie wyjdziesz. Na Kujawskiej pod balkonami w Sopocie śpi cała wataha!!!
- 9 4
-
2023-12-22 14:12
(3)
Te na Kujawskiej nie są agresywne. Ale fakt, jest problem.
- 0 5
-
2023-12-22 15:44
Spróbuj podrapać je za uszkami. To dopiero zobaczysz. (2)
- 5 1
-
2023-12-22 16:11
(1)
Wszedłem na nie dzisiaj z psem przez przypadek i jakoś nic mi nie zrobiły. Magia, co?
- 1 6
-
2023-12-22 17:10
Nie magia tylko fart
Też kiedyś wyszedłem zza winkla z psem na smyczy, prosto na lochę z młodymi. Musieliśmy spier... w podskokach. Takie to było miłe spotkanie międzygatunkowe.
- 8 0
-
2023-12-22 13:17
Jak najszybciej (2)
Strzelać!! Albo ludzie wezmą sprawy w swojej ręce
- 17 1
-
2023-12-23 00:13
Tak, zastrzelą takich sadystów jak ty
- 1 0
-
2023-12-22 21:43
Mam chęć.
- 0 0
-
2023-12-22 12:44
nikt nie pisze o wytepieniu całej populacji osla łąko! (4)
- 10 2
-
2023-12-22 15:43
Ja piszę, wytępić wszystkie. (3)
- 5 5
-
2023-12-22 17:06
Te miejskie? (2)
Jak najbardziej. W mieście są jedynie szkodnikami. Wszystko w zasięgu wzroku zryte, strach wyjść z psem na spacer, a teraz jeszcze ten atak na kobietę, która nie wiadomo czy przeżyje. Czego jeszcze trzeba, żeby ktoś wreszcie pojął, że jeśli się ich nie odstrzelili to wkrótce będzie ich tyle co ludzi?
- 10 0
-
2023-12-23 00:13
Szkodnikiem jesteś ty jak i cała ludzkość (1)
Zobacz co wyprawia człowiek
- 1 3
-
2023-12-24 13:55
kolejny/a z zielonym mózgiem
- 0 0
-
2023-12-22 12:36
Że niby Twoja wypowiedź jest głosem rozsądku ? (8)
" Ci rozsądni, szanujący zwierzynę "
Żadnych myśliwych.
Trzeba rozgonić to towarzystwo leśnych dziadków, które czerpie przyjemność z zabijania bezbronnych zwierząt.
Jak ktoś chce zabijać to jest okazja w Ukrainie tylko że w tym przypadku jakoś nie starcza odwagi.
Trzeba skończyć z dokarmianiem w zimie a odstrzał zwierząt powinien być zakresie obowiązków leśniczego, który aktualnie pełni tylko funkcję drwala.- 15 29
-
2023-12-22 14:53
Tak, jest głosem rozsądku (1)
Zgadzam się, że obecnie jest dużo patoli u myśliwych i należy wprowadzić zmiany, tak żeby pozwolenie na odstrzał otrzymywali tylko Ci rozsądni,a wbrew temu co uważasz i tacy są. Uważam,że powinny być chronione lasy państwowe, w których nikt dzikowi nie będzie przeszkadzać,ale te, które przywykły do miasta nie mogą mieszkać z nami jak widać po przykładzie tej kobiety,a w lesie mogą niekoniecznie chcieć skoro jedzenie leży na ulicy. Sama wolę zjeść raz w miesiącu dziczyznę niż codziennie parówkę
- 4 1
-
2023-12-22 15:41
Nie jedz parówek bo jeden z pisu udowodnił, że
parówki są niebezpieczne gdyż wybuchają w najmniej oczekiwanym momencie. Nie dotyczy serdelek, chociaż kto wie. Serdelki nie brały udziału w eksperymencie.
- 4 3
-
2023-12-22 12:41
(5)
ciekawe czy powiesz to tej kobiecie ze zaatakował i prawie zabił ja biedny bezbronny dziczek
- 23 4
-
2023-12-23 00:12
Ile dzików umiera z rąk ludzi?
Gdybym był dzikiem to bym oddał
- 0 0
-
2023-12-22 22:58
Proste pytanie
Ilu myśliwych poległo w walce z dzikiem ?
W stosunku do człowieka dzik jest bezbronny czy to się komuś podoba czy nie.
Kobieta została zaatakowana bo najprawdopodobniej ktoś wystraszył tego dzika. Bardzo łatwo to zrobić np. petardą.- 1 4
-
2023-12-22 16:39
(2)
Dzik atakuje ludzi tylko wtedy, gdy czuje się zagrożony. Najprawdopodobniej tego dzika ktoś wystraszył.
Kobiecie mogę powiedzieć że bezużyteczni myśliwi nie zapewnili jej bezpieczeństwa a co gorzej mogli dokarmiając "wyhodować" tego konkretnego dzika, więc czas najwyższy rozgonić to towarzystwo.
Ostatnio myśliwy w Szklarskiej PorębieDzik atakuje ludzi tylko wtedy, gdy czuje się zagrożony. Najprawdopodobniej tego dzika ktoś wystraszył.
Kobiecie mogę powiedzieć że bezużyteczni myśliwi nie zapewnili jej bezpieczeństwa a co gorzej mogli dokarmiając "wyhodować" tego konkretnego dzika, więc czas najwyższy rozgonić to towarzystwo.
Ostatnio myśliwy w Szklarskiej Porębie zabił oswojonego jelenia, kolejny zwyrodnialec nożem poderznął gardło rannej sarnie chociaż prawo tego zabrania, jakieś 2 lata temu zastrzelili konia na pastwisku ale sprawcy nie znaleziono. To są właśnie przykłady bestialstwa w stosunku do bezbronnych zwierząt. Tego są setki bo te łachudry muszą sobie postrzelać do żywych istot. A jak mówił Franciszek z Asyżu to są nasi bracia mniejsi.- 8 13
-
2023-12-23 12:06
Ignorancja jest Twoim pasztetem do dzioba.
Ależ ususzony móżdżek!
- 1 0
-
2023-12-23 00:27
a kosciol swieci im jeszcze sztucery, sw "Franciszek z Asyżu" przewraca sie w grobie
- 2 0
-
2023-12-22 12:14
Zgadzam się (4)
Że dziczyzna dobrze zrobiona jest smaczna. Nie bronię dzików gdyż na pewno jest ich za dużo w miastach. Dokarmianie wszelkiej dzikiej zwierzyny poza ZOO powinno być karalne! Ale pamiętajmy też, że lasy trójmiejskie to już tylko nazwa! Zdegradowane zostały przez wycinkę i zabudowę więc zwierzęta szukają nowych miejsc.....
- 20 2
-
2023-12-22 15:07
Smutna prawda (1)
Niestety lasy nie mają należytej ochrony i to druga strona medalu. Podczas covidu poleciała masowa wycinka...Jestem za odstrzałem dzików, które przywykły do miasta,ale za to powinny mieć swoje tereny, gdzie człowiek jest gościem.
- 6 5
-
2023-12-23 00:21
niech okupant pisowski zwroci dzikom ich ojczyzne, niech nie ogolaca ich lasow z drzew,
- 2 2
-
2023-12-22 13:50
(1)
to dzięki sedecznym pozwoleniom obecnym i poprzednika
- 4 1
-
2023-12-22 19:40
om
- 1 0
-
2023-12-22 12:11
(1)
Tylko z tymi dzikami z miasta jest taki problem, że jedzą na co dzień śmieci i to czuć. Także żaden szanujący się myśliwy nie będzie chciał wziąć do domu takiego dzika. Dlatego latami po prostu wywożono jest z miast gdzieś gdzie mogły sobie spokojnie latać po polach.
- 7 4
-
2023-12-22 15:39
Gdzie im dorabiano skrzydła.
- 6 1
-
2023-12-22 11:11
Czy Duńczycy przesadzają? (6)
- 11 4
-
2023-12-22 17:46
I to bardzo
Wytępić całą populację dzika, tylko po to by chronić trzodę chlewną, której moglibyśmy w ogóle nie hodować, bo to nie jest ani jedyny ani najzdrowszy rodzaj mięsa to jest hit XXI wieku ...
- 4 3
-
2023-12-22 11:16
ci ubogaceni kulturowo? (4)
- 6 8
-
2023-12-22 12:17
Niektóre dzieci syryjskie śpią z dzikami (2)
- 2 4
-
2023-12-22 15:38
Dołącz do nich i będziesz szczęśliwy albo szczęśliwa. (1)
- 6 0
-
2023-12-23 13:36
To kwestia czasu. Relokacja tuż tuż.
- 0 2
-
2023-12-22 11:44
Jeśli myślisz, że w Danii jest mnóstwo ubogacających kulturowo to mylisz ich ze Szwecją.
- 14 5
Wszystkie opinie
-
2023-12-22 10:41
,,,,,, (16)
Przecież obrońcy dzików taki skowyt zawsze mają. Oby zakończyło się dobrze
na święta.- 230 38
-
2023-12-22 10:46
Tu pogryzł dzik (4)
Tam pogryzły pitbulle. Takie życie. Nie przewidzisz wszystkiego i wszystkiemu nie da się zapobiec.
- 12 36
-
2023-12-22 11:29
Dokładnie tak (2)
No chyba, ze wybijemy wszystkie zwierzęta, które potencjalnie mogą nam zrobić krzywdę, ale to będzie wtedy smutny, straszny świat...
- 5 17
-
2023-12-22 12:17
Realnie zrobił krzywdę
Ta kobieta jest w ciężkim stanie, walczy o życie
- 19 1
-
2023-12-22 17:24
Świat bez dzików w mieście?
To będzie normalny świat, a nie smutny. Żadne inne zwierzęta żyjące w mieście nam nie zagraża. Czasem jakiś łoś się przypałęta, ale przypadkiem, bo one w miastach nie bytują.
- 13 1
-
2023-12-22 12:16
Ludzie źycie jest najcenniejsze
- 20 3
-
2023-12-22 11:07
Skowyt i kwik teraz na topie.
Wystarczy popatrzeć i posłuchać wierchuszki jednej partii.
- 8 5
-
2023-12-22 11:25
Wyborcy tuska mowili (4)
Słodziaki. Oby więcej było takich ataków na tych dzbanow tuska.
- 16 13
-
2023-12-22 12:05
Kwiiii.. kwiiiiiii.. kwiiiiiiicz PiSowski pachołku, wasz kwik to miód na moje uszy. (2)
- 10 14
-
2023-12-22 16:12
(1)
Wytrzyj się, piana ci leci z pyska.
- 3 4
-
2023-12-23 03:13
A tobie kał z czterech liter.
- 0 0
-
2023-12-23 21:06
Dzbanem to jestes ty .Pomysl troch ,myslenie nie boli co przeżywa teraz rodzina tej pani .Czy też byś tak pisał jak by to kogos z twojej rodziny to spotkało
- 0 0
-
2023-12-22 16:51
(1)
TVN i Ci od słodziaków mają krew tej Pani na rękach...
- 11 3
-
2023-12-22 17:28
Tak TVN
A może TRWAM?
- 2 7
-
2023-12-22 20:23
(2)
Mam nadzieję że dzik cały wróci na święta do rodziny
- 0 2
-
2023-12-22 22:11
Dzik razem z rodziną
może wpaść do mnie - na obiad i kolację, ogrzeję w piecu.
- 1 0
-
2023-12-23 21:08
Czy też byś tak pisał jak by to był ktoś z twojej rodziny albo znajomych.
- 0 0
-
2023-12-22 10:42
(15)
Kiedy miasto rozwiąże ten problem?Czy musiało dojść do tej tragedii?Dziki chodzą po mieście,przekopują parki,śmietniki,donice...a reakcji brak.
- 356 54
-
2023-12-22 10:43
(2)
kiedy przestaniesz pisać komentarze
- 21 44
-
2023-12-22 16:52
Już cenzura się odzywa. Tusku zaraz ja wprowadzi....
- 7 7
-
2023-12-23 06:55
A ty d**ilu kiedy
- 2 0
-
2023-12-22 10:56
Mam pomysł jak to naprawić. (1)
Niech brat Daniela z Pcimia i koledzy wytną wszystkie drzewa w Lasach Państwowych, a za pieniądze ze sprzedaży Chińczykom drewna kupi się wyspę na Pacyfiku i tak wyeksmituje wszystkie dziki.
- 19 12
-
2023-12-23 01:23
to nie przejdzie, chodzi o to zeby pieniadze ze sprzedazy chinczykom drewna trafily do ich kieszeni
- 1 1
-
2023-12-22 16:05
Hyba Lasy Państwowe
- 0 0
-
2023-12-22 16:46
Powinni łapać dokarmiających i ich odstrzelić
- 6 1
-
2023-12-22 17:34
Czy musiało dojść do tej tragedii? (1)
Oczywiście, że musiało. W Polsce wszelkie zmiany dot. poprawy bezpieczeństwa mogą zaistnieć wyłącznie gdy pojawi się pierwszy trup. Tak jest niemal ze wszystkim, czy to chodzi o bezpieczeństwo na drogach, przejazdach kolejowych, czy też o zagrożenie ze strony dzików. Taki standard. Poszkodowana jest w stanie krytycznym - oby przeżyła.
- 16 0
-
2023-12-22 23:39
na Karczemkach też się pojawiły
ryją zieleń koło szkoły do której chodzi ponad 700 uczniów. Co taki 9 latek może zrobić spotykając dzika na swojej drodze?
- 1 0
-
2023-12-22 18:49
Opinia dr Mengele?
- 1 2
-
2023-12-22 20:34
Tylko potężna kara i odszkodoeanie
Kilkamilionow
- 1 0
-
2023-12-22 20:57
Tam jest bardzo blisklo las, jak ustanowisz granicę? (1)
- 0 1
-
2023-12-22 23:40
znak postawić
znak dzikom wstęp wzbroniony to akurat w Gdańsku może przejdzie...
- 2 0
-
2023-12-23 09:02
W Sopocie tez, madki prowadzą swoje mioty po wszystkich śmietnikach Trojmiasta i tak się to kończy!!! Maja tez wyżerkę na sadzonkach za nasze ciężko zarobione podatki. Teraz obrońcy niech zapłacą za rehabilitacje tej biednej żony matki i babci lub niech płaca odszkodowanie rodzinie. Wszystkie urzędy organizacje odpowiedzialne za zaniechanie obowiązku bezpieczeństwa dla obywateli powinni płacić odszkodowanie. Wtedy hołubienie zwierzątek biednych się skończy!!!
- 2 0
-
2023-12-23 14:19
Opozycja
Mam wrażenie, że tego dzika napuściła opozycja.
- 0 0
-
2023-12-22 10:43
W końcu musiała się stać tragedia (7)
- 282 37
-
2023-12-22 11:50
jak kobietę przejechali na pasach to nikt nie pisał "w końcu" (6)
z mordercami za kółkiem nic się nie robi a ofiar są tysiące, niby czemu mamy reagować na jedną ofiarę dzika, nie znając nawet szczegółów co się tam stało i czemu dzik atakował, bo że sam z siebie tak sobie kogoś napadł to nigdy nie uwierzę
- 11 47
-
2023-12-22 12:31
pisali, pisali...
- 9 1
-
2023-12-22 12:33
Tępy bambik
- 24 2
-
2023-12-22 13:29
oczywiscie ze moze zaatakowac (2)
szczegolnie z mlodymi. Ataki dzikow sa bardzo niebezpieczne bo szablami moga momnetalnie przebic tetnice udowe. A ludzie mysla ze to mile swinki....
- 32 1
-
2023-12-22 15:06
mogla sie zamyslic, dzik byl gdzies za samochodem, nagle w niego wlazła (1)
dzik mógł się czegoś przestraszyć, jakiś pies może gdzieś zaczął szczekać, coś na syrenie jechało
możliwości tysiące
ale jak ktoś nie wierzy, że dzikie zwierze może zaatakować - to życzę więcej ostrożności- 9 5
-
2023-12-22 20:59
Tam jest bardzo blisko las
- 0 2
-
2023-12-23 12:37
Tak. 1 dzik na 50 lat zaatakował człowieka.
Ile psów w tym czasie pogryzło i zagryzło ofiary?
- 3 3
-
2023-12-22 10:43
Ale pech (4)
Trzymajmy kciuki za powrót do zdrowia tej Pani.
- 343 15
-
2023-12-22 10:47
To nie jest pech (3)
tylko łatwa do przewidzenia konsekwencja zaniedbań w sprawie dzików biegających po ulicach.
- 45 12
-
2023-12-22 11:27
Co ty bredzisz? (1)
Ile było podobnych przypadków w ostatnich latach?
To już psy więcej ludzi na śmierć w Polsce zagryzły, niż dziki kogoś tak ostro pokiereszowany.- 11 17
-
2023-12-22 17:40
Kilka było
Groźnych, ale nie tragicznych - aż do dzisiaj. Jak sądzisz, czy skoro liczba dzików w miastach stałe rośnie, to takich zdarzeń będzie więcej czy mniej?
- 10 1
-
2023-12-22 23:22
To nie Pech! Ta Pani sama zapewnie się nie przyzna ale ..
Miejskie dziki są naprawdę zadziwiająco bardzo spokojne i towarzyskie...
Zapewne tak jak ten sfilmowany na plaży został on sprowokowany ..
Np. mogła w niego wejść a potem krzyczeć i uderzyć.
Sam wyszedłem w nocy przypadkowo w... Matkę z pasiaczkami i jakoś nic się nie stało!
Ale spokój i chłodna głowa zawsze jest niezbędna- 0 8
-
2023-12-22 10:44
Po co go straszyła.Biedny dzik (16)
- 90 402
-
2023-12-22 10:49
(7)
Skąd ta informacja?
- 21 13
-
2023-12-22 11:52
a widziałeś dzika który tak sam z siebie kogoś atakuje? jasne że nie bo to się nie zdarza (6)
albo miała agresywnego kundla albo sama nie umiała się spokojnie zachować, przecież to jest oczywiste
- 17 61
-
2023-12-22 12:02
Zamknij twarz choćby przez wzgląd na powagę sytuacji.
- 45 10
-
2023-12-22 13:10
Dzik jest dzikim zwierzęciem!
Tak tylko przypominam i apeluję o nie traktowanie tych zwierzątek jako słodkich "świnek".
- 34 1
-
2023-12-22 15:13
oczywiście, że się zdarza, to nie pierwszy atak dzika w historii (1)
- 17 1
-
2023-12-24 08:56
I wiekszosc raz byla prowokacja ze strony czlowieka
- 0 0
-
2023-12-22 21:01
Tam jest blisko las, to nie był dik w centrum miasta
Jak ustanowić granicę gdy las jest przy domach ( tam akurat blisko tak jest)
- 1 2
-
2023-12-23 00:50
Szła bez psa, czytać nie umiesz?
- 6 0
-
2023-12-22 11:28
(3)
Może się go bała jak się do niej zbliżył, próbowała go przepłoszyć, a ten wziął to do siebie i zaatakował?
- 8 15
-
2023-12-22 17:43
Cokolwiek było powodem (2)
150 kg zwierzęta nie powinny łazić po mieście. Kiedy w końcu to dotrze do osób zarządzających tym smutnym jak wagina miastem?
- 24 3
-
2023-12-22 21:01
To nie ,,miasto" - uliczka blisko lasu
- 2 10
-
2023-12-24 08:16
Jak wagina jest dla ciebie smutna,to prwnie wolisz bawic sie z Wackami.
- 0 0
-
2023-12-22 15:44
Trwa odstrzał (2)
Całkiem mozliwe ze ten dzik był spłoszony przez mysliwych bo trwa odstrzał. A jak dzik sposzony to agresywny
- 11 10
-
2023-12-22 19:19
Twoja opinia to to wróżba z fusów po kawie? (1)
- 9 7
-
2023-12-24 08:58
Przeczytaj artykul, nie dziwie sie ze jest agresywny jezlei ludzi pozabijali mu rodzine.
- 0 0
-
2023-12-22 20:22
Jestem za
Dokładnie najpierw straszy a potem panika
- 2 3
-
2023-12-22 10:44
Ilu ludzi musi zginąć, żebyście wreszcie przestali słuchać bambinistów? (49)
Nie ma na co czekać. To są dzikie i niebezpieczne zwierzęta. Nasze życie jest więcej warte niż ich.
- 520 137
-
2023-12-22 10:45
wszyscy
- 7 18
-
2023-12-22 10:48
Jeszcze nikt nie zginął. Czekamy
Pani pewnie byłaluzem z pieskiem i go ratowała.
- 19 59
-
2023-12-22 10:48
(6)
dlaczego uważasz, że jedno życie jest warte więcej niż inne?
- 24 44
-
2023-12-22 10:49
(2)
Życie ludzkie jest warte więcej, niż życie zwierzęcia.
- 53 28
-
2023-12-22 20:43
a niby dlaczego? jak to uzasadnisz inaczej niż zabobonami? (1)
- 6 5
-
2023-12-23 01:30
nie zabobonami, a racjonalnym przekonaniem o istnieniu Stwórcy
i szczególnej roli Człowieka jako korony stworzenia, bytu przez duże B
- 1 4
-
2023-12-22 11:09
(1)
Dokładnie. Twoje życie jest warte więcej bo masz 10 sprawniejszych palców i możesz pisać głupoty w internecie? Po treści wnioskuję, że 90% osób dodających komentarze mózgów i tak nie używa więc chyba wybrałabym jednak życie zwierzęcia (pomijając fakt, że człowiek to też zwierzę).
- 13 25
-
2023-12-22 21:16
........
Czło.gorszy niż zwierzę, ponieważ nie używa uczuć wyższych, które posiada. Smutne ale prawdziwe.
- 4 0
-
2023-12-22 11:20
A dlaczego uważasz że wszystkie życia są warte tyle samo?
- 13 6
-
2023-12-22 10:48
(11)
Dzik sam z siebie nie zaatakował, musiał poczuć zagrożenie lub zostać sprowokowany
- 28 60
-
2023-12-22 10:55
Mam pieski (3)
Nawet nie szczekały, szłam z córką ze szkoły. One atakowały.
To jest chore co się dzieje. Córka od tamtej pory boi się chodzić sama bo dziki na trasie do szkoły spotykane są codziennie.
Zgłaszane było i dalej łażą- 40 8
-
2023-12-22 11:30
"Mam pieski"
- 11 12
-
2023-12-22 15:52
Po co Ci pieski, które nawet nie szczekaja (1)
- 0 6
-
2023-12-22 17:47
Moja suka też nie szczeka. W ogóle.
A dzików boi się bardzo. Jak wyczuje, że jakiś jest w krzakach przy drodze to staje jak wryta i koniec - dalej nie idę.
- 6 0
-
2023-12-22 11:21
"Dzik sam z siebie nie zaatakował..." (4)
KAZDE dzikie zwierze moze zachowac sie nieprzewidywalnie
- 34 7
-
2023-12-22 11:53
nieprzewidywalny to jest ćpun albo pijak, też proponujesz strzelać? (3)
bo oni akurat częściej komuś krzywdę robią
- 13 17
-
2023-12-22 17:48
(1)
Ile jeszcze musi się namnożyć dzików, żebyś zmienił zdanie?
- 7 2
-
2023-12-24 09:51
A ile ludzi?
- 0 0
-
2023-12-22 18:34
Oraz wyborca PiSu.
- 2 0
-
2023-12-22 11:23
pewnie go sprowokowała bo mu nawrzucała że ma ASF.
- 3 9
-
2023-12-22 18:10
A
Skąd wiesz? Byłeś tam ? Obserwujemy wszystkie dziki , że wiesz , że napewno nie zaatakował ?
- 2 2
-
2023-12-22 10:49
Dramatyzujesz, jeszcze nie zginęła (1)
Pewnie chciała nakarmić resztkami z przygotowywanej wigili
- 3 31
-
2023-12-22 18:57
Dramatyzują to przeciwnicy odstrzału
- 7 2
-
2023-12-22 10:50
ej (1)
ona jeszcze nie umarła...
za to biednych świnek wbijamy co roku od kilkunastu do kilkuset .
na pewno nie zaatakował jej bez powodu pewnie jakieś żarcie miała i się nie podzieliła albo próbowała zagadać do warchlaków to staremu odbiło albo starej, normalny instynkt rodzicielski jak ci podejrzany staruch nagabuje dzieciaki.- 10 47
-
2023-12-22 16:15
Bambiniści to mają nasr*ne we łbach...
- 10 3
-
2023-12-22 10:50
Zwierzę jak zwierzę (1)
Ale często są filmy, jak ludzie podchodzą i cykają foty Łosiowi i zdziwko, że ich goni. Albo zobaczą małe niedźwiadki i podchodzą bliżej - bo co może się stać..? Nie wiem jak było tutaj. Ale nie zdziwię się jak podobnie. Często ludziom brakuje wyobraźni.
- 10 10
-
2023-12-22 21:04
Tam jest blisko las, więc tym bardziej mogliby po prostu ogrodzić osiedle
- 3 0
-
2023-12-22 10:51
Zwierzęta są bezpieczne
Wykazują agresję jak na agresję ludzi.
- 3 19
-
2023-12-22 10:59
dokładnie , tylko odstrzał regularny dzików , jest za dużo dzików , nie mają wroga naturalnego
....
- 21 8
-
2023-12-22 11:06
A Ty z jakiego powodu uważasz że jesteś lepszy i ważniejszy? (6)
- 10 11
-
2023-12-22 11:25
Bóg dał człowiekowi szczególną godność (5)
jeśli to podważasz, to znaczy że prawa i obowiązki człowieka to tylko konstrukt, więc nie ma żadnej obiektywnej godności i niepodważalnej równości między ludźmi, a jesteśmy tylko zwierzętami walczącymi o przetrwanie, więc zabijanie nie jest złe, i nic nie jest złe, bo jedynym prawem pozostaje ewolucja.
- 8 13
-
2023-12-22 11:28
bóg nie istnieje (2)
jw
- 10 5
-
2023-12-22 22:10
Znowu ten typ z aspergerem?
Twoja sprawa, w co wierzysz lub nie. A nas zostaw w spokoju.
- 2 2
-
2023-12-23 01:36
tak sobie powtarzaj
aż w to uwierzysz...
- 0 0
-
2023-12-22 11:45
(1)
Jak tak na Boga się powołujesz to jak się to ma do 7 przykazania? Coś bredzisz.
- 4 6
-
2023-12-23 01:35
dekalog dotyczy ludzi i stosunków między nimi
- 1 0
-
2023-12-22 11:10
Taaaaaaa.... Takie tępaki jak ty załatwią cały ekosystem i dopiero wtedy zaczniesz płakać...
- 4 4
-
2023-12-22 11:11
Ta pani (3)
żyje. Uspokój się.
- 4 8
-
2023-12-22 15:15
stan krytyczny (2)
- 4 1
-
2023-12-22 15:51
Ale zyje (1)
- 1 2
-
2023-12-22 21:39
A chciałbyś się z nią zamienić miejscami? Wigilia na OIOM-ie to przecież brzmi zachęcająco, prawda?
- 9 1
-
2023-12-22 11:21
(5)
To po co ludzie wchodza budziorami w teren zwierząt? Niszczac lasy i budujac się tam? To co sie dzieje to tylko i wylacznie wina ludzi..
- 8 21
-
2023-12-22 11:49
To dziki wchodzą do miasta (2)
Miejsce dzika jest w lesie.
- 13 5
-
2023-12-22 15:51
To nie buduj mieszkań przy lesie
- 3 4
-
2023-12-22 21:05
tamto miejsce jest bardzo blisko lasu
- 1 1
-
2023-12-22 15:16
to mit i nie powód
chyba, że przyjmiemy, że tu wszędzie był las i wszędzie teren dzika
Polskę zlikwidować i wysiedlić się gdzieś, może na Marsa- 8 1
-
2023-12-22 21:40
Co to są budziory? Duże budziki?
- 1 1
-
2023-12-22 11:29
Jak na razie więcej ludzi zginęło z rąk myśliwych polujących na dziki niż z rąk (racic?) samych dzików.
Takie są fakty.- 12 4
-
2023-12-24 01:11
Ile ludzi ginie pod kołami aut?
Idąc tym śladem. Kiedy w końcu rozwiążecie ten problem?? Czy w związku z tym zostanie wprowadzony zakaz prowadzenia aut?? Czy wszystkie samochody zostaną zlikwidowane??
- 0 0
-
2023-12-22 10:44
Tak to jest jak się od koryta odsuwa (4)
To dzika świnia zaczyna kąsać.
- 86 21
-
2023-12-22 11:15
Pewnie pisowski (2)
Pewnie pisowski ten dzik, od Antoniego
- 16 9
-
2023-12-22 22:40
A ty przygłup od tuska.
- 4 2
-
2023-12-23 04:04
Raczej twoja matka , platformerska ruro
- 2 2
-
2023-12-22 22:17
Zacznijcie w końcu nosić broń
Dlaczego wciąż tak mało osób ma przy sobie choćby głupi nóż? Bardzo dobrze też sprawdza się niewielka maczeta. Polecam też zapoznać się z technikami użycia i trochę poćwiczyć. Dziś dzik, jutro pies, pojutrze imigrant - nie znasz dnia ani godziny.
- 4 3
-
2023-12-22 10:45
Brak reakcji władzy (7)
A co było na Świętojańskiej? Jak dziki jadły w donicach? Ta władza śpi...
- 287 26
-
2023-12-22 10:53
Władza zleca odstrzał wynajętemu myśliwemu.
Dziki w miastach, to zasługa przepisów unijnych i ludzi, którzy dziki dokarmiają.
- 8 9
-
2023-12-22 22:04
Dlatego sami powinniśmy zabijać dziki (4)
karmić strychniną, rąbać maczetą, rozjeżdżać autami itp. Ja bym po prostu wyznaczył nagrodę za każdego zabitego i w miesiąc nie byłoby tu żadnych dzików. A teraz polecam komentarze wielkomiejskich mazgajów, że to na pewno wina ofiary bo sprowokowała itp.
- 9 4
-
2023-12-23 01:38
popieram 100%
- 2 0
-
2023-12-23 14:49
Ziom, weź dla dobra swojego i wszystkich idź się skonsultuj. Wyjątkowo często i obrazowo piszesz o zabijaniu. Na razie różnych zwierząt, ale wielu psychopatów od tego zaczynało. Daj sobie szansę, daj sobie pomóc.
- 1 4
-
2023-12-23 19:53
Jestem za
Ale strychnina to za mało. Walimy im brom do ryjow
- 0 0
-
2023-12-24 08:18
Ale sie brajanek napial.
Jak guma w kalesonach.Wracaj brajanku do swojej konsolki i ratuj dalej swiat.
- 0 0
-
2023-12-23 09:38
Folklor dla plebsu
Wadza w limuzynach, co im tam jakieś dziki. A uczynni idioci będą bronić ślicznych świnek co im ludziska zabrały lasy pod domostwa.
- 3 0
-
2023-12-22 10:45
(6)
I teraz też włodarze miasta nic nie zrobią? Dalej będziecie się zasłaniać jakimiś bzdurnymi przepisami? Co jest z wami do jasnej ...? A pseudo włodarza miasta to już czas najwyższy posunąć ze stanowiska!
- 256 31
-
2023-12-22 11:14
Europrzepisy (3)
- 2 11
-
2023-12-22 18:10
Nieprawda (2)
W Danii wybili wszystkie dziki.
- 8 0
-
2023-12-22 18:33
A w Polsce powinni wybić wszystkich i**otów.
Zaczynając od ciebie.
- 1 9
-
2023-12-23 09:56
A w Niemczech tylko w 2022
odstrzelono ponad pół miliona dzików.
I jakoś hodowanie w miastach milionów psów czy dzików nie emituje gazów cieplarnianych czy nie robi szkód w środowisku - ale świnie na farmie są już be. Moralność lewaka.- 3 1
-
2023-12-22 19:18
Zostawcie wlodarza
Włodarze chcą przywrócić funkcjonowanie niektórych liniii, m. in W. On taki dobry, łaskawy. Po roku nagle się chce przychylic do woli ludu (przed wyborami). Niech jeden wkurzony dzik nie zepsuje tego obrazu. A swoją drogą - bardzo poważnie - współczuję Pani i życzę, żeby się udało wyjść w miarę cało z tej tragedii.
- 7 1
-
2023-12-23 12:46
włąsnie ida wybory do samorządów
jst okazja wymienic nieroba
- 1 0
-
2023-12-22 10:46
(11)
Ciekawe czy to prawda
- 44 110
-
2023-12-22 10:49
(4)
I jak w ogóle to tego doszło bo o tym też nie ma.ani słowa
- 18 12
-
2023-12-22 10:55
(2)
Faktycznie brak szczegółów ale z kontekstu możnaby się domyślać, że to było gdzieś w lesie.
- 6 16
-
2023-12-22 11:08
A skąd taka pewność ? Dziki zasuwają po osiedlach w środku dnia. Obecnie masz mniejsze prawdopodobieństwo spotkać dzika w lesie niż na osiedlach w bliskim otoczeniu zieleni. Ostatnio o 16ej na środku osiedla zasuwało stado 7 dzików i ryło trawniki
- 29 1
-
2023-12-22 11:38
W lesie w ciemnościach kobieta sobie szła, ogarnij sie
- 17 4
-
2023-12-22 11:15
W samym środku osiedla to się stało
- 22 0
-
2023-12-22 11:15
Tak to prawda
- 6 3
-
2023-12-22 13:56
Janina
Nie, na ULA
- 1 0
-
2023-12-22 15:02
nigdy nie wiadomo
może żyjemy w symulacji
- 1 1
-
2023-12-22 16:22
Odłączyli od tvppis to nie wiesz czy to prawda
:)
- 1 0
-
2023-12-22 20:11
Winnie prezydent miasta
To samo w Gdańsku kilkaset dzików biega po mieście po placach zabaw dla dzieci, Bzdulcynra chyba też czeka na tragedię, przy szkole na przymorzu było stado to szok
- 9 2
-
2023-12-25 11:15
Dzik
i**ota?
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.